|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Optimist
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Mar 2006 Innlegg: 222 Bosted: Larvik
|
Helt idiotiske kommentarer på Vigrid.net Hvor mange finner du?
"Heterofil? Vigrid venter!"
"Vigrid er for feminine kvinner og maskuline menn!"
"Adolf Hitler – En verdig kandidat for Nobels Fredspris"
"Adolf Hitler - en mann med mange talenter!" Link til tegning av Hitler (Ikke rart han ikke slapp inn i arkitektstudiet)
"Er al-Qaida en propaganda-myte?!"
"Homofili er altså mer skadelig enn f.eks. røyking og overvekt."
"Vi tror at vår religion (norrøn mytologi) er en nedarvet del av genene våre og ligger derfor i vårt nordiske blod og passer derfor kun for oss av nordisk ætt."
"Den internasjonale jødedommen har lenge hatt makten over vår del av verden og Stortinget er prydet med jødestjerner over den salen representantene er samlet."
Hvor mange totalt idiotiske ting kan man si, før ytringsfriheten tar slutt? Uendelig mange, tydeligvis. Hvordan kan folk ta dette på alvor???
Advarsel: Mindre intelligente mennesker uten kritisk sans bør holde seg unna den siden.
|
_________________ Verden er urettferdig. Heldigvis er den som regel urettferdig til optimistens fordel 
Skrevet: Man 28 Aug 2006, 15:00 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006 Innlegg: 1882 Bosted: I mørket...
|
*Ler så hun detter av stolen*
Null sjanse for at jeg skal komme inn ja, jeg ville ikke klart å holde meg alvorlig.
|
_________________ Så rart ... å være flaggermus!
Å flakse rundt, fra hus til hus
og gå til sengs i trærne!
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?
Skrevet: Tir 05 Sep 2006, 15:44 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Folkene på Vigrid burde lese Dusteforbundet (de er jo forøvrig selvskrevne medlemmer): Ytringsfriheten består ikke bare i retten til å si det man vil, men minst like mye i retten til å la vær.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Tir 05 Sep 2006, 16:04 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006 Innlegg: 1882 Bosted: I mørket...
|
| Glahn skrev: | | Folkene på Vigrid burde lese Dusteforbundet (de er jo forøvrig selvskrevne medlemmer): Ytringsfriheten består ikke bare i retten til å si det man vil, men minst like mye i retten til å la vær. |
Hva er Dusteforbundet?
|
_________________ Så rart ... å være flaggermus!
Å flakse rundt, fra hus til hus
og gå til sengs i trærne!
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?
Skrevet: Ons 13 Des 2006, 21:42 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Gnomulfen
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 15 Nov 2005 Innlegg: 497 Bosted: Bergen
|
| Nenja skrev: | | Hva er Dusteforbundet? |
Dusteforbundet var en satireserie tegnet og skrevet av Fredrik Stabel, og utgitt i Dagbladet. Jeg vil nok gå mot at Vigrid skulle få gleden av å henge med lille Maud, og resten av forbundet; å få den tvilsome 'ære' det er å havne i denne sammenhengen, var i sin tid et bevis på at du hadde gjort noe så merkelig stupid at samfunnet burde æres med å gi deg plass i en elitifisert gruppe. Vigrid er kansje duster, men de bør ikke få en større plass i samfunsdebatten.
Og så, over til nyhetene...
|
_________________ I was going to say something witty, but then I suddently realised; I couldn't be arsed.
Skrevet: Ons 13 Des 2006, 22:12 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Tja... Dusteforbundet var for folk, fe og politikere som med sine uttalelser og innlegg i debatter fremviste en grundig mangel på selvinnsikt, kunnskap, formuleringsevne, og ikke sjeldent gode mengder sneversynthet. Jeg tror Vigrid er kvalifisert på de fleste måter.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Fre 15 Des 2006, 21:16 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SparrowN
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Feb 2005 Innlegg: 155
|
"Angela Merkel er en grådig dame som gjør det hennes Herrer og mestere krever av henne."
- Noget paradoksalt?
"Vi behøver vel ikke nevne at for oss er kristendommen en mental sykdom som vi kaller den sorte åndspesten. Den kristne kirken kom hit til lands med brann og sverd og ødela det meste av vår religiøse kultur og hellige steder. Oppe på våre hellige steder satte de vantro kristne bokleserne sine egne vanhellige avgudstotemer."
- Så kristendom er en mental sykdom som ble påført oss med sverd av mennesker som, ja, du gjettet det, leser bøker. Det hele var vel jødenes forslag?
|
Skrevet: Tor 08 Feb 2007, 21:14 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Corvus
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006 Innlegg: 599 Bosted: i en hjerteformet spilledåse
|
Jeg tror det tar betydelig kortere tid å finne kommentarer der som ikke er idiotiske....
|
_________________ Everybody's Fool
Skrevet: Tor 08 Feb 2007, 23:13 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|