|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Lala skrev: | SpĂžkelser finnes som bare det!!! Den som ikke tror meg kan komme og sove noen netter pĂ„ rommet mitt hjemme hos mamma og pappa! Der spĂžker det sĂ„ ille at folk ikke tĂžr Ă„ overnatte der. En natt ble jeg vekt av at noen klappa. Og det var ingen der. Jeg sjekka BĂ
DE i skapet OG under senga og egentlig overalt ellers. Og jeg hÞrer at det gÄr "noen" rundt der, jeg kan faktisk peke pÄ hvor "de" gÄr. Som oftest gÄr det greit. Men av og til er det sÄ sinnsykt ubehagelig at jeg mÄ gÄ ned pÄ stua og sove der en stund Greit at de har teselskap pÄ rommet mitt, bare jeg slipper Ä vÊre med!
En anna gang ble plutselig krana pÄ vaskerommet skrudd pÄ pÄ fullt uten at det var noen der. Ikke engang en katt. Det var litt ekkelt..
Og jeg tror generelt at det finnes utrolig mye mer mellom himmel og jord enn vi aner! Og om det ikke er spÞkelser i formen skikkelse med hvitt laken og kjetting, sÄ er det iallefall "noe", mange kaller det ekko eller "minner" eller noe. |
Hmmm... Plutselig fikk jeg veldig lyst til Ä komme pÄ overnatting hos deg, det der hÞrtes stilig ut 
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Fre 26 Jan 2007, 14:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sĂžrland
|
Asfrith skrev: | Lala skrev: | SpĂžkelser finnes som bare det!!! Den som ikke tror meg kan komme og sove noen netter pĂ„ rommet mitt hjemme hos mamma og pappa! Der spĂžker det sĂ„ ille at folk ikke tĂžr Ă„ overnatte der. En natt ble jeg vekt av at noen klappa. Og det var ingen der. Jeg sjekka BĂ
DE i skapet OG under senga og egentlig overalt ellers. Og jeg hÞrer at det gÄr "noen" rundt der, jeg kan faktisk peke pÄ hvor "de" gÄr. Som oftest gÄr det greit. Men av og til er det sÄ sinnsykt ubehagelig at jeg mÄ gÄ ned pÄ stua og sove der en stund Greit at de har teselskap pÄ rommet mitt, bare jeg slipper Ä vÊre med!
En anna gang ble plutselig krana pÄ vaskerommet skrudd pÄ pÄ fullt uten at det var noen der. Ikke engang en katt. Det var litt ekkelt..
Og jeg tror generelt at det finnes utrolig mye mer mellom himmel og jord enn vi aner! Og om det ikke er spÞkelser i formen skikkelse med hvitt laken og kjetting, sÄ er det iallefall "noe", mange kaller det ekko eller "minner" eller noe. |
Hmmm... Plutselig fikk jeg veldig lyst til Ä komme pÄ overnatting hos deg, det der hÞrtes stilig ut  |
Suuure, that's why.. 
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Fre 26 Jan 2007, 15:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006 Innlegg: 1882 Bosted: I mĂžrket...
|
Asfrith skrev: | Lala skrev: | SpĂžkelser finnes som bare det!!! Den som ikke tror meg kan komme og sove noen netter pĂ„ rommet mitt hjemme hos mamma og pappa! Der spĂžker det sĂ„ ille at folk ikke tĂžr Ă„ overnatte der. En natt ble jeg vekt av at noen klappa. Og det var ingen der. Jeg sjekka BĂ
Hmmm... Plutselig fikk jeg veldig lyst til Ä komme pÄ overnatting hos deg, det der hÞrtes stilig ut  |
Jeg fÄr ogsÄ lyst til Ä overnatte hos deg, men det spÞrs om jeg ville ha sovet noe. 
|
_________________ SĂ„ rart ... Ă„ vĂŠre flaggermus!
Ă
flakse rundt, fra hus til hus
og gÄ til sengs i trÊrne!
Men er det noen som forstÄr,
hvordan de kan fÄ sove nÄr,
de henger etter tĂŠrne?
Skrevet: Lűr 27 Jan 2007, 17:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
toth42 skrev: | Asfrith skrev: | Lala skrev: | SpĂžkelser finnes som bare det!!! Den som ikke tror meg kan komme og sove noen netter pĂ„ rommet mitt hjemme hos mamma og pappa! Der spĂžker det sĂ„ ille at folk ikke tĂžr Ă„ overnatte der. En natt ble jeg vekt av at noen klappa. Og det var ingen der. Jeg sjekka BĂ
Suuure, that's why..  |
HYSJ!!!! 
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Tir 30 Jan 2007, 03:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SparrowN
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Feb 2005 Innlegg: 155
|
Det er veldig lite vitenskapelig Ä konkludere med at nÄr en ikke kan forklare et fenomen, mÄ det vÊre en utenomjordisk, bevisst kraft som gjorde det. Man mÄ huske pÄ at fÞr i tiden var jorden flat og solen kretset rundt den, hekser flÞt, osv. Dagens vitenskap er ikke fulkommen den heller. Jeg lever i den tro at de mysteriene som vi lever med i dag har en naturlige forklaringer, om vi noensinne finner dem eller ei. Jeg sier ikke med dette at det ikke finnes spÞkelser, bare at de enestene bevisene for det er mangel pÄ bevis.
Har noen av dere noensinne sett med deres egne Ăžyne, ikke via noe fotografi, at jorden er rund?
|
Skrevet: Tir 06 Feb 2007, 21:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Corvus
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006 Innlegg: 599 Bosted: i en hjerteformet spilledÄse
|
Jorden er stjerneformet med rÞde og blÄ mÞnster pÄ, og vi er smÄ trÄder i billedveven som lÞper rundt den mens vi bekler den. Meg er ateist og analytiker, men akkurat i tilfellet over\underjordiske vesener er jeg agnostiker.
|
_________________ Everybody's Fool
Skrevet: Tir 06 Feb 2007, 21:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lala
Spitzy (!)

Ble Medlem: 27 Nov 2006 Innlegg: 109 Bosted: TrÄndhjÊm
|
Nenja skrev: | Asfrith skrev: | Lala skrev: | SpĂžkelser finnes som bare det!!! Den som ikke tror meg kan komme og sove noen netter pĂ„ rommet mitt hjemme hos mamma og pappa! Der spĂžker det sĂ„ ille at folk ikke tĂžr Ă„ overnatte der. En natt ble jeg vekt av at noen klappa. Og det var ingen der. Jeg sjekka BĂ
Jeg fÄr ogsÄ lyst til Ä overnatte hos deg, men det spÞrs om jeg ville ha sovet noe.  |
Dere er velkommen alle sammen, samme hva slags grunn dere mÄtte ha! Masse plass pÄ gulvet! Bare ikke forvent at ingen kommer til Ä trÄkke gjennom dere pÄ natta Hihihi! Men det funker helt greit. Vant med at noen gÄr gjennom senga mi stadig vekk, jeg! 
|
_________________ Kumlokk, kumlokk, ikke trÄkk pÄ kumlokk.
It walks overhead not duck to disappoint snow in the spacewheel!
Skrevet: Sűn 11 Feb 2007, 13:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006 Innlegg: 1882 Bosted: I mĂžrket...
|
Lala skrev: |
Dere er velkommen alle sammen, samme hva slags grunn dere mÄtte ha! Masse plass pÄ gulvet! Bare ikke forvent at ingen kommer til Ä trÄkke gjennom dere pÄ natta Hihihi! Men det funker helt greit. Vant med at noen gÄr gjennom senga mi stadig vekk, jeg!  |
Nei, jeg tar det tilbake. Jeg tĂžr faktisk ikke. 
|
_________________ SĂ„ rart ... Ă„ vĂŠre flaggermus!
Ă
flakse rundt, fra hus til hus
og gÄ til sengs i trÊrne!
Men er det noen som forstÄr,
hvordan de kan fÄ sove nÄr,
de henger etter tĂŠrne?
Skrevet: Man 12 Feb 2007, 08:21 |
 |
|
 |
 |
 |