|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Hvorfor liker jenter å kose med andre jenter?
Og nå mener jeg mer enn å klemme, jenter på byen kysser, kliner og holder rundt hverandre. Mange av venninene mine har en eller flere ganger hatt sex med andre jenter uten at de en gang er bifile. I tillegg har jeg en del bifile venniner. Jeg lurer litt på hvorfor. Hvis man ikke er tiltrukket av det motsatte kjønn, hvorfor være så intim. Det er jo ikke slik at gutter oppfører seg på samme måten....
|
_________________ Åååå, jaaa, de åpner jo døøra!
Skrevet: Tor 01 Mar 2007, 19:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Corvus
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006 Innlegg: 599 Bosted: i en hjerteformet spilledåse
|
Kjære deg, de fleste gutter ville heller dø enn å risikere at noen egnang tenkte tanken på at de kunne tenke seg å være så nær innpå en annen gutt. (det finnes selvfølgelig unntak.) Jenter er nå engang det følsomme kjønnet, liker godt å bli kost med etc, og når den andre er en jente føles det ikke pinlig\unaturlig, slik det ville gjort om det var en kamerat, sjansen er mindre for at noe skal skje mellom venninner enn en kamerat og en venninne. Det kan være noe av dette. Selv koser jeg masse med mine venninner, uten at det er akward, og de som synes det er det, får da bare la være. Klining o.l er å gå litt langt, synes jeg, men hvis det for andre ikke er det, og bare synes det er naturlig og koselig, ser jeg ikke noe galt i det, så lenge deres eventuelle kjærester ikke synes noe annet. Det er et spørsmål om hvor intim og nær du selv er som person. Det er ikke noe rart i nærhet, og venninner er venninner.
|
_________________ Everybody's Fool
Skrevet: Tor 01 Mar 2007, 20:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
hrmf..er det normalt å "kose" med venninnene sine ?
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Tor 01 Mar 2007, 22:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
aniraC skrev: | hrmf..er det normalt å "kose" med venninnene sine ? |
Blant jenter ihvertfall.
Kanskje ikke hos alle, men unormalt vil jeg ikke si det er nei...
Det er iallefall inntrykket _jeg_ sitter med..
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Tor 01 Mar 2007, 22:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
hrmf. Har ALDRI opplevd det i min vennekrets.. og jeg må si, jeg ville heller pult en kamerat, enn ei venninne..
|
Skrevet: Tor 01 Mar 2007, 22:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
aniraC skrev: | hrmf. Har ALDRI opplevd det i min vennekrets.. og jeg må si, jeg ville heller pult en kamerat, enn ei venninne.. |
Hehe, jeg og!
Øøh!! Altså!! Ikke en kamerat nei! Men ei jente!! ei venninne...!
*hoste og kremte og gå rødmende og gjemme seg*
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Tor 01 Mar 2007, 22:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Det spørs hva man mener med å kose da. Om det er snakk om f.eks pjusking av hår eller om det er roting man mener her.
Kanskje det er jeg som er litt treig, men utifra måten forlk skriver så virker det som man legger litt forskjellige ting i uttrykket kose.
Jeg har ikke noe problem med å la ei venninne pjuske håret mitt, eller pjuske håret hennes, men om det er snakk om kyssing osv så er det ikke min greie.
Liker gutter til sånt jeg. =)
Og sex med ei jente er for min del VM i uaktuelt.
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Fre 02 Mar 2007, 02:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
det er ikke snakk om pjusking av hår nei les innlegget til Ronja en gang til det er snakk om roting og sex.. Noe som er meget uaktuelt for meg også..
men! på vgs. så husker jeg veldig godt at jentene klinte med hverandre for å tilfredstille guttene som sto i bakgrunnen og heiet på dem.. yeah.. men jeg tror neppe de dro hjem og hadde seg liksom..
|
Skrevet: Fre 02 Mar 2007, 09:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

|
Jeg skjønte at Ronja mente det, men det kunne virke som Corvus mente pjusk-ish kos. Men utelukker ikke i det hele at jeg kan ha misforstått.
|
Banankjole!
23-19
Skrevet: Fre 02 Mar 2007, 11:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Ser en del av det faktisk. Kan hende det er jeg som er vokst opp konservativt men jeg legger veldig godt merke til når to jenter koser litt mer en strengt tatt nødvendig på byen
Kan tenke meg det er en blanding mellom oppmerksomhet og bare ha det gøy på by'n. Sex med en kompis er uaktuelt, men jeg kan ikke si det er feil heller. Er enig med Corvus egentlig.
Eneste jeg vet er at jeg fikk lyskemassasje av en lege engang jeg baila på snowboard og det eneste jeg tillot han å skjenke meg i den regionen var en intens smerte 
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Fre 02 Mar 2007, 11:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
mathianus skrev: |
Eneste jeg vet er at jeg fikk lyskemassasje av en lege engang jeg baila på snowboard og det eneste jeg tillot han å skjenke meg i den regionen var en intens smerte  |
Når man quoter pondus, kan man godt kreditere den fantastiske Øverli, eller hva, math? 
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Fre 02 Mar 2007, 14:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Corvus
OoaHelaNatten

|
Pyro skrev: | Jeg skjønte at Ronja mente det, men det kunne virke som Corvus mente pjusk-ish kos. Men utelukker ikke i det hele at jeg kan ha misforstått. |
Corvus mente pjusk-ish kos.
Kutt ut hrmf-ingen, AniraC! Huff, hvorfor tror folk alltid det verste om meg?
*klemme veldig forsiktig og U-sexorientert på Pyro, for så å gå og gjemme seg med hodet under en pute, av frykt for represalier*
|
Skrevet: Fre 02 Mar 2007, 15:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Det var da ikke ett så veldig slemt innlegg da.
Jeg mente kos som er mer seksuell..
|
_________________ Åååå, jaaa, de åpner jo døøra!
Skrevet: Fre 02 Mar 2007, 17:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
høh hva mente du med den Corvus ?
jeg mente hrmf i at det er ikke er normalt i min vennegjeng.. men så kom jeg på at vi nesten ikke er jenter i min vennegjeng da..hehe..og hun ene er gravid såh...
|
Skrevet: Fre 02 Mar 2007, 18:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Nenja

Ble Medlem: 19 Jun 2006 Innlegg: 1882 Bosted: I mørket...
|
*pjusk-ish kose Corvus*
|
_________________ Så rart ... å være flaggermus!
Ã… flakse rundt, fra hus til hus
og gå til sengs i trærne!
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?
Skrevet: Fre 02 Mar 2007, 20:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Corvus
OoaHelaNatten

|
*sukk* Jeg skjønner jeg må klargjøre litt her.
Jeg skjønner til en viss grad hvorfor noen liker det, fordi jeg liker å kose med mine venninner, men å kline syns jeg er å gå altfor langt, for ikke å snakke om å ligge med hverandre.
Men jeg syns ikke det er greit å kritiserte og se ned på folk som er komfortable med å gjøre andre, ''verre'' ting enn det som er vanlig i din vennegjeng. Som min bestemor sa det en gang; det man har under dynen har ingen andre noe med.
|
Skrevet: Fre 02 Mar 2007, 22:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

|
Corvus skrev: | *klemme veldig forsiktig og U-sexorientert på Pyro, for så å gå og gjemme seg med hodet under en pute, av frykt for represalier* |
*Pjusk-ish kose fiiine Corvus*
Jeg liker tankegangen til bestemoren din. Skulle bare ønske jeg hadde mer spennende ting skjult under min dyne...
Men tror strengt tatt at det egentlig ikke er så vanlig å kose-kose venninnene sine. Er vel kanskje litt sånn at man legger litt ekstra merke til det bare og da blir det mer fremtredende.
|
Banankjole!
23-19
Skrevet: Søn 04 Mar 2007, 13:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Chillman
Främling

Ble Medlem: 06 Mar 2007 Innlegg: 15
|
Mener å ha lest at det er over 50%(mener å huske nærmere 80%) av alle kvinner før de fyller 40år har hatt sex med en annen jente eller rotet med en
Og vi er jo et samfunn der man bare er normal hvis man gjør det flertallet gjør .. Så normall i dette tilfellet vil være å prøve det 
men det er kanskje feil sted mene dette her på DSGF.no haha
|
Skrevet: Tir 06 Mar 2007, 21:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eruanna
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 07 Apr 2004 Innlegg: 357 Bosted: Horten
|
Det hørtes ut som veldig usannsynlige tall. Som jente selv vil jeg påstå at jeg ikke har fått inntrykk av at det er så mange. Jeg kjenner iallefall maange som aldri har eller aldri har tenkt til å ha sex eller rote med en anna jente.
Hvis ikke: så tar jeg grundig feil av mine medjenter. Men har mine tvil.
|
_________________ Perfect day for scrubbing the floor and other exciting things.
Skrevet: Tir 06 Mar 2007, 22:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Chillman
Främling