|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
| toth42 skrev: | Kanskje det går an å snu døgnet såpass at man ender opp der andre forventer man skal være?  |
En taktikk jeg bruker med varierende hell stadig vekk 
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Tor 11 Jan 2007, 10:29 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
nemi1985
Spitzy (!)

Ble Medlem: 27 Okt 2003 Innlegg: 222
|
| Glahn skrev: | | Klokka fem om morran skal man enten sove eller ha sex - det er nå min bestemte mening. |
Aaah..if only!
Jeg må legge meg klokka 21 hvis jeg skal få nok søvn når jeg jobber tidligskift..har blitt ganske flink til det nå..ganske kjedelig da..men jeg er flink
|
Skrevet: Tor 11 Jan 2007, 16:45 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Jeg våknet 15:30
Hva i alle dager. Hehe, tips, når du allerede har snudd døgnet, ikke ta somadril samme faen hvor vondt du har. Hold deg heller våken og lid i stillhet.
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Tor 11 Jan 2007, 17:00 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
theJack
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Apr 2004 Innlegg: 485 Bosted: Oslo
|
Aiaiai.... døgnet.
Det vekker(!) gamle minner.
Det hender fortsatt jeg snurrer litt på døgnet en helg i blant, men på mandag er det opp 06:00 enten jeg har sovet eller ei, så vanligvis har jeg sovet på mandag. Hele arbeidsuka er det 06:00 og fulltidsjobb.
SÃ¥ det snurrer bare i helgene. En stund siden sist.
Før strakk jeg døgnet, to dager og én natt tilbragt som én dag. Hvis den første halvdelen av den dagen var en søndag kunne den andre bli nokså krevende. Datamaskinen var naturligvis viktig i denne sammenheng. Drev online rollespill (Firan, tekstbasert) med folk som hovedsaklig fulgte GMT - 5 (EST). Tror jeg. Jeg husker 6 timer forskjell, og at jeg for å komme i kontakt med viktige personer som først dukket opp 21:00 deres lokale tid, måtte være oppe 03:00 min lokale tid. Også går det fort en time eller to med på dette, og så dukker andre muligheter opp, fordi aktivitetsnivået er rimelig høyt 20:00 - 24:00 EST; fuglesang og soloppgang var den vanlige indikasjonen på at man hadde holdt på en stund.
Stort sett gjorde jeg dette foran fridager, ikke når som helst. Men jeg strakk meg langt for å la min rolleperson treffe sin egen familie og øve sitt virke slik det burde fungere.
Nå er jeg også den som har sovet desidert mest, tydeligst og tyngst i mattetimene.
|
Skrevet: Fre 16 Mar 2007, 08:39 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
Jeg har snudd døgnet selv. Akurat nå sitter jeg og kjemper for ikke å sovne! Jeg stod opp kvart på 12 igår kveld, da hadde jeg sovet mine 9 timer eller hvor lenge det var! Det funker faktisk og holde seg våken til normal leggetid, og hvis du har veldig god tid på og snu døgnet så kan du snu det 360 grader ved og legge deg litt senere hver dag 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Fre 16 Mar 2007, 15:47 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |