DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Tilfeldig forelskelse?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [9 Posts]  
Av Innlegg
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
 Tilfeldig forelskelse?

Hender det at du blir forelsket, eller i alle fall veldig interessert, i tilfeldige personer du møter?

I dag ble jeg veldig fasinert av frisøren jeg gikk til. Særlig da hun spurte meg hvordan det hadde gått med øyet mitt... (Jeg klippet meg hos henne sist rett etter at jeg fikk det slaget på øyet som fyllte øyeeplet med blod...)
Da det sto på som verst på jobb kunne jeg tenkene ting som "Wow, hun husker meg..." og "Hun er jo hyggelig, vi sto jo og pratet om løst og fast etter at jeg hadde betalt for klippen..." og "Hun smilte til meg og var interessert i å høre om jobben min"

Deilig følelse, selv om hun sikkert ikke la så mye i det... Very Happy

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Tor 20 Jul 2006, 22:48
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
ja sånn følelse hadde jeg en gang (eller har hatt det flere ganger da men)...en kollega av pappa på sånn ca 24 år..han er så utrolig skjønn, snakker så åpent med meg og ser meg inn i øynene og bruker navnet mitt! (det er så herlig når noen f.eks sier "er du ikke enig Carina?")
jeg får en varm følelse inni meg hver gang han åpner kjeften liksom..men jeg vet jo at han er gift, og det liker jeg ikke..så det betyr jo at han ikke legger NOE i samtalen vår..miff! Confused

InnleggSkrevet: Fre 21 Jul 2006, 09:51
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
Det er så deilig å få følelsen av at noen virkelig bryr seg om en.
Jeg har en som alltid gir meg en virkelig god følelse. Jeg kan ha en skikkelig dritt dag, og så plutselig får jeg en melding : "Har du det fint, kjære?". Da blir alt så mye bedre med en gang.
NÃ¥r vi snakker sammen er det oppriktig interesse for hvordan jeg har det.
Han ser meg inn i øynene, og smiler til meg. Et smil som kunne smeltet is.
Og så er han glad i meg, og sier det ofte. Det er deilig det!

Verdens beste venn!

InnleggSkrevet: Fre 21 Jul 2006, 10:45
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Interessert i tilfeldige personer jeg møter?

Joda, det har nok skjedd...

InnleggSkrevet: Fre 21 Jul 2006, 17:15
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
også glemte jeg han mørke høye mannen som alltid er innom jobben min...hjertet smelter <3
men liksom, når jeg går...så tenker jeg ikke mere over han...også bare plutselig er han der igjen dagen etterpå

InnleggSkrevet: Fre 21 Jul 2006, 20:56
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Randar
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 24 Mar 2003
Re: Tilfeldig forelskelse?

Tittan skrev:
Hender det at du blir forelsket, eller i alle fall veldig interessert, i tilfeldige personer du møter?

I dag ble jeg veldig fasinert av frisøren jeg gikk til. Særlig da hun spurte meg hvordan det hadde gått med øyet mitt... (Jeg klippet meg hos henne sist rett etter at jeg fikk det slaget på øyet som fyllte øyeeplet med blod...)
Da det sto på som verst på jobb kunne jeg tenkene ting som "Wow, hun husker meg..." og "Hun er jo hyggelig, vi sto jo og pratet om løst og fast etter at jeg hadde betalt for klippen..." og "Hun smilte til meg og var interessert i å høre om jobben min"

Du burde invitert med henne ut på ett par øl!

InnleggSkrevet: Fre 21 Jul 2006, 22:29
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004
Re: Tilfeldig forelskelse?

Tittan skrev:

SÃ¥nn har jeg hatt det maaaaaaaaaange ganger!!
Ikke blindende forelskelse, men en viss interesse - ja. Det skal så lite til hos meg. Blir sykt lett forelsket, eller interessert. Kan gå å tenke på en person leeeenge selv om jeg aldri tidligere har møtt denne personen. Dersom hun ga meg en sånn følelse selvfølgelig Wink

InnleggSkrevet: Man 11 Des 2006, 23:02
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
Bare tok bort dette jeg, siden det viste seg å ikke bety noe som helst.

InnleggSkrevet: Man 11 Des 2006, 23:14
Sist endret av Pyro den Søn 14 Jan 2007, 00:31, endret 2 ganger
nemi1985
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 27 Okt 2003
Jeg har en major crush på legen min..aah..legetimene mine blir alltid lengre enn nødvendig, fordi vi ender opp med å snakke om alle mulige slags rare ting. Men det gjør ikke noe, for han er digg
Jeg blir veldig lett betatt, så jeg har sånne "småforelskelser" på gang hele tida

"I like being kept in the dark myself. You know, like mushrooms: Keep 'em in the dark and feed 'em shit. See, I think that's an enjoyable vegetable to be."

InnleggSkrevet: Tor 14 Des 2006, 15:45
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [9 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet