DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Hvilken bursdag var best???
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 2 av 2 [23 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Av Innlegg
Kristiiiiine
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 21 Okt 2006
7Ã¥rsdagen, for da fikk jeg hunden min, Tinka Very Happy

InnleggSkrevet: Søn 04 Feb 2007, 16:24
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
En uke før 19 års dagen min, ble jeg invitert hjem til min beste venninne, for at vi, og ej til skulle drikke litt og kanskje dra på byen.

Når jeg kom dit, var det en skikkelig mærkelig fyr som åpnet døra, og han hadde på seg en blond dameparykk. Han presenterer seg som sønnen til kjæresten til min venninnes mor.. (!) Og han sa at mine 2 venninner var en tur på butikken, men snart kom tilbake.

Jeg syntes det hele var litt mærkelig, men gikk inn i stua og satt meg ned. Han satt klistret foran TVen og så et program om bergkrystaller på NRK. Han fortalte meg at han synes det var et dypt fasinerende og spennende program. Vi så litt på det sammen, og jeg lurte på hvor de andre ble av.
Så fortalte han meg at han var i gang med mesterbrev i veving, og hvor spennende det var med veveteknikk. Jeg forsøkte å virke interessert, men ble mer og mer forvirret. Jeg følte virkelig at det var noe muffens, men prøvde i stedenfor å finne på noe å si om veving..

Plutselig hørte jeg noen knekke sammen i latter, og plutselig strømmer det på med venner fra soverommene og ropte "suprise"!

Det hele var en spøk, og den stakkars fyren var en venn av en venn, som jeg aldri hadde møtt før. Utrolig at han klarte å holde maska! Vi hadde en god fest etterpå, og jeg kommer nok aldri til å glemme den bursdagen (selv om det var en uke før). Derfor vil jeg også si det var den beste, så langt Laughing

InnleggSkrevet: Man 05 Feb 2007, 14:53
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Eruanna
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 07 Apr 2004
Åh. Det hørtes skikkelig koselig ut! Har vært med på et par overraskelsesbursdager, men aldri fått et selv.

InnleggSkrevet: Man 05 Feb 2007, 15:26
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 2 av 2 [23 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet