DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SűkSűk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   HjernefĂžde »   Politikk & Religion
Helt idiotiske kommentarer pÄ Vigrid.net
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [8 Posts]  
Av Innlegg
Optimist
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Mar 2006
 Helt idiotiske kommentarer pĂ„ Vigrid.net
Hvor mange finner du?

"Heterofil? Vigrid venter!"

"Vigrid er for feminine kvinner og maskuline menn!"

"Adolf Hitler – En verdig kandidat for Nobels Fredspris"

"Adolf Hitler - en mann med mange talenter!" Link til tegning av Hitler (Ikke rart han ikke slapp inn i arkitektstudiet)

"Er al-Qaida en propaganda-myte?!"

"Homofili er altsÄ mer skadelig enn f.eks. rÞyking og overvekt."

"Vi tror at vÄr religion (norrÞn mytologi) er en nedarvet del av genene vÄre og ligger derfor i vÄrt nordiske blod og passer derfor kun for oss av nordisk Êtt."

"Den internasjonale jÞdedommen har lenge hatt makten over vÄr del av verden og Stortinget er prydet med jÞdestjerner over den salen representantene er samlet."

Hvor mange totalt idiotiske ting kan man si, fÞr ytringsfriheten tar slutt? Uendelig mange, tydeligvis. Hvordan kan folk ta dette pÄ alvor???

Advarsel: Mindre intelligente mennesker uten kritisk sans bĂžr holde seg unna den siden.

InnleggSkrevet: Man 28 Aug 2006, 15:00
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006
*Ler sÄ hun detter av stolen* Laughing

Null sjanse for at jeg skal komme inn ja, jeg ville ikke klart Ă„ holde meg alvorlig.
Men er det noen som forstÄr,
hvordan de kan fÄ sove nÄr,
de henger etter tĂŠrne?

InnleggSkrevet: Tir 05 Sep 2006, 15:44
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Folkene pÄ Vigrid burde lese Dusteforbundet (de er jo forÞvrig selvskrevne medlemmer): Ytringsfriheten bestÄr ikke bare i retten til Ä si det man vil, men minst like mye i retten til Ä la vÊr.

InnleggSkrevet: Tir 05 Sep 2006, 16:04
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Nenja

Ble Medlem: 19 Jun 2006
Glahn skrev:
Folkene pÄ Vigrid burde lese Dusteforbundet (de er jo forÞvrig selvskrevne medlemmer): Ytringsfriheten bestÄr ikke bare i retten til Ä si det man vil, men minst like mye i retten til Ä la vÊr.

Hva er Dusteforbundet?
Men er det noen som forstÄr,
hvordan de kan fÄ sove nÄr,
de henger etter tĂŠrne?

InnleggSkrevet: Ons 13 Des 2006, 21:42
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Gnomulfen
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 15 Nov 2005
Nenja skrev:
Hva er Dusteforbundet?

Dusteforbundet var en satireserie tegnet og skrevet av Fredrik Stabel, og utgitt i Dagbladet. Jeg vil nok gÄ mot at Vigrid skulle fÄ gleden av Ä henge med lille Maud, og resten av forbundet; Ä fÄ den tvilsome 'Êre' det er Ä havne i denne sammenhengen, var i sin tid et bevis pÄ at du hadde gjort noe sÄ merkelig stupid at samfunnet burde Êres med Ä gi deg plass i en elitifisert gruppe. Vigrid er kansje duster, men de bÞr ikke fÄ en stÞrre plass i samfunsdebatten.

Og sÄ, over til nyhetene...

InnleggSkrevet: Ons 13 Des 2006, 22:12
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Tja... Dusteforbundet var for folk, fe og politikere som med sine uttalelser og innlegg i debatter fremviste en grundig mangel pÄ selvinnsikt, kunnskap, formuleringsevne, og ikke sjeldent gode mengder sneversynthet. Jeg tror Vigrid er kvalifisert pÄ de fleste mÄter.

InnleggSkrevet: Fre 15 Des 2006, 21:16
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
SparrowN
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Feb 2005
"Angela Merkel er en grÄdig dame som gjÞr det hennes Herrer og mestere krever av henne."

- Noget paradoksalt?

"Vi behÞver vel ikke nevne at for oss er kristendommen en mental sykdom som vi kaller den sorte Ändspesten. Den kristne kirken kom hit til lands med brann og sverd og Þdela det meste av vÄr religiÞse kultur og hellige steder. Oppe pÄ vÄre hellige steder satte de vantro kristne bokleserne sine egne vanhellige avgudstotemer."

- SÄ kristendom er en mental sykdom som ble pÄfÞrt oss med sverd av mennesker som, ja, du gjettet det, leser bÞker. Det hele var vel jÞdenes forslag?

InnleggSkrevet: Tor 08 Feb 2007, 21:14
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Corvus
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006
Jeg tror det tar betydelig kortere tid Ă„ finne kommentarer der som ikke er idiotiske....

InnleggSkrevet: Tor 08 Feb 2007, 23:13
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [8 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   HjernefĂžde »   Politikk & Religion
Gć Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare pć temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet