|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Freie selskapsjokolade
Nå har freie nok en gang greid å ødelegge en av sjokoaldene sine. Selskapsjokoladen har lidd samme sjebne som melkesjokoladen. Den har nå sånt ekkelt helt tett plastpapir, men det værste er vel at den har fått RUTER!!! Selskapsjokoladen skulle bare være stripete, ikke rutetet... *sukke tungt* Den har dessuten blitt 1/5 tynnere 
|
Skrevet: Tir 06 Mai 2003, 20:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
ja.. dette er veldig trist! Det nye papiret.. eller plasten som jeg velger å kalle den.. egner seg ikke til sjokolade.. rett og slett fordi det blir feil.. skal ikke sjokoladen få puste kanskje????
og selv om de absolutt var nødt til å pakke sjokoladen inn i plast.. så er det LATTERLIG å lage den i ruter.. den skal være i striper som det står freia på!!!
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Tir 06 Mai 2003, 20:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003 Innlegg: 2283 Bosted: Mongoland
|
*Snufs* historen forandrer seg fordi sjokloadepapiret forandrer seg... For min del savner jeg mest det gamle papiret på mandelstangen.... Jeg skjønner egentlig ikke at de tør å endre sjokolade papiret etter så mange år... Det er tradisjon og mennesker blir sinte når tradisjoner forandrer seg... HAr sendt opptil flere klagebrev til mongo freie så de får høre hvor mye et sjokolade papir betyr for et litt småsært menneske som megselv
|
_________________ Skal du bare lese en bok i år,
må du ta deg sammen
Skrevet: Tir 06 Mai 2003, 20:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
jeg liker ikke mandelstangen og visste ikke at den også har forandret papir... hva har de gjort med den da?
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Tir 06 Mai 2003, 20:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003 Innlegg: 2283 Bosted: Mongoland
|
De har puttet helplast på den (som ikke knittrer) og smeltet den sammen i endende i steden for den gamle snurretingtangen.....
|
_________________ Skal du bare lese en bok i år,
må du ta deg sammen
Skrevet: Tir 06 Mai 2003, 20:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |