|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Okei!
For det første: Sier hun "like" EN gang til, sender jeg personlig noen over dit for å sy igjen kjeften hennes!
For det andre: Som toth sa:
For det tredje: Takk for forklaringene, MacKenzie! Vi liker deg myyyye bedre nå, og tror ikke du er like bortskjemt lenger...
Er det mulig???
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Ons 10 Jan 2007, 16:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006 Innlegg: 1882 Bosted: I mørket...
|
Takk og pris for at det bare er tull. Men jeg synes synd på de som kanskje har slike utakknemlige unger. Selv om jeg håper det ikke er mange.
|
_________________ Så rart ... å være flaggermus!
Ã… flakse rundt, fra hus til hus
og gå til sengs i trærne!
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?
Skrevet: Ons 10 Jan 2007, 16:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Vell, how's this: Niesen til ei jeg jobber med fikk leilighet til seg og sine to barn fordi hun ikke hadde råd til å betale husleie. Da mobilen hennes ble sperret begynte faren å betale den også. Det skal sies at da hun fikk barn nr 2 klarte hun å holde det skjult i 8 mnd før hun fortalte det til familien. Hun visste åssen reaksjon hun kom til å få liksom. Men da ilte faren til og gav henne penger til å kjøpe det hun trengte der og. Hun har forresten ikke penger til å sende barna sine i barnehage, så de er hjemme hele dagen med henne. Hun får barnetrygd og barnebidrag og slikt. og kontanstøtte ville hun vel også ha. Men hun har ikke penger til NOE.
Mamma og pappa A/S er kanskje en bank som gjør bjørnetjenester til tider også gitt..
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Tor 11 Jan 2007, 16:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Voon skrev: | Vell, how's this: Niesen til ei jeg jobber med fikk leilighet til seg og sine to barn fordi hun ikke hadde råd til å betale husleie. Da mobilen hennes ble sperret begynte faren å betale den også. Det skal sies at da hun fikk barn nr 2 klarte hun å holde det skjult i 8 mnd før hun fortalte det til familien. Hun visste åssen reaksjon hun kom til å få liksom. Men da ilte faren til og gav henne penger til å kjøpe det hun trengte der og. Hun har forresten ikke penger til å sende barna sine i barnehage, så de er hjemme hele dagen med henne. Hun får barnetrygd og barnebidrag og slikt. og kontanstøtte ville hun vel også ha. Men hun har ikke penger til NOE.
Mamma og pappa A/S er kanskje en bank som gjør bjørnetjenester til tider også gitt.. |
Og i slike tilfeller er det ikke annet enn skremmende... 
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Tor 11 Jan 2007, 16:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Ja, jeg fikk helt sjokk når jeg hørte det :O
Min søster er ganske drøy hun og egentlig, hun gir seg gjerne ikke før hun får det som hun vil ha, verden skal helst spinne rundt henne.
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Lør 13 Jan 2007, 16:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |