Av 

Voon  
Jenkadanserinne 
*Gi klemmer til alle som vil ha*

_________________Angels fly because they take themselves lightly 
Skrevet:  Fre 12 Jan 2007, 18:46

loveanime  
FrÀmling 
klem!!!!  Klemme sĂ„ alt for godt pĂ„ stabeistetprinsessa!! PĂ„ herlige Glahn! pĂ„ vakre Voon! PĂ„ gode kosemose Gnomulfen (sĂ„nn ekstragodt!) pĂ„ ztĂžddmĂžffinen Jaco! pĂ„ Randarkosen! og pĂ„ ALLE ANDRE FANTASTISKE HERLIGE SKJĂNNE MENNESKER SOM JEG BARE DIGGEKOSEMOSER!!!

Skrevet:  Lűr 13 Jan 2007, 04:01

Zylfia  
Hurrafantastisk 
*Koseklemme pÄ alle sÞte skjÞnne vesner*  

Skrevet:  Lűr 13 Jan 2007, 12:20

gkel  
Hurrafantastisk 
Hmm.. har lyst pÄ klem jeg.. lenge siden jeg har vÊrt pÄ DSGF nÄ, men nÄÄ er jeg tilbake  

Skrevet:  Sűn 14 Jan 2007, 14:11

Zylfia  
Hurrafantastisk 
*koseklemme gkel* 

Skrevet:  Sűn 14 Jan 2007, 14:23

gkel  
Hurrafantastisk 
iih  

Skrevet:  Sűn 14 Jan 2007, 14:30

Baj  
Crash Test Dummy 
*kose pÄ gkel* 

www.baj.no  / 
www.dsgf.no   / 
www.galeforbundet.no 
Skrevet:  Sűn 14 Jan 2007, 14:48

Zylfia  
Hurrafantastisk 
*Koseoverfalleklemleste Baj* ^^ 

Skrevet:  Sűn 14 Jan 2007, 14:50

Gnomulfen  
OoaHelaNatten 
*slenge seg rundt og klemme mennesker* (har Gnomen er blitt hyggelig og snill? nesj... han mÄ pÞnske pÄ no) 

Skrevet:  Sűn 14 Jan 2007, 16:08

Stabeistet  
SteinHakkeToillat 
Re: klem!!!!   	  loveanime skrev:  		  Klemme sĂ„ alt for godt pĂ„ stabeistetprinsessa!!  PĂ„ herlige Glahn! pĂ„ vakre Voon! PĂ„ gode kosemose Gnomulfen (sĂ„nn ekstragodt!) pĂ„ ztĂžddmĂžffinen Jaco! pĂ„ Randarkosen! og pĂ„ ALLE ANDRE FANTASTISKE HERLIGE SKJĂNNE MENNESKER SOM JEG BARE DIGGEKOSEMOSER!!!

Skrevet:  Sűn 14 Jan 2007, 16:41

gkel  
Hurrafantastisk 
  	  Baj skrev:  		  *kose pÄ gkel* 	 

Skrevet:  Sűn 14 Jan 2007, 16:52

gkel  
Hurrafantastisk 
  	  Gnomulfen skrev:  		  *slenge seg rundt og klemme mennesker* (har Gnomen er blitt hyggelig og snill? nesj... han mÄ pÞnske pÄ no) 	 

Skrevet:  Sűn 14 Jan 2007, 16:53

Gnomulfen  
OoaHelaNatten 
  	  gkel skrev:  		   	  Gnomulfen skrev:  		  *slenge seg rundt og klemme mennesker* (har Gnomen er blitt hyggelig og snill? nesj... han mÄ pÞnske pÄ no) 	 

Skrevet:  Sűn 14 Jan 2007, 16:55

gkel  
Hurrafantastisk 
  	  Gnomulfen skrev:  		   	  gkel skrev:  		   	  Gnomulfen skrev:  		  *slenge seg rundt og klemme mennesker* (har Gnomen er blitt hyggelig og snill? nesj... han mÄ pÞnske pÄ no) 	 

Skrevet:  Sűn 14 Jan 2007, 16:58

Nenja  
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm! 
*mosekose pÄ* 

Skrevet:  Man 15 Jan 2007, 19:34

Pyro  
Erkegranul 
  	  Gnomulfen skrev:  		   	  gkel skrev:  		   	  Gnomulfen skrev:  		  *slenge seg rundt og klemme mennesker* (har Gnomen er blitt hyggelig og snill? nesj... han mÄ pÞnske pÄ no) 	 

Skrevet:  Tir 16 Jan 2007, 08:53

Gnomulfen  
OoaHelaNatten 
  	  Pyro skrev:  		   	  Gnomulfen skrev:  		   	  gkel skrev:  		   	  Gnomulfen skrev:  		  *slenge seg rundt og klemme mennesker* (har Gnomen er blitt hyggelig og snill? nesj... han mÄ pÞnske pÄ no) 	 

skitne  tanker igjen... slem pike, kom og fÄ ris. Men uansett, 4 dager til D dag, og vi slenger rundt noen nye klemmer bare sÄnn pÄ pur helsikken. *rope* "Hey, gkel; tar du imot!" 

Skrevet:  Tir 16 Jan 2007, 09:42

Filur  
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm! 
Skikkelig klem til Qystein, selv om han sikkert ikke leser her lengre, men han trenger en ordentlig klem nÄ. 

Skrevet:  Ons 17 Jan 2007, 00:07

Voon  
Jenkadanserinne 
Klem til meg. Jeg trenger en kiropraktor og en naprapat og en fotsoneterapaut og en akkupunktÞr. Nuh. Selvsagt har jeg ikke det, sÄ jeg fÄr klemme meg selv. SÄh. 

_________________Angels fly because they take themselves lightly 
Skrevet:  Ons 17 Jan 2007, 04:03

Gnomulfen  
OoaHelaNatten 
Klemme Voon som sitter vÄken med ond rygg og selskap i undertegnede... 

Skrevet:  Ons 17 Jan 2007, 04:52

Vis Innlegg fra: Alle Innlegg 1 Dag 7 Dager 2 Uker 1 Mćned 3 Mćneder 6 Mćneder 1 Ćr Dato Innleggets tittel Av Stigende Synkende