|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Jenters sexlyst
Vi har jo vært inne på temaet Når gutter ikke vil ha sex, der man er opplært av samfunnet til at gutter alltid vil ha sex, men hva med jenters sexlyst?
Overalt hvor man leser, både leserbrev og profesjonelle meninger, så går det stort sett alltid ut på at det et forskjell på kvinner og menn sin sexlyst, men da stort sett alltid i den retning at mannen har mer lyst på sex enn kvinner.
Men enn om det ikke er slik? Kanskje tilogmed omvendt?
Er det ikke normalt/lov at jenter har lyst på sex? Ofte?
Ofte når man har snakket om sex med venninner som er i langvarige forhold så er det ofte at sexlysten har dabbet av etterhvert og at sex en gang i uka eller lignende er mer enn nok.
Jeg synes ikke det er nok!
Jeg vil mer enn gjerne ha en kjæreste som vekker meg midt på natten, fordi han har lyst på meg. Selv etter 3, 5 eller 10 år.
Hva er vel mer turn on enn å våkne av kos, kyss og kjærtegn (ikke grafsing!)? dessuten er det jo et kompliment!
Sex hver dag? Ja takk! Gjerne flere ganger om dagen for den saks skyld.
Jeg vil gjerne ha en kjæreste som sniker seg bort og er litt klåfingret mens jeg står med middagen/ oppvasken/ sminker meg/ o.l.
En kjæreste som drar meg ned på sofaen for å kose, kysse og kline litt selv om jeg egentlig holder på å tørke av bordet/ legge sammen klær/ støvsuger får ikke kjeft eller smekk over hånden for å ha forstyrret meg i arbeidet. Slike "forstyrrelser" blir tatt imot med glede!
Er dette virkelig så unormalt som det ofte virker?
Gjør dette meg nymfoman i samfunnets øyne?
(da skal det da sies at jeg ikke har sex når jeg ikke er i forhold da, ikke min greie bare. Ingenting galt med dem som har det!!!!)
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Tor 01 Mar 2007, 09:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
metaxa
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 26 Apr 2003 Innlegg: 342 Bosted: Oslo
|
Jeg har vært i begge typer forhold. Det vil si forhold der jentas sexlyst dabber av etterhvert, og forhold der den holder seg jevnt oppe med min. Sistnevnte er absolutt å foretrekke. Det er ikke unormalt 
|
_________________ Colorless green ideas sleep furiously (Noam Chomsky)
Skrevet: Tor 01 Mar 2007, 10:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
nemi1985
Spitzy (!)

Ble Medlem: 27 Okt 2003 Innlegg: 222
|
Jeg er enig med deg, Pyro!
Har jeg regelmessig sex, vil jeg bare ha mer. Så sexlysten min øker til mer sex jeg har..
Men nå er det tørketid..kan noen gi meg litt sex? Værsåsnill?
Anywho..begynner sexen å dabbe av må man vel bare begynne å leke litt mer..man slutter ikke med ting som er gøy..og sex skal være gøy..
|
Skrevet: Tor 01 Mar 2007, 11:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

|
nemi1985 skrev: |
Har jeg regelmessig sex, vil jeg bare ha mer. Så sexlysten min øker til mer sex jeg har.... |
Sånn er jeg også!!!!
Mye vil ha mer! 
|
Banankjole!
23-19
Skrevet: Tor 01 Mar 2007, 12:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Corvus
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006 Innlegg: 599 Bosted: i en hjerteformet spilledåse
|
Re: Jenters sexlyst
Pyro skrev: | Jeg vil mer enn gjerne ha en kjæreste som vekker meg midt på natten, fordi han har lyst på meg. Selv etter 3, 5 eller 10 år.
Hva er vel mer turn on enn å våkne av kos, kyss og kjærtegn (ikke grafsing!)? dessuten er det jo et kompliment!
Jeg vil gjerne ha en kjæreste som sniker seg bort og er litt klåfingret mens jeg står med middagen/ oppvasken/ sminker meg/ o.l.
En kjæreste som drar meg ned på sofaen for å kose, kysse og kline litt selv om jeg egentlig holder på å tørke av bordet/ legge sammen klær/ støvsuger får ikke kjeft eller smekk over hånden for å ha forstyrret meg i arbeidet. Slike "forstyrrelser" blir tatt imot med glede!
har det!!!!) |
Selvfølgelig, det er da bare naturlig...? Helt enig med deg, Pyro, intet mer å si. What better way to be complimented?
|
_________________ Everybody's Fool
Skrevet: Tor 01 Mar 2007, 20:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Re: Jenters sexlyst
Pyro skrev: |
Jeg vil mer enn gjerne ha en kjæreste som vekker meg midt på natten, fordi han har lyst på meg. Selv etter 3, 5 eller 10 år.
En kjæreste som drar meg ned på sofaen for å kose, kysse og kline litt selv om jeg egentlig holder på å tørke av bordet/ legge sammen klær/ støvsuger får ikke kjeft eller smekk over hånden for å ha forstyrret meg i arbeidet. Slike "forstyrrelser" blir tatt imot med glede! |
Vil du bli kjæresten min, Pyro???
Pyro skrev: | Er dette virkelig så unormalt som det ofte virker?
Gjør dette meg nymfoman i samfunnets øyne? |
Absolutt ikke! Vil si det der er temmelig normal tankegang!
Da vil jeg heller si at det motsatte er unormlt! Hvem med vett i skallen er det som ikke vil ha sex mer enn en gang i uka da?? Som du sier: Sex hver dag? JA TAKK!!!
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Tor 01 Mar 2007, 22:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Jeg er så glad for at det finnes jenter som er som deg, Pyro! Og mer skal jeg ikke si om den saken 
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Tor 01 Mar 2007, 23:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
ofte tror jeg sexen dabber ut i et forhold fordi det er blir så jabla rutine.. sexen skjer KUN i sengen, før sengetid og det varer i maks 15 min.
og dette hender vel også ofte de parene som ikke er intr. i å gi den andre partneren orgasme?...
..eller hva vet jeg ?
jeg vet i hvertfall bare det at orgasme er noe av det beste som kan oppleves
og at jeg fiiint hadde klart meg med et par sånne om dagen
...og det finnes heller ikke noe mer sexy enn å tilfredstille kjæresten sin 
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Fre 02 Mar 2007, 09:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

|
aniraC skrev: | ...og det finnes heller ikke noe mer sexy enn å tilfredstille kjæresten sin  |
Hør! Hør! Det er så sant som det er sagt! det er nesten det beste med sexen! Å kunne gjøre godt for den man er glad i!
|
Banankjole!
23-19
Skrevet: Fre 02 Mar 2007, 10:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
metaxa skrev: | forhold der den holder seg jevnt oppe med min. |
Kan vel ikke sies bedre. Somedays you're behind, somedays you're ahead..
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Fre 02 Mar 2007, 11:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Corvus
OoaHelaNatten

|
Pyro skrev: | aniraC skrev: | ...og det finnes heller ikke noe mer sexy enn å tilfredstille kjæresten sin  |
Hør! Hør! Det er så sant som det er sagt! det er nesten det beste med sexen! Å kunne gjøre godt for den man er glad i! |
Enig! Det er vel først og fremst derfor man har sex, i hvert fall gjelder det for min del.
Og nå begge tenker på denne måten, kan man oppnå de mest vellykkede resultater. Hvem vil vel ikke bli dratt ned i sofaen etter en dårlig dag, midt under husarbeidet eller leksegjøring, og bli overfalt av kjærtegn, og få lov til å leke med og tilfredsstille sin aller kjæreste?
|
Skrevet: Fre 02 Mar 2007, 12:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

|
Og JA TAKK til en kjæreste som tør å være klåfingret og frampå uten å skulle ha invitasjon hver gang! Hos meg er det bare å forsyne seg! (for kjæresten vel å merke!) 
|
Banankjole!
23-19
Skrevet: Fre 02 Mar 2007, 12:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Corvus
OoaHelaNatten

|
Pyro skrev: | Og JA TAKK til en kjæreste som tør å være klåfingret og frampå uten å skulle ha invitasjon hver gang! Hos meg er det bare å forsyne seg! (for kjæresten vel å merke!)  |
Helt klart! Ikke at det problemet er særlig gjeldende for min nåværende... Man liker at de er litt på offensiven, litt 'nå kommer jeg og tar deg', litt 'kom her, kjære...' Tenk så deilig å ha en kjæreste som sniker seg innpå deg bakfra og legger hendene på deg, hvisker at han har lyst på deg, vil dra deg med... *elsk*
|
Skrevet: Fre 02 Mar 2007, 12:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
HELT enig med resten av jentene i denne tråden. Ja takk til en kjæreste som tar initiativet til sex, ofte, også utenfor senga og til alle tider av døgnet. Det gir meg mye mer lyst til å gjøre det samme selv, noe jeg også gjør, så lenge det blir godt motatt. Gjentatt avvisining fordi det er "upraktisk", eller å alltid måtte ta initiativet, er turn-off.
Tror det er massevis av jenter som har det på samme måten. Hvorfor tror så mange fortsatt at gutter har så mye større behov/lyst på sex enn gjenter? Jeg tror ikke dette nødvendigvis er sant...
|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Fre 02 Mar 2007, 12:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Pyro skrev: | Og JA TAKK til en kjæreste som tør å være klåfingret og frampå uten å skulle ha invitasjon hver gang! Hos meg er det bare å forsyne seg! (for kjæresten vel å merke!)  |
d'Oh... >.<
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Fre 02 Mar 2007, 14:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Zatharee skrev: | HELT enig med resten av jentene i denne tråden. Ja takk til en kjæreste som tar initiativet til sex, ofte, også utenfor senga og til alle tider av døgnet. Det gir meg mye mer lyst til å gjøre det samme selv, noe jeg også gjør, så lenge det blir godt motatt. Gjentatt avvisining fordi det er "upraktisk", eller å alltid måtte ta initiativet, er turn-off.
Tror det er massevis av jenter som har det på samme måten. Hvorfor tror så mange fortsatt at gutter har så mye større behov/lyst på sex enn gjenter? Jeg tror ikke dette nødvendigvis er sant... |
Jeg tror det ihvertfall IKKE
Bare tanken på hvor gøy man kan ha det sammen med å vise interesse, flørte, være frempå... *sukke* - det hadde vært noe, det...
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Fre 02 Mar 2007, 20:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Zatharee skrev: | HELT enig med resten av jentene i denne tråden. Ja takk til en kjæreste som tar initiativet til sex, ofte, også utenfor senga og til alle tider av døgnet. Det gir meg mye mer lyst til å gjøre det samme selv, noe jeg også gjør, så lenge det blir godt motatt. Gjentatt avvisining fordi det er "upraktisk", eller å alltid måtte ta initiativet, er turn-off.
Tror det er massevis av jenter som har det på samme måten. Hvorfor tror så mange fortsatt at gutter har så mye større behov/lyst på sex enn gjenter? Jeg tror ikke dette nødvendigvis er sant... |
Jeg tror ikke det er sant i det hele tatt.
En del gutter, jeg har pratet med flere om dette tar ikke initiativet fordi de vil være snille, at jenta ikke skal oppfatte det som press av noe slag.
|
_________________ Åååå, jaaa, de åpner jo døøra!
Skrevet: Fre 02 Mar 2007, 20:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Jeg kunne ikke vært mer enig!
|
Skrevet: Lør 03 Mar 2007, 03:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Impera
Varm i trøya

Ble Medlem: 28 Feb 2007 Innlegg: 50 Bosted: Lillehammer
|
Ikke TVIL om at jenter (i alle fall jeg) har minst like høy sexlyst som gutter. Jeg har mange ganger opplevd at jeg er den som vanligvis tar initiativ! Og man trenger absolutt ikke nødvendigvis å bare ha seg i sengen Lenge leve kondomeriet med leketøy og kostymer, og nye og spennende steder 
|
_________________ I understand. I just don't care.
If it isn't broke, let's open it up and see why the hell not.
Skrevet: Lør 03 Mar 2007, 16:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

|
ÅÅÅÅÅ! Tenk da, å gjøre noe helt vanlig som å gå i butiken, være sammen med andre o.l. og så kommer kjæresten bort, lener seg tett inntil en og hvisker "Du er så deilig, har lyst på deg...." !!!!
Luksus! SÃ¥nnen vil jeg gjerne ha!!!
|
Banankjole!
23-19
Skrevet: Søn 04 Mar 2007, 13:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |