DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Hva drømte du i natt?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 7 av 8 [157 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Neste
Av Innlegg
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006
Jeg hadde akkurat blitt ferdig med "Ti små negerbarn", så det tok en stund før jeg sovnet. Jeg våknet opp mange ganger mellom klokka 2 og klokka 5. Jeg drømte blant annet at pappa skulle rive loftsrommet mitt, og så fikk jeg besøk av noen akrobatiske hvite mus. Heldigvis kom en jente fra klassen min og tok med seg de to rottene i bokhylla, og så dro jeg til Spania.
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?

InnleggSkrevet: Man 12 Feb 2007, 08:19
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Corvus
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006
(ti små negerbarn rocker!)

Herregud. Jeg drømte at jeg og Marianne (venninne) gikk nakentur langs motorveien utenfor der jeg bor, og hadde dype gjørmebad i gjørmepytter i veikanten. Det var sensommervarmt, og få biler der. Så gikk vi hjem til meg, og jeg skulle absolutt komme meg inn gjennom kjellervinduet (det er veldig lite, jeg pleide å snike meg inn der da jeg var liten) PLutselig var jeg ren igjen, og en anelse mer påkledd, og kjæresten min var i kjelleren, tok tak i bena mine og hjalp meg inn. Han lo, og jeg var veldig glad.
Merkelig.

InnleggSkrevet: Ons 14 Feb 2007, 17:23
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
Jeg drømte et eller annet rart som involverte et sånn navigasjonssystem for biler og sånnen gul markørpenn.
Men jeg aner ikke akkurat hva jeg drømte. Bare at det var to viktige ting i drømmen... Shocked

InnleggSkrevet: Ons 14 Feb 2007, 18:00
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Jeg drømte at jeg og en kompis var madly in love, men foreldrene hans hatet meg og syntes at jeg absolutt ikke var noe kone emne siden jeg, som de så pent uttrykte det, drakk og bedrev hor. Shocked

InnleggSkrevet: Tor 15 Feb 2007, 08:52
Nenja

Jeg drømte først at min søster hadde stjålet en dagbok, og ville vise den til alle vennene sine, og jeg jaget henne ut av huset. Men da jeg kom ut, var det en hal haug med drager og troll og alver som ville ha hjelp til å dele opp hagen vår i landområder der de skulle bo. Så ble det plutselig sommer, og vi dro til Sverige for å ta bilder i en vikingpark.
de henger etter tærne?

InnleggSkrevet: Søn 25 Feb 2007, 16:03
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Asfrith
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006
Jeg og mine to brødre var ved stranda, de svømte rundt og jeg pingla som vanlig. Plutselig hadde jeg tapt et veddemål om hvor høyt høyvannet kom til å gå, så jeg måtte svømme. Jeg ville selvsagt ikke at Tittan skulle dytte meg, så jeg la på svøm selv. Da oppdaga jeg at vannet slettes ikke var så kaldt som jeg trodde. Men det var noe inn i Hel Hvete mye strøm!Jeg klarte naturligvis å svømme til lands igjen, men ganske langt fra jeg var.

Jeg varma meg ved å stå foran en peis. Flammen var i ferd med å dø ut, så jeg bestemte meg for å blåse litt på den. Da gikk peisen i stykker. Bak den var verdens største moské. Pappa, som er prest, sa til meg at jeg hadde en jobb å gjøre, jeg var kristendommens nye profet. Jeg måtte nemlig lage et kors i den moskéen.

Han hjalp meg videre, og jeg så tre linjer i gulvet som leda fram til inngangsdøra. Disse skulle bli til korset, alt jeg trengte å gjøre var å lage en strek på tvers, og kristendommen ville vinne! Men pappa forsto ikke det, og prøvde å hale meg videre, sånn at jeg ikke fikk det til.

Da ringte vekkerklokkemobilen.

InnleggSkrevet: Ons 28 Feb 2007, 21:13
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Eruanna
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 07 Apr 2004
Haha Very Happy Underholdende lesestoff det der. Håper du drømmer mer moro og forteller det her Wink

Det var ikke noe jeg drømte i natt, men er i grunn den mest artige situasjonen jeg har opplevd rundt det å drømme.
Jeg drømte at jeg kjørte rally, og jeg kjørte rundt og hadde det kjempegøy. Men så etter å ha kjørt en stund så fant jeg ut at det kanskje var på tide å våkne. Så jeg satte på autopilot (merkelig nok) og tok armer og bein vekk fra pedaler og ratt og gir og sånt. Satt stille og fulgte med i noen svinger og slikt for å sjekke at alt funka som det skulle. "Ja, nå funker det, så da kan jeg våkne." Og så våkna jeg. Og mot normalt var jeg kjempeopplagt og klar til å stå opp med en gang.

Det var litt artig. Very Happy

InnleggSkrevet: Ons 28 Feb 2007, 23:14
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

I går natt drømte jeg at jeg var gravid, 6 måneder på vei, men selve livssituasjonen var lik den jeg faktisk er i idag. Jeg hadde bare så angst for å fortelle mamma at jeg var gravid (igjen).....

InnleggSkrevet: Tor 01 Mar 2007, 10:12
Nenja

I natt drømte jeg en masse tull om en filminnspillning.
de henger etter tærne?

InnleggSkrevet: Tor 01 Mar 2007, 12:32
Corvus
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Jeg drømte at jeg diskuterte politikk med kongen av Kamarun. (?!)
Det var møkt der, og bare opplyst av telys. Plutselig åpnet noen døra (utenfor var det full elektrisk belysning,) og sa at vi måtte være stille fordi de hold på med lydopptak til en filminnspilling like utenfor.

InnleggSkrevet: Fre 02 Mar 2007, 22:38
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Ronja

Ble Medlem: 13 Apr 2004
Drømte at jeg reiste langt bort en stund og da jeg kom tilbake var det ingen som visst hvem jeg var.

InnleggSkrevet: Fre 02 Mar 2007, 22:51
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Nenja

Jeg drømte at jeg var med i en spørrekonkurranse, som foregikk i et barnerom, men og var på TV. Vi fikk et ark med ting vi skulle snakke om i 5 minutter, og øverst på arket mitt står "The Omen". Jeg tror det er en film eller en bok, men da jeg sa at jeg ikke kunne noe om dette til arangørene på bakrommet, dyttet de meg ut og sa at jeg var en ekspert på dette temaet! Så gikk jeg og satte meg på et teppe, og Anders, en venn av meg, hadde blitt programleder og skulle spørre meg spørsmål, heldigvis så snublet han i teppet mitt før han fikk spurt meg, og da ringte vekkerklokka.
de henger etter tærne?

InnleggSkrevet: Lør 03 Mar 2007, 17:33
Lala
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 27 Nov 2006
Jeg drømte at jeg var gravid og fikk en liten gutt MED dreads Laughing

It walks overhead not duck to disappoint snow in the spacewheel!

InnleggSkrevet: Lør 03 Mar 2007, 19:40
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Jeg drømte at jeg lå og sov ved siden av en fyr jeg ikke kjente, så plutselig ble han forvandla til MacGyver som måtte fikse takvinduet mitt med gaffa-teip. Samtidig, utenfor Samfunnet, drev noen folk fra Gløshaugen og gravde vollgrav for å beskytte seg mot Dragvoll folk. Og ALLE hadde hockey-sveis.

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Søn 04 Mar 2007, 02:06
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
aneena
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Mye rart... At klassen hadde vært på aketur. Så satt vi på bussen tilbake til skolen da. Jeg og en til gikk av for vi var jo fremme. Men neida, vi skulle kjøre tilbake igjen og forbi mac'en og sånt. Til slutt gikk flere av bussen da. Så begynte to gutter å løpe etter meg og en til. Det var vell og merke snø ute så de skulle dyppe oss. Jeg datt, men de løp bare forbi meg. Ble glad da. Så dynket de venninnen min...

I en annen drøm i natt drømte jeg at jeg fikk mld fra pappa om at han snart kom hjem fra hytten fordi han måtte hjem å se kickboxing.

InnleggSkrevet: Søn 04 Mar 2007, 14:08
Corvus
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Jeg drømte at det var brutt ut en versjon av Svartedauden i Norge, hvor folk ble blå i huden, og døde mens de sov. Den valgte spesielt ut ungdommer. Idet bølgen av smitte slo over Drammen og Lier befant jeg og mine venner oss på skolen, og jeg satte igang en evakuering til Lierhallen, hvor vi skulle barrikadere oss til epedemien var over. Jeg husker at jeg pakket med meg en lilla drosjelampe, tepper og diverse tekniske reservedeler, og kjæresten min ble sint fordi jeg ikke visste hvor skolesekken hans var. Lærerne fikk klare seg selv. Jeg sendte folk av gårde for å robbe kantina og lærerværelset for mat, fra helsesøsters kontor hentet jeg medisiner og en hel del kondomer i forskjellige farger, og klær ble hentet fra dramasalen. Jan (dramalæreren min) prøvde å hindre sammenstimlingen av elever i å forlate skolen, men jeg viste ham fingeren, ble applaudert for, og gikk i spissen for flokken ned mot hallen. De som ikke ville bli med oss var fortapt, og vi barrikaderte dørene til gymsalen med benker og lignende, og jeg ble utpekt som leder for vårt lille improviserte samfunn. Folk la seg til rette på tribuner, grønne turnmatter etc, og ventet på natten. Vi skulle bli der en lang stund.
Denne drømmen freaket meg seriøst ut.

InnleggSkrevet: Søn 04 Mar 2007, 20:16
theJack
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Apr 2004
Drømmen min begynte i et spill. Tredimensjonalt, sci-fi/eventyr/semi-apokalyptisk/action med absurd teknologi involvert. En av truslene var blant annet en gammeldags lyktestolpe med tre lysende kuler som begynte å spinne og spre lysstoff bomber i sirkel hvis man beveget seg nærme nok.

Spillet foregår i en fireetasjers politistat med vekslende mulighet for vertikal transport (trappesystem / vei / heisplatform). Noen ganger ble etasjene litt flere, men oversikten gav alltid fire.

Virkelighet: 5 av 6 siste skoleår med klasserom i fjerde.

Handlingen flyttet seg siden til hjem og familie, ut av spillet - men med en del av rekvisittene (en gammeldags laserpumpe). Det var åpenbart oppstått en konflikt mellom generasjonene, så jeg måtte jage foreldrene våre ut av stuen av hensyn til det felles beste.

På dette tidspunktet er alt såpass på styr at jeg er hjertens glad for å våkne.

All good things are ducks
Og da kan du angre som en hest!

InnleggSkrevet: Søn 04 Mar 2007, 20:56
Nenja

I natt var jeg Spiderman! Jeg svingte meg rundt omkring mellom store hus, og reddet en familie fra å brenne inne. Men så dukket det plutselig opp en hel haug med mutanter, og the Green Goblin og Juggernaut (!) gikk sammen om å drepe meg. Jeg tenkte det var tryggere i luften enn på bakken sammen med dem, og svingte meg opp, så meg ikke for og krasjet i en skyskraper som minnet mistenkelig om Twin Towers. Og akkurat når jeg traff den, våknet jeg med et rykk.
de henger etter tærne?

InnleggSkrevet: Man 12 Mar 2007, 18:31
aneena
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005
jeg husker ikke.
Men igår når jeg sov rett før hotel cæsar drømte jeg at jeg spiste ostepopen som ligger oppå kjøleskapet. Men den smakte skikkelig ekkelt. Så nå er jeg redd for at den ska smake ekkelt... Tenk om jeg er sanndrømt da... Å ostepop er jo egentlig kjempe godt, så lenge du spiser den med gaffel

InnleggSkrevet: Fre 16 Mar 2007, 21:48
Corvus
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Jeg drømte at jeg hadde sex med... vel, en som ikke var kjæresten min. Lenge. Seemed to go on forever. Jeg husker det var veldig godt, på alle måter, jeg tenkte ikke over at jeg hadde kjæreste engang, eller jeg trodde det var ham, jeg husker ikke helt.
Våknet med intens skyldfølelse, før det gikk opp for meg at jeg ikke er typen person til å gjøre sånt. *grøsse* Bilder, UT av hodet mitt!

InnleggSkrevet: Søn 18 Mar 2007, 23:10
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 7 av 8 [157 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet