|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Problemet er vel ofte at kjæresten slutter med akkurat sånne ting.. I hvertfall noen. Jenter har (etter min oppfattelse) bruk for litt spenning, og hvis man glemmer det i hverdagen kan sexlivet fort bli litt kjedelig.
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Søn 04 Mar 2007, 17:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bazukh
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005 Innlegg: 590 Bosted: Kulturhovedstaden
|
Pyro skrev: | ÅÅÅÅÅ! Tenk da, å gjøre noe helt vanlig som å gå i butiken, være sammen med andre o.l. og så kommer kjæresten bort, lener seg tett inntil en og hvisker "Du er så deilig, har lyst på deg...." !!!!
Luksus! Sånnen vil jeg gjerne ha!!! | Jaaa, gjerne mens han tar litt diskré på meg samtidig. Ikke nødvendigvis et veldig seksuelt sted, men.. mrrr!
|
_________________ If I had balls, they'd be bigger than yours (:
Skrevet: Søn 04 Mar 2007, 20:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Pyro skrev: | ÅÅÅÅÅ! Tenk da, å gjøre noe helt vanlig som å gå i butiken, være sammen med andre o.l. og så kommer kjæresten bort, lener seg tett inntil en og hvisker "Du er så deilig, har lyst på deg...." !!!!
Luksus! SÃ¥nnen vil jeg gjerne ha!!! |
Hah! Jeg har en sånn!! 
|
Skrevet: Man 05 Mar 2007, 01:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Jeg vil være en sånn!
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Man 05 Mar 2007, 19:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Corvus
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006 Innlegg: 599 Bosted: i en hjerteformet spilledåse
|
songbird skrev: | Pyro skrev: | ÅÅÅÅÅ! Tenk da, å gjøre noe helt vanlig som å gå i butiken, være sammen med andre o.l. og så kommer kjæresten bort, lener seg tett inntil en og hvisker "Du er så deilig, har lyst på deg...." !!!!
Luksus! SÃ¥nnen vil jeg gjerne ha!!! |
Hah! Jeg har en sånn!!  |
Jeg også! 
|
_________________ Everybody's Fool
Skrevet: Man 05 Mar 2007, 20:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
*mumle* Bortskjemte små *sensur*...
Fortell det til ham! Si at dere setter pris på det!!!!!
Hvem vil vel ikke høre fra kjæresten sin at de gjør noe riktig....
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Tir 06 Mar 2007, 09:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Corvus
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006 Innlegg: 599 Bosted: i en hjerteformet spilledåse
|
*sende dødskjekk og nussesøt mannekjæreste til Pyro, med alle de egenskaper hun begjærer* (med mindre hun har en allerede..)
Jeg gjør... Skjemmer ham bort litt, egentlig... Men det liker jeg. 
|
_________________ Everybody's Fool
Skrevet: Tir 06 Mar 2007, 20:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
mm..jeg hadde en sånn en gang.. hadde lyst på sex hele tiden da..oh..det var deilig !!
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Tir 06 Mar 2007, 23:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
Jeg vet!! Det er jo ikke akkurat noe problem å opprettholde sexlysten når man har en sånn en!!
Må innrømme at jeg hadde problemer med sexlysten tidligere, pga et par dårlige hendelser, men det siste året har det bare tatt helt av!
Jeg fikk til og med min første orgasme...
Noe som bare tok meg...tja...fem år og tre og en halv kjæreste?
Nå vil jeg påstå at jeg har et perfekt sexliv. Så gjelder det bare å holde på det.
|
Skrevet: Tir 06 Mar 2007, 23:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
nala
Varm i trøya

Ble Medlem: 27 Mar 2003 Innlegg: 49 Bosted: Skedsmo
|
Det som irriterer meg mest i hele verden, er jenter som ikke "gidder" sex etter en stund i et forhold. Det er sikkert fordi jeg ikke skjønner det selv.
For meg er sex veldig viktig. og "en gang i uka" ville aldri holdt for meg.
Så lenge jeg er frisk og rask og har sovet nok(har datter på 8mnd), så hindrer ingenting meg fra å ha sex, gjerne hver dag om ting ligger til rette
Og menn må være klåfingrete. Ingenting er mer traust enn menn som aldri tafser på dama si 
|
_________________ bæbælillelam
Skrevet: Tir 06 Mar 2007, 23:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
Ã…h jeg elsker tafsing!
Og samboern er en skikkelig tafser, så om han en dag ikke tafser på rumpa mi ville jeg øyeblikkelig visst at noe var galt
Har ei venninne som blir sint om samboern hennes tafser og klår når de er ute blandt folk (selv om det bare er blandt gode venner). Det kommer jeg aldri til å forstå...
|
Skrevet: Tir 06 Mar 2007, 23:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Tafsing er så forbanna DIGG!
Jeg synest det er så flott at jentene setter slik åpenlyst pris på sine klåfingrede kjærester. Og det er flott at dere sier til dem at dere setter pris på det dem gjør. Tilbakemeldinger er viktig!
Å skjemme bort kjæreste er digg. Det er det kjipeste med å ikke ha kjæreste. Å ikke ha noen å dulle med, kose med, skjemme bort på alle måter.
Det med å holde sexlysten ved like består vel mye av å fortsette å gidde å ta på den andre og fortelle den andre at han/hun er deilig osv.
Og når man ikke orker/har lyst så tror jeg det er viktig å forklare hva som er grunnen, slik at den som fikk avslag ikke blir redd for å ta initiativet igjen.
En kjæreste som vil ha sex hele tiden? *misunne*
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Ons 07 Mar 2007, 08:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |