|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
OMFG, maks uflaks, Haakoo. Har hørt at det er myyyye kaos nå for Wii. Enda værre en launch. Spiderman har jo tatt blodpriser som 3400,- osv og solgt som bare det O_o
Håper du får tak i en da Den er helt klart verdt det. Og igår kom jo Forecast Channel også.
Jeg laget en liten video for og vise hvordan det funker, den kan du finne på YouTube. (Jeg måtte bruke et telys som sensorbar der, så jeg "mister" den pekern ganske ofte, det er derfor det blir litt surr til tider, men du får ihvertfal se hvor stilig det er )
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Ons 20 Des 2006, 22:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Elkjøp og Lefdal tok 2800 i går, så vidt jeg vet. De utnytter etterspørselen så godt de kan.
Og det blir neppe noen Wii på meg noen gang. Blir tidligst i februar nå, og da har jeg mer enn nok med Master oppgaven min.
|
Skrevet: Tor 21 Des 2006, 13:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
Hm, står jo 2495,- på hjemmesidene dems da, og såvidt jeg vet er dem ikke en franchise, så de har vel ikke lov og drive og kødde med prisen som de vil? Håper du skaffer en uansett, det er en über maskin Blir bare mer og mer glad i den.
|
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Tor 21 Des 2006, 15:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

|
De selger ikke over nett ennå. Og det stod "pris og bytterett gjelder ikke for produktet" på kviteringen.
Penger penger penger!
Tviler. Blir i så fall etter at jeg vet hvor jeg befinner meg neste høst.
|
Skrevet: Tor 21 Des 2006, 15:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Ifølge dagens næringsliv går de for så mye som 8000 på nettauksjoner fra private..
Men Finn.no og Qxl.no skulle være verdt å sjekke, haakoo..
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Fre 22 Des 2006, 08:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

|
Jeg er sterk motstander av svartebørs, så nei. Eneste grunnen til at jeg har lett etter noe på svartebørs er for å få billettene til normalpris fra arrangøren. TG har den fine lille regelen når de selger billettene sine om at hvis du prøver å selge billettene på svartebørsen så kan den som finner ut hvem du er kjøpe billetten din fra arrangøren til normal pris i steden. Prisen på 2800 er uansett litt drøy når veiledende er 2500.
|
Skrevet: Fre 22 Des 2006, 10:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aneena
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 701 Bosted: Hjemme
|
Skjønner ikke helt jeg. To i klassen min fikk gyldig fravær for å sove utenfor en sånn butikk for å få tak i sånne. for så å betale 2500kr eller noe sånt for en sånn ting. hmm. Folk e merkelig, syntes jeg.
|
_________________ This is who I am! Deal with it...
Skrevet: Ons 27 Des 2006, 23:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Jeg er sliten i armene, synes jeg 
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Ons 27 Des 2006, 23:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
mathianus skrev: | Jeg er sliten i armene, synes jeg  |
Jøss, har du skaffet deg en? Eller bare er du sliten i armene pga for mye onnani? ^^
Om første alternativ er korrekt: Hvilke spill har du klart og ribbe til deg?
|
Skrevet: Tor 28 Des 2006, 02:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Haha, er nok første alternativ ja
En venn av meg klarte å få seg en til jul så vi spiller Zelda så ofte vi kan. Men golf og greier er også fett 
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Tor 28 Des 2006, 19:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Nintendogutt
Främling

Ble Medlem: 14 Jan 2007 Innlegg: 3 Bosted: Laaaaaaaanghus
|
Wii wii wii
hvor mange spill har dere mennesker da? jeg har fire med Wii Sports:D da har jeg: Zelda, Rayman og WarioWare! WW er forresten DSGF spillet over alle dsgf spill...
|
Skrevet: Søn 14 Jan 2007, 20:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
Vel, jeg har ikke råd til WW enda Jeg skylder litt penger her og der som jeg må få betalt ned før jeg kan kjøpe fler spill. Men jeg har jo Wii Sports (seff), Zelda, Red Steel og Call of Duty 3.
|
Skrevet: Man 15 Jan 2007, 04:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakon
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 17 Mar 2006 Innlegg: 259 Bosted: Trondheim
|
WarioWare er fantastisk, spilte med 6stk idag;D.
|
Skrevet: Søn 21 Jan 2007, 21:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
haakon skrev: | WarioWare er fantastisk, spilte med 6stk idag;D. |
Kunne ikke vært mer enig, Wario Ware er et nydelig spill Utrolig morsomt og kreativt, akurat som Wario Ware skal være.
Forøverig syntes jeg CoD til Wii er fett også, det er et bedre FPS en Red Steel etter min mening, selvom Red Steel definitivt er et kult spill.
|
Skrevet: Søn 21 Jan 2007, 21:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Justin Case
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jan 2007 Innlegg: 561 Bosted: Hjemme
|
Zelda TP er jo beste Zelda noensinne. Nesten så jeg detter av sofa'n...
|
Skrevet: Søn 21 Jan 2007, 23:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
Meeeh, det er ikke det beste Zelda spillet, men det er helt klart på topp 3 lista. Personelig syntes jeg A Link to the Past er det beste, etterfulgt av Ocarina of Time, og TP er tett i ryggen på OoT TP er dog et utroooolig bra spill.
|
Skrevet: Ons 24 Jan 2007, 08:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Justin Case
OoaHelaNatten

|
TP er hvertfall det zelda-spillet som har gitt meg best spillglede. Muligens fordi jeg var en sju-åtte år når OoT kom, og jeg må innrømme at jeg var ganske pinglete i spill på den tiden. Syns det var dritskummelt å få tak i Sun's Song, og Bottom of the Well og Shadow Temple turte jeg rett og slett ikke å gjøre, hehe.
Zelda i 2D er morsomt og underholdende, men jeg syns det er noe som ikke er det samme der, vet ikke helt hva. Klarte nesten Minish Cap, men det ble aldri noe av, muligens fordi broren min stakk av med spillet...
Og, er Red Steel så dårlig som alle skal ha det til?
|
_________________ Og DU sier du har tær på føttene?
Skrevet: Lør 27 Jan 2007, 23:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
Du kan da ikke starte 2D Zelda med håndhåldt, mann :O Skaff deg en SNES og A Link to the Past (håndholdte versionen er ikke så tøff som den vanelige) så skjønner du hva jeg prater om
Hm, Red Steel er vel litt småsært. Jeg syntes ikke det er dårlig, absolout ikke, jeg stortrives med spillet. Jeg har 0 problemer med styringen, og når andre sier de ikke greier og snu seg fort nok fatter jeg ikke hva de snakker om. Sålenge du skrur av det autosikte greiene så går det veldig fint.
Men jeg kan nevne 3 ting som irriterer meg litt med Red Steel:
1: Ikkeno blod! Seriøst, dette er 2007, hvis du ikke har sett blod på nyhetene så har du sett det i et annet spill. Vi vet hvordan det ser ut, og vi vil se mer av det.
2: Voiceactingen til "japanerne" er så latterlig patetisk. Franskjapanere kan tydeligvis ikke snakke på amerikanskjapansk dialekt. Til tider er det rett og slett flaut og høre på hvordan folka snakker, det høres ikke ut som verken det ene eller det andre.
3: Det er checkpoint saving. Igjen, dette er 2007, jeg vil fortelle spillet når JEG vil save og ta en pause, ikke omvendt! Mange ganger er det rett og slett for lang tid mellom hver checkpoint. Dessuten, når du kommer så langt som at du kan velge dine egene oppdrag så må du starte oppdraget pånytt hvis du skrur av, ansett om du har fått checkpoints eller ikke.
Bortsett fra de 3 tingene syntes jeg Red Steel er veldig bra til og være et launch spill 
|
Skrevet: Søn 28 Jan 2007, 03:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Justin Case
OoaHelaNatten

|
Jeg må inrømme at jeg aldri har hatt en SNES, men jeg har både A Link to the Past, Link's Awakening, Zelda: Oracle-spillene og Minish Cap til håndholdt, men jeg liker fortsatt zelda i 3D bedre. Oracle-spillene var jo rett og slett dårlige.
|
_________________ Og DU sier du har tær på føttene?
Skrevet: Søn 28 Jan 2007, 11:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
Hehe, hver sin smak tydeligvis ^^ Jeg syntes Oracle spillene er de beste Zelda spillene til håndholdt. Links AwakaningDX er også et utrolig bra håndholt Zelda. Jeg skal flaut innrømme at jeg aldri har spilt Minishing Cap, så hvis du har lyst til og selge ditt så si fra, jeg kjøper gjerne 
|
Skrevet: Søn 28 Jan 2007, 12:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |