|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006 Innlegg: 1882 Bosted: I mørket...
|
2007 - Det nesten nye året
Nå er det gått omtrent en måned av 2oo7, og da får jeg en intens lyst til å starte en post om dette nesten nye året. Kommer dette til å bli et fint år?
Hva kan vi glede oss til i 2oo7?
Hva kommer ikke til å bli like bra?
Har du noen spådommer for året?
|
_________________ Så rart ... å være flaggermus!
Ã… flakse rundt, fra hus til hus
og gå til sengs i trærne!
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?
Skrevet: Man 29 Jan 2007, 20:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Tjaaaa.... kommer en god del snadder på kino dette året da... Orker ikke å liste opp alle nå, men: Spider Man 3, Fantastic 4 - Rise of the Silver surfer, Transformers...(off nei, orker ikke nevne flere, det får holde enn så lenge )
hva kommer ikke til å bli så bra? Tjaaa... kommer vel mest sannsynlig til å hoppe av utdannelsa mi... og det er litt frustrerende siden jeg har kommet halvveis...
Spådommer? Alltid! Den 24.desember vil det være nøyaktig ett år siden forrige julaften... 
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Man 29 Jan 2007, 20:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
jeg gleder meg i hvertfall til at bestevenninnen min skal få baby i mai/juni også at jeg er ferdig med utdannelsen min..woho
hva som ikke kommer til å gå bra ? hrmf.. kjærlighetslivet mitt
Spådommer? hrmf..
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Man 29 Jan 2007, 22:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Glede seg til? Hmm..våren og sommeren, og litt til at det blir høst. Kommer som Jaqo sa, massevis av interessante filmer. også gleder jeg meg til å få råd til å spise flere ganger om dagen igjen.
hmm...1.januar dette året slo jeg opp med typen min etter 2,5 år, det kan egentlig bare bli bedre da.
lånekassa og eksamenshelvete kommer til å bli slitsomt dog, og muligens få mindre tid til venner og sånt
Spådommer? Det blir bra med sommerferie 
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Tir 30 Jan 2007, 11:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Langemin
Veronica

Ble Medlem: 18 Mai 2005 Innlegg: 702 Bosted: Oslo
|
Glede seg til sommeren! Og til jeg endelig har fått meg en jobb x]
Skole antageligvis.. Videregående er teit!
Hmm.. skavvisee.. Ja, jeg kommer til å spise masse is, og bade massemassemasse! Holder det? 
|
_________________ Morgenens luft er som bølgeskum.
Dagen har varme å gledes ved.
Kvelden har fred.
Men bare natten har verdensrom!

Skrevet: Tir 30 Jan 2007, 16:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Jeg tror jeg kommer til å ha altfor mye å gjøre i månedene fremover, men jeg tror også at 2007 blir knall. Ting ser rett og slett sabla bra ut.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Ons 31 Jan 2007, 18:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eruanna
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 07 Apr 2004 Innlegg: 357 Bosted: Horten
|
Tja. Si det. Kanskje jeg får meg en jobb. Vil så gjerne ha en jobb jeg trives i. Og så er noen av de i den nye klassen min ålreite folk. Og så får jeg oppleve å kjøre den elskbare golfen min aleine i deilig vårvær! Etter to måneder med vinterkjøring er jeg lei Kaldt og grått.
Noen i den nye klassen som er barnslige løkskaller som ikke har folkvett. Og at ei jeg har blitt godt kjent med forsvinner fra gode Vestfold til sommeren :/
At jeg kommer til å bruke latterlig mye penger på filmer i år også 
|
_________________ Perfect day for scrubbing the floor and other exciting things.
Skrevet: Ons 31 Jan 2007, 18:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006 Innlegg: 1882 Bosted: I mørket...
|
Hva jeg gleder meg til i 2oo7? Pirates of the Caribbean 3, så klart. Det går jo også rykter om at den siste Harry Potter-boka kommer ... Dessuten skal vi til Trondheim i sommerferien!
Etter sommerferien begynner jeg i 3.klasse på videregående. Det går for fort! Jeg vil gå her i årevis, sammen med vennene mine!
Spådommer: Jeg kommer vel sannsynligvis til slå meg løs på PotC-premiere, ha det fint på skolen, og fortsette og være like glad i vennene mine som jeg er nå. Sannsynligheten er også stor for at jeg blir 18 år. Oi oi!
--- EDIT 1. februar ---
Det er offesielt, den siste Harry Potte-boka kommer den 21.juli! Hipp hipp hurra!
|
_________________ Så rart ... å være flaggermus!
Ã… flakse rundt, fra hus til hus
og gå til sengs i trærne!
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?
Skrevet: Ons 31 Jan 2007, 19:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Jeg gleder meg masse til Turtles filmen kommer! Og til Naruto starter opp igjen 15.februar. Også gleder jeg meg til vinteren er over (som alltid), jeg gleder meg til sommeren (inkludert roskilde), og til å lese masse fine bøker, og se masse fine filmer. Og forhåpentligvis til å møte enda flere nye, gode venner. Og til å eeeendelig være ferdig på skolen (iallfall ferdig med å måtte fysisk gå på skolen, etter det kan jeg begynne å ta opp fag på egenhånd, slik at jeg kanskje (bare kanskje) på denne tiden neste år kan begynne å nærme meg den forbaska studiekompetansen).
Og jeg gleder meg til den nye Tori Amos cd'en som skal komme!!
Jeg...kan faktisk ikke komme på en eneste ting jeg gruer meg til akkurat nå. Jeg tar det som et positivt tegn, og kommer heller tilbake til dette punktet på en mer pessimistisk anledning.
Jeg kommer til å fortsette å være lykkelig forelsket i samboern, og vi kommer til å fortsette å bo sammen i denne fantastiske, fantastiske leiligheten. (ettersom kontrakten er på tre år... ) Jeg kommer til å spise masse sjokolade, og være "flink" og øve masse på å bake kaker! (det er KUN for å bli en flinkere kokk/husmor altså, ikke noe annet!)
|
Skrevet: Tir 06 Feb 2007, 00:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Hva kan jeg glede meg til i 1007?
Nye bekjentskaper! Uten tvil! På både ene og andre måten.
Ã… bli ferdig utdannet. Det gleder jeg meg i allefall til!
Hva blir ikke fullt så bra?
Å bli ferdig på skolen. Går i en fantastisk klasse som jeg har blitt veldig glad i...
Spådommer:
Jeg kommer til å tørre å åpne hjertet mitt igjen. På en eller annen måte.
Og jeg kommer til å bli sunn og få litt muskler...
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Tir 06 Feb 2007, 06:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter: