DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Jenters sexlyst
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 2 [32 Posts]   Gå til side: 1, 2 Neste
Av Innlegg
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
 Jenters sexlyst

Vi har jo vært inne på temaet Når gutter ikke vil ha sex, der man er opplært av samfunnet til at gutter alltid vil ha sex, men hva med jenters sexlyst?
Overalt hvor man leser, både leserbrev og profesjonelle meninger, så går det stort sett alltid ut på at det et forskjell på kvinner og menn sin sexlyst, men da stort sett alltid i den retning at mannen har mer lyst på sex enn kvinner.
Men enn om det ikke er slik? Kanskje tilogmed omvendt?
Er det ikke normalt/lov at jenter har lyst på sex? Ofte?
Ofte når man har snakket om sex med venninner som er i langvarige forhold så er det ofte at sexlysten har dabbet av etterhvert og at sex en gang i uka eller lignende er mer enn nok.
Jeg synes ikke det er nok!
Jeg vil mer enn gjerne ha en kjæreste som vekker meg midt på natten, fordi han har lyst på meg. Selv etter 3, 5 eller 10 år.
Hva er vel mer turn on enn å våkne av kos, kyss og kjærtegn (ikke grafsing!)? dessuten er det jo et kompliment!
Sex hver dag? Ja takk! Gjerne flere ganger om dagen for den saks skyld.
Jeg vil gjerne ha en kjæreste som sniker seg bort og er litt klåfingret mens jeg står med middagen/ oppvasken/ sminker meg/ o.l.
En kjæreste som drar meg ned på sofaen for å kose, kysse og kline litt selv om jeg egentlig holder på å tørke av bordet/ legge sammen klær/ støvsuger får ikke kjeft eller smekk over hånden for å ha forstyrret meg i arbeidet. Slike "forstyrrelser" blir tatt imot med glede!
Er dette virkelig så unormalt som det ofte virker?
Gjør dette meg nymfoman i samfunnets øyne?

(da skal det da sies at jeg ikke har sex når jeg ikke er i forhold da, ikke min greie bare. Ingenting galt med dem som har det!!!!)

InnleggSkrevet: Tor 01 Mar 2007, 09:55
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
metaxa
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 26 Apr 2003
Jeg har vært i begge typer forhold. Det vil si forhold der jentas sexlyst dabber av etterhvert, og forhold der den holder seg jevnt oppe med min. Sistnevnte er absolutt å foretrekke. Det er ikke unormalt Smile

InnleggSkrevet: Tor 01 Mar 2007, 10:53
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
nemi1985
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 27 Okt 2003
Jeg er enig med deg, Pyro!
Har jeg regelmessig sex, vil jeg bare ha mer. Så sexlysten min øker til mer sex jeg har..
Men nå er det tørketid..kan noen gi meg litt sex? Værsåsnill? Razz
Anywho..begynner sexen å dabbe av må man vel bare begynne å leke litt mer..man slutter ikke med ting som er gøy..og sex skal være gøy..

"I like being kept in the dark myself. You know, like mushrooms: Keep 'em in the dark and feed 'em shit. See, I think that's an enjoyable vegetable to be."

InnleggSkrevet: Tor 01 Mar 2007, 11:54
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

nemi1985 skrev:

Har jeg regelmessig sex, vil jeg bare ha mer. Så sexlysten min øker til mer sex jeg har....

Sånn er jeg også!!!!
Mye vil ha mer! Wink

InnleggSkrevet: Tor 01 Mar 2007, 12:17
Corvus
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006
Re: Jenters sexlyst

Pyro skrev:
Jeg vil mer enn gjerne ha en kjæreste som vekker meg midt på natten, fordi han har lyst på meg. Selv etter 3, 5 eller 10 år.
Hva er vel mer turn on enn å våkne av kos, kyss og kjærtegn (ikke grafsing!)? dessuten er det jo et kompliment!
Jeg vil gjerne ha en kjæreste som sniker seg bort og er litt klåfingret mens jeg står med middagen/ oppvasken/ sminker meg/ o.l.
En kjæreste som drar meg ned på sofaen for å kose, kysse og kline litt selv om jeg egentlig holder på å tørke av bordet/ legge sammen klær/ støvsuger får ikke kjeft eller smekk over hånden for å ha forstyrret meg i arbeidet. Slike "forstyrrelser" blir tatt imot med glede!
har det!!!!)

Very Happy Selvfølgelig, det er da bare naturlig...? Twisted Evil Helt enig med deg, Pyro, intet mer å si. What better way to be complimented?

InnleggSkrevet: Tor 01 Mar 2007, 20:52
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004
Re: Jenters sexlyst

Pyro skrev:

Vil du bli kjæresten min, Pyro??? Rolling Eyes

Pyro skrev:
Er dette virkelig så unormalt som det ofte virker?
Gjør dette meg nymfoman i samfunnets øyne?

Absolutt ikke! Vil si det der er temmelig normal tankegang!
Da vil jeg heller si at det motsatte er unormlt! Hvem med vett i skallen er det som ikke vil ha sex mer enn en gang i uka da?? Som du sier: Sex hver dag? JA TAKK!!!

InnleggSkrevet: Tor 01 Mar 2007, 22:24
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Jeg er så glad for at det finnes jenter som er som deg, Pyro! Og mer skal jeg ikke si om den saken Wink

InnleggSkrevet: Tor 01 Mar 2007, 23:22
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
ofte tror jeg sexen dabber ut i et forhold fordi det er blir så jabla rutine.. sexen skjer KUN i sengen, før sengetid og det varer i maks 15 min.
og dette hender vel også ofte de parene som ikke er intr. i å gi den andre partneren orgasme?...

..eller hva vet jeg ?

jeg vet i hvertfall bare det at orgasme er noe av det beste som kan oppleves Rolling Eyes

og at jeg fiiint hadde klart meg med et par sånne om dagen Very Happy

...og det finnes heller ikke noe mer sexy enn å tilfredstille kjæresten sin Very Happy

InnleggSkrevet: Fre 02 Mar 2007, 09:06
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

aniraC skrev:
...og det finnes heller ikke noe mer sexy enn å tilfredstille kjæresten sin Very Happy

Hør! Hør! Det er så sant som det er sagt! det er nesten det beste med sexen! Å kunne gjøre godt for den man er glad i!

InnleggSkrevet: Fre 02 Mar 2007, 10:56
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
metaxa skrev:
forhold der den holder seg jevnt oppe med min.

Kan vel ikke sies bedre. Somedays you're behind, somedays you're ahead..

InnleggSkrevet: Fre 02 Mar 2007, 11:43
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Corvus
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Pyro skrev:
aniraC skrev:

Hør! Hør! Det er så sant som det er sagt! det er nesten det beste med sexen! Å kunne gjøre godt for den man er glad i!

Enig! Very Happy Det er vel først og fremst derfor man har sex, i hvert fall gjelder det for min del.
Og nå begge tenker på denne måten, kan man oppnå de mest vellykkede resultater. Very Happy Hvem vil vel ikke bli dratt ned i sofaen etter en dårlig dag, midt under husarbeidet eller leksegjøring, og bli overfalt av kjærtegn, og få lov til å leke med og tilfredsstille sin aller kjæreste?

InnleggSkrevet: Fre 02 Mar 2007, 12:06
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Og JA TAKK til en kjæreste som tør å være klåfingret og frampå uten å skulle ha invitasjon hver gang! Hos meg er det bare å forsyne seg! (for kjæresten vel å merke!) Laughing

InnleggSkrevet: Fre 02 Mar 2007, 12:14
Corvus
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Pyro skrev:
Og JA TAKK til en kjæreste som tør å være klåfingret og frampå uten å skulle ha invitasjon hver gang! Hos meg er det bare å forsyne seg! (for kjæresten vel å merke!) Laughing

Helt klart! Wink Ikke at det problemet er særlig gjeldende for min nåværende... Man liker at de er litt på offensiven, litt 'nå kommer jeg og tar deg', litt 'kom her, kjære...' Tenk så deilig å ha en kjæreste som sniker seg innpå deg bakfra og legger hendene på deg, hvisker at han har lyst på deg, vil dra deg med... *elsk*

InnleggSkrevet: Fre 02 Mar 2007, 12:26
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003
HELT enig med resten av jentene i denne tråden. Ja takk til en kjæreste som tar initiativet til sex, ofte, også utenfor senga og til alle tider av døgnet. Det gir meg mye mer lyst til å gjøre det samme selv, noe jeg også gjør, så lenge det blir godt motatt. Gjentatt avvisining fordi det er "upraktisk", eller å alltid måtte ta initiativet, er turn-off.

Tror det er massevis av jenter som har det på samme måten. Hvorfor tror så mange fortsatt at gutter har så mye større behov/lyst på sex enn gjenter? Jeg tror ikke dette nødvendigvis er sant...

InnleggSkrevet: Fre 02 Mar 2007, 12:40
Asfrith
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006
Pyro skrev:

d'Oh... >.<

InnleggSkrevet: Fre 02 Mar 2007, 14:15
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Zatharee skrev:
HELT enig med resten av jentene i denne tråden. Ja takk til en kjæreste som tar initiativet til sex, ofte, også utenfor senga og til alle tider av døgnet. Det gir meg mye mer lyst til å gjøre det samme selv, noe jeg også gjør, så lenge det blir godt motatt. Gjentatt avvisining fordi det er "upraktisk", eller å alltid måtte ta initiativet, er turn-off.

Tror det er massevis av jenter som har det på samme måten. Hvorfor tror så mange fortsatt at gutter har så mye større behov/lyst på sex enn gjenter? Jeg tror ikke dette nødvendigvis er sant...

Jeg tror det ihvertfall IKKE Wink

Bare tanken på hvor gøy man kan ha det sammen med å vise interesse, flørte, være frempå... *sukke* - det hadde vært noe, det...

InnleggSkrevet: Fre 02 Mar 2007, 20:42
Ronja

Ble Medlem: 13 Apr 2004
Zatharee skrev:

Jeg tror ikke det er sant i det hele tatt.

En del gutter, jeg har pratet med flere om dette tar ikke initiativet fordi de vil være snille, at jenta ikke skal oppfatte det som press av noe slag.

InnleggSkrevet: Fre 02 Mar 2007, 20:51
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Pyro skrev:

Jeg kunne ikke vært mer enig!

InnleggSkrevet: Lør 03 Mar 2007, 03:29
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Impera
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 28 Feb 2007
Ikke TVIL om at jenter (i alle fall jeg) har minst like høy sexlyst som gutter. Jeg har mange ganger opplevd at jeg er den som vanligvis tar initiativ! Og man trenger absolutt ikke nødvendigvis å bare ha seg i sengen Smile Lenge leve kondomeriet med leketøy og kostymer, og nye og spennende steder Very Happy

If it isn't broke, let's open it up and see why the hell not.

InnleggSkrevet: Lør 03 Mar 2007, 16:33
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

ÅÅÅÅÅ! Tenk da, å gjøre noe helt vanlig som å gå i butiken, være sammen med andre o.l. og så kommer kjæresten bort, lener seg tett inntil en og hvisker "Du er så deilig, har lyst på deg...." !!!! Shocked

Luksus! SÃ¥nnen vil jeg gjerne ha!!!

InnleggSkrevet: Søn 04 Mar 2007, 13:29
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 2 [32 Posts]   Gå til side: 1, 2 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet