|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Galskapsnivå Hvor gal er du?
Alle her er medlemmer i dsgf, noe som betyr at vi alle er Selverklært Gale.
Men hva var det som gjorde at du erklærte deg selv som gal??
For min egen del er det fordi jeg er en person som absolutt ikke er redd for å drite meg ut (har vel egentlig ikke noe valg på det området ), jeg hater tanken på å være som ALLE andre, synes livet er for kort til å være seriøs og voksen hele tiden, jeg finner på mye skøy som får folk til å se rart på meg, elsker å være litt løssluppen og finne på morsomme sprell i hverdagn,og mye mye MYE mer.
Derfor ble jeg utrolig glad når jeg omsider oppdaget dsgf, og ENDELIG fikk muligheten til å selverklære meg GAL!!
Hva med deg? Hva er din historie?
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Man 04 Des 2006, 16:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
En god venn gjorde meg kjent med DSGF og Baj. Og siden man ble glad i begge deler så ble man her.
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Man 04 Des 2006, 17:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Vet ikke om jeg kanskje er litt inhabil her, eller om begrepet i det hele tatt kan brukes, men det ble nå bare slik klokken åtte en lørdagsmorgen. Det var på tide å samle alle de bra menneskene
Det har alltid handlet om å være seg selv uansett hva andre måtte mene, og derfor er jeg medlem.
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Man 04 Des 2006, 18:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Blackdawn
Varm i trøya

Ble Medlem: 22 Sep 2006 Innlegg: 53 Bosted: Bergen
|
Jeg ble med gjennom søsteren min (aneena), og nå syns jeg at jeg passer enda bedre inn her. Går nemlig på drama linjen i Bergen Og der finns det en hele gjeng med merkelige, litt gale og spludrende folk. Vil si at jeg er sånn passe gal, ikke så gal at jeg havner på galehuset, men for gal til å passe inn blant vanlige folk. 
|
_________________ So you think you can tell, heaven from hell? Blue skies from pain?
Skrevet: Man 04 Des 2006, 19:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006 Innlegg: 1882 Bosted: I mørket...
|
Vel vel, jeg ble vel egentlig gal da jeg begynte på dramalinjen på St.Hallvard videregående skole, og dannet en sprø vennegjeng kalt St.Hallvard-bohemen. Det eneste symptomet på galskap før det var vel at jeg hadde en lei tendens til å synge sanger jeg fikk i hodet overalt og hvorsomhelst, og høyt! Jeg fikk vite om dette forumet via en av mine kjempefine venner; Corvus, og syntes det så veldig fint ut.
|
_________________ Så rart ... å være flaggermus!
Ã… flakse rundt, fra hus til hus
og gå til sengs i trærne!
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?
Skrevet: Man 04 Des 2006, 21:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Jeg er meg selv, og folk synes jeg er gal - så da er jeg selverklært gal!
|
Skrevet: Man 04 Des 2006, 23:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Jeg fikk høre om DSGF i 2000 eller noe slikt, tror jeg, av hAgGbArT, ett av de aller første medlemmene. Så forsvant jeg til Canada et par semestre, før jeg kom hjem igjen, etterhvert tok til vettet og meldte meg inn. Må ha vært i 2002.
Jeg tenkte som så at dette virka interessant, og jeg hadde jo aldri akkurat passa inn noe sted, så det virka som som DSGF kunne være en god ide. Og det var det. Nysgjerrighet kombinert med ensomhet og en heller underlig personlighet var det som skulle til.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Man 04 Des 2006, 23:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
En venn av meg viste meg DSGF for flere år siden og jeg er fortsatt her tydeligvis. Her om dagen la jeg en varm fyrstikk i en (nesten) full fyrstikkeske så joa, er vel gal jeg.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Tir 05 Des 2006, 00:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Tittan skrev: | Jeg er meg selv, og folk synes jeg er gal - så da er jeg selverklært gal! |
IOM at logikken din der er ganske gal, er du vel definitivt gal..
Jeg dumpet innom dsgf.no fullstendig tilfeldig ved surfing. Det appelerte til meg på flekken, kanskje var det fargene, kanskje var det det spennene og ukjente.
Gal er jeg vel mest i hodet(eh..). Jeg tenker mye rart, og sitter inne med mye rar, unyttig kunnskap. Jeg elsker å surfe på wikipedia og andre leksika for å tilegne meg mer av nevnte. Jeg vet dermed hvordan fugler formerer seg, og jeg vet hvorfor Jimmy Eat World heter nettopp det, selv om jeg aldri har hørt på dem.
Forumer, og derav en god diskusjon, digger jeg, derfor forum.dsgf.no. Er greit å ta diskusjonene mine på nett, siden jeg er innbitt kverulant, og vennene mine bare blir lei av å diskutere med meg.
Og, alá mathianus, her om dagen puttet jeg en _brennende_ fyrstikk oppi en halvfull fyrstikkeske!(det er helt sant) det må være galt det!
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tir 05 Des 2006, 08:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Tittan skrev: | Jeg er meg selv, og folk synes jeg er gal - så da er jeg selverklært gal! |
Tittan overbeviste meg (med en "big foam cluebat") om at jeg også er gal og burde pelle meg inn hit. Jeg ble medlem av DSGF for ganske lenge siden og trivdes godt der, og ble, mer eller mindre fysisk, tvunget inn på forumet også. Og som så mange ganger før har jeg etterpå stjålet alle vennene til Tittan.
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Tir 05 Des 2006, 08:51 Sist endret av Asfrith den Tir 05 Des 2006, 08:55, endret 1 gang |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Og jeg er gal nok til ikke å bry meg 
|
Skrevet: Tir 05 Des 2006, 08:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Jeg ble lokka inn hit av ei totalt sprø venninne (toad_t), og siden har jeg aldri gått en uke uten å logge inn. Var vel i 2003 jeg ble medlem.
Sånn i ettertid har jeg faktisk blitt legeerklært gal (ja, jeg har papirer på det), noen jeg stort sett tar med godt humør.
Jeg skylder på at jeg visste jeg var gal lenge før legen sa det, så dermed har jeg full rett til å kalle meg selverklært gal.
jeg spiser sjokolade midt i uka. Ifølge de fleste jentene i klassen min er det veldig, veldig galt. 
|
Skrevet: Tir 05 Des 2006, 17:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lala
Spitzy (!)

Ble Medlem: 27 Nov 2006 Innlegg: 109 Bosted: Tråndhjæm
|
Hmmm... Folk anser meg som litt sær Jeg har litt mye rart for meg. Jeg er ikke redd for å skille meg ut (tusle rundt i verden med en singlet man har sydd av postman Pat-gardinene fra barnerommet, for så å sy en bukse av samme stoff som man også tusler rundt i..?), og mener at flertallet tar feil. Og jeg har ingenting imot at folk ser litt rart på meg. Ser de rart på meg, er det uansett folk jeg ikke hadde passa sammen med uansett!
Også ligger nok galskapen min litt veldig i genene! Som kjæresten til broren min sa da hu var hjemme hos familien min: "Det er så godt å være her! For her kan jeg være rare, sære meg uten at det gjør noen ting, for jeg vet at jeg kan ikke slå dere uansett hva jeg gjør!"
|
_________________ Kumlokk, kumlokk, ikke tråkk på kumlokk.
It walks overhead not duck to disappoint snow in the spacewheel!
Skrevet: Tir 05 Des 2006, 20:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Lala skrev: | Jeg er ikke redd for å skille meg ut (tusle rundt i verden med en singlet man har sydd av postman Pat-gardinene fra barnerommet, for så å sy en bukse av samme stoff som man også tusler rundt i..?), og mener at flertallet tar feil. Og jeg har ingenting imot at folk ser litt rart på meg. Ser de rart på meg, er det uansett folk jeg ikke hadde passa sammen med uansett!
|
Er det ikke befriende og sykt deilig å ha det sånn??
Skjønne menneske!! 
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Tir 05 Des 2006, 20:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lala
Spitzy (!)

Ble Medlem: 27 Nov 2006 Innlegg: 109 Bosted: Tråndhjæm
|
Det er kjempedigg!!! Man slipper å gå rundt her i verden og bekymre seg over hva folk tror om seg, for man driter i det uansett! En bekymring mindre, og det fører til at man blir et mer lykkelig menneske! Lykkelige meg og lenge leve postman Pat! 
|
_________________ Kumlokk, kumlokk, ikke tråkk på kumlokk.
It walks overhead not duck to disappoint snow in the spacewheel!
Skrevet: Tir 05 Des 2006, 20:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
Stemmene i hodet mitt fortalte meg at de skulle drepe meg hvis jeg ikke meldte meg inn DSGF... Men jeg er egentlig ikke gal, bare stemmene som er sjalu 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Ons 06 Des 2006, 09:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Gnomulfen
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 15 Nov 2005 Innlegg: 497 Bosted: Bergen
|
Jeg ble narret inn, narret sier jeg. Men DSGF er som et baderomssluk, har du først havnet der, er det vanskelig å komme seg bort igjen 
|
_________________ I was going to say something witty, but then I suddently realised; I couldn't be arsed.
Skrevet: Ons 06 Des 2006, 15:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
abroke
Främling

Ble Medlem: 01 Mai 2006 Innlegg: 9
|
hm, veldig tilfeldig egentlig. alle vet jeg er gal. men hva jeg gjøre her inne er et godt spørsmål.. tror det er det at jeg liker gale ideer, som er så sprø at man nesten kan ta med på dem..
dette passer meg egentlig ganske bra =)
|
Skrevet: Ons 06 Des 2006, 15:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Akasha
Främling

Ble Medlem: 06 Des 2006 Innlegg: 3
|
hmm.., jeg erklærte meg i grunn aldri gal jeg. Bare andre som sa jeg var det, og så føyelig som jeg er måtte jeg jo si meg enig Men sånn bortsett fra det, skulle ønske det luktet såpe utendørs
Edit: men jeg ser ikke bortifra at jeg blir gal av å være her! Forresten lagt merke til at det lukter måne av blomstene i kveld?
|
Skrevet: Fre 08 Des 2006, 00:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
På en skala fra en til ti, med sju som høyeste verdi og tolv som outsider er jeg nok en 11,4 
|
Skrevet: Fre 08 Des 2006, 02:03 Sist endret av Tittan den Man 11 Des 2006, 16:26, endret 1 gang |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |