|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Tilfeldig forelskelse?
Hender det at du blir forelsket, eller i alle fall veldig interessert, i tilfeldige personer du møter?
I dag ble jeg veldig fasinert av frisøren jeg gikk til. Særlig da hun spurte meg hvordan det hadde gått med øyet mitt... (Jeg klippet meg hos henne sist rett etter at jeg fikk det slaget på øyet som fyllte øyeeplet med blod...)
Da det sto på som verst på jobb kunne jeg tenkene ting som "Wow, hun husker meg..." og "Hun er jo hyggelig, vi sto jo og pratet om løst og fast etter at jeg hadde betalt for klippen..." og "Hun smilte til meg og var interessert i å høre om jobben min"
Deilig følelse, selv om hun sikkert ikke la så mye i det... 
|
Skrevet: Tor 20 Jul 2006, 22:48 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
ja sånn følelse hadde jeg en gang (eller har hatt det flere ganger da men)...en kollega av pappa på sånn ca 24 år..han er så utrolig skjønn, snakker så åpent med meg og ser meg inn i øynene og bruker navnet mitt! (det er så herlig når noen f.eks sier "er du ikke enig Carina?")
jeg får en varm følelse inni meg hver gang han åpner kjeften liksom..men jeg vet jo at han er gift, og det liker jeg ikke..så det betyr jo at han ikke legger NOE i samtalen vår..miff! 
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Fre 21 Jul 2006, 09:51 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Det er så deilig å få følelsen av at noen virkelig bryr seg om en.
Jeg har en som alltid gir meg en virkelig god følelse. Jeg kan ha en skikkelig dritt dag, og så plutselig får jeg en melding : "Har du det fint, kjære?". Da blir alt så mye bedre med en gang.
NÃ¥r vi snakker sammen er det oppriktig interesse for hvordan jeg har det.
Han ser meg inn i øynene, og smiler til meg. Et smil som kunne smeltet is.
Og så er han glad i meg, og sier det ofte. Det er deilig det!
Verdens beste venn!
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Fre 21 Jul 2006, 10:45 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Interessert i tilfeldige personer jeg møter?
Joda, det har nok skjedd...
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Fre 21 Jul 2006, 17:15 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
også glemte jeg han mørke høye mannen som alltid er innom jobben min...hjertet smelter <3
men liksom, når jeg går...så tenker jeg ikke mere over han...også bare plutselig er han der igjen dagen etterpå
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Fre 21 Jul 2006, 20:56 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Randar
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 24 Mar 2003 Innlegg: 1513 Bosted: Trondheim
|
Re: Tilfeldig forelskelse?
| Tittan skrev: | Hender det at du blir forelsket, eller i alle fall veldig interessert, i tilfeldige personer du møter?
I dag ble jeg veldig fasinert av frisøren jeg gikk til. Særlig da hun spurte meg hvordan det hadde gått med øyet mitt... (Jeg klippet meg hos henne sist rett etter at jeg fikk det slaget på øyet som fyllte øyeeplet med blod...)
Da det sto på som verst på jobb kunne jeg tenkene ting som "Wow, hun husker meg..." og "Hun er jo hyggelig, vi sto jo og pratet om løst og fast etter at jeg hadde betalt for klippen..." og "Hun smilte til meg og var interessert i å høre om jobben min"
Deilig følelse, selv om hun sikkert ikke la så mye i det...  |
Du burde invitert med henne ut på ett par øl!
|
_________________ Biiip!
Skrevet: Fre 21 Jul 2006, 22:29 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Re: Tilfeldig forelskelse?
| Tittan skrev: | Hender det at du blir forelsket, eller i alle fall veldig interessert, i tilfeldige personer du møter?
Deilig følelse, selv om hun sikkert ikke la så mye i det...  |
SÃ¥nn har jeg hatt det maaaaaaaaaange ganger!!
Ikke blindende forelskelse, men en viss interesse - ja. Det skal så lite til hos meg. Blir sykt lett forelsket, eller interessert. Kan gå å tenke på en person leeeenge selv om jeg aldri tidligere har møtt denne personen. Dersom hun ga meg en sånn følelse selvfølgelig 
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Man 11 Des 2006, 23:02 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Bare tok bort dette jeg, siden det viste seg å ikke bety noe som helst.
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Man 11 Des 2006, 23:14 Sist endret av Pyro den Søn 14 Jan 2007, 00:31, endret 2 ganger |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
nemi1985
Spitzy (!)

Ble Medlem: 27 Okt 2003 Innlegg: 222
|
Jeg har en major crush på legen min..aah..legetimene mine blir alltid lengre enn nødvendig, fordi vi ender opp med å snakke om alle mulige slags rare ting. Men det gjør ikke noe, for han er digg
Jeg blir veldig lett betatt, så jeg har sånne "småforelskelser" på gang hele tida
|
Skrevet: Tor 14 Des 2006, 15:45 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |