DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Hva drømte du i natt?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 5 av 8 [157 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Neste
Av Innlegg
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006
Heheheheeee...

Jeg gikk rundt i Lierbyen, da jeg plutselig ble dyttet av veien av en liten fyr. Jeg dyttet ham tilbake, og sa ham noen sannhetens ord. Det skulle jeg ikke ha gjort, for han var medlem av en bande, som bestemte seg for å drepe meg ... med gafler! Og de jaget meg gjennom hele Lierbyen, før jeg dumpet bort vennegjengen min, som heldigvis var bevæpnet med middagskniver! Det ble et realt slagsmål i en stengt butikk, og vi drepte hele gjengen.

Hvorpå vi hoppet inn i en bil og skulle kjøre et sted. Han kjørte en lang kronglete omvei, for å komme til et jordbærjorde som vi hadde sett før. Vi spurte ham hvorfor han ikke hadde kjørt rett over jordet, istedet for å ta denne omveien, men han svarte at han ikke kunne få gjørme på bilen.

Denne drømmen toppet seg i tidens knallfinale: Jeg skulle giftes bort, og det skulle min venninne Corvs også. Men på grunn av noe surr, endte Corvus og jeg opp i en kirke, og brudgommene i en annen!

Jeg håper da ikke at mitt bryllup blir sånn, hvis jeg gifter meg noen gang.
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?

InnleggSkrevet: Tor 16 Nov 2006, 21:17
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Lillebror
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Okt 2005
At pappa tok selvmord :S

InnleggSkrevet: Tor 16 Nov 2006, 21:58
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004
Jeg drømte om hunden min i natt... Crying or Very sad Fikk meg ikke til å savne henne noe mindre akkurat... Sad

InnleggSkrevet: Tor 16 Nov 2006, 22:13
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Zylfia
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005
Jaqo skrev:
Jeg drømte om hunden min i natt... Crying or Very sad Fikk meg ikke til å savne henne noe mindre akkurat... Sad
*holde rundt og kosetrøsteklemme på*

Jeg drømte det samme som hver natt de siste dagene...

InnleggSkrevet: Tor 16 Nov 2006, 22:45
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
Vin Diesel er tilbake i drømmene mine! I natt reiste vi til Tiger- tempelet i Thailand. To ønsker på en gang!!! Herlig!

InnleggSkrevet: Fre 17 Nov 2006, 09:23
Nenja

En ugle hadde fått unger i treet vårt. Vi gikk ut for å se på dem, og da dukket det opp en kjempstygg rotte, som sa han ville spise dem, fordi han var en reinkarnasjon av Tengel den Onde. Jeg tråkket rotta flat, og pælma den i elva. Hvorpå elva ble et spill, der det var om å gjøre å plukke opp flest ting. Men jeg dro til Drammen, møttte St.Hallvard-bohemen, vi gikk inn på et gammelt teater og spiste boller.
de henger etter tærne?

InnleggSkrevet: Lør 25 Nov 2006, 19:02
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Nenja

Det kommer opp utrolig mye artig på denne siden? Er det en drømmetyder i salen?
de henger etter tærne?

InnleggSkrevet: Lør 25 Nov 2006, 19:06
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Jeg drømte at jeg og Darkfrog kuppa en skolebuss for å dra på bjørnejakt.

InnleggSkrevet: Lør 25 Nov 2006, 19:08
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
Pyro skrev:
Jeg drømte at jeg og Darkfrog kuppa en skolebuss for å dra på bjørnejakt.

Hahaha Very Happy Nice, håper det var du som vommet byttet i drømmen!

Inatt drømte jeg faktisk ikke en dritt, siden jeg ikke har sovet inatt. Natten min tilbrakte jeg til og se på Advent Children og høre på IGN podcasts... Eksamen om 2 timer, brb.

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Man 27 Nov 2006, 07:43
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
Inatt drømte jeg at jeg gikk rundt i en lang gang i evigheter mens noen spilte Barra Barra - Rachid Taha" i bakgrunnen og idag er jeg dødsjuk.

Sprøtt Confused

InnleggSkrevet: Man 27 Nov 2006, 09:38
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
darkfrog
l33t
l33t

Hah, jeg har hatt en lignende drøm, bare at jeg klatret opp en evig lang stige, og det var noe musikk, men jeg husker ikke hva det var. Husker ihvertfal at jeg ville vekk fra der jeg var fort som overhodet mulig... Skulle ønske jeg var så kjapp til og klatre i stiger IRL også Neutral

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Man 27 Nov 2006, 11:42
Nenja

Jeg var på bursdagsfest hos en i klassen, der vi kledde oss ut. Så begynte det å bli morgen, og festen var slutt. Da vi kom ut av huset hans, lå det en fornøyelsespark like ved, og jeg og noen andre gikk til en kafe der de lagde desserter. En jente ba om å få en jordbæris, og damen bak disken lagde en is meg jordbær, jordbærsaus, sjokoladesaus, vanlijeis, jordbæris og sjokoladestrø. Selv om jeg ikke liker jordbær, så så det kejmpegodt ut.
Jeg skulle akkurat til å bestille litt sjokolade, da telefonen min satte på en alarm om at en onkel hadde bursdag. Klokka 7 på natta. Det lyder kanskje ikke så fælt, men med tanke på at jeg sovnet ca klokka halv 3, så var det ille.
de henger etter tærne?

InnleggSkrevet: Lør 02 Des 2006, 16:37
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Det var noe med et spøkelse som jaktet på meg...
Psykiateren min hadde overført meg til en ny psykolog, og sendte et brev til meg om at jeg måtte passe meg for spøkelset som hjemsøkte alle pasientene til denne psykologen. Han skrev at jeg måtte sørge for å holde luka opp til loftet lukket, for det var der det holdt til. Også måtte jeg passe meg når mørket kom, for da var spøkelset ute etter meg.
SÃ¥ jeg boltet igjen luka, og forlot huset.
Mens jeg ruslet rundt i byen, var det mennesker som fulgte etter meg hele tiden. De snek seg rundt og spionerte på meg, en om gangen. De var privatetterforskere for dette som hjemsøkte meg. Da jeg oppdaget den ene av de begynte en av de andre å kaste iskrem på meg!
Så jeg løp ut av kjøpesenteret jeg da befant meg i.
Så plutselig ser jeg en mørk skygge som kommer nærmere og nærmere fra langt borte i horisonten. Så jeg løper, og hopper inn i en taxi uten seter eller dører. Taxisjåføren er veldig snill, og kjører meg et stykke unna. Så slipper han meg av, og jeg møter to gutter og ei jente som er på gjennomreise. De spør om jeg kan vise dem veien til manglerud (??). Jeg går med på dette, mot at de kjører meg hjem.
Så, når jeg kommer hjem igjen, er plutselig taxisjåføren med meg igjen. Han står utenfor huset (en skikkelig falleferdig rønne) og venter mens jeg løper inn for å pakka sammen noen klær og sånt jeg trenger for å rømme derfra. Så plutselig ser jeg at luka til loftet er åpen, og et blått lys skinner ned derfra. Jeg løper ut, akkurat idet jeg ser lyset komme ned fra loftet.
Jeg hopper inn i taxien (og klamrer meg fast, siden den hverken har seter eller dører) og vi kjører veldig fort avgårde.

Så våkner jeg brått, klam som faen, og skjønner absolutt ingenting...

InnleggSkrevet: Lør 02 Des 2006, 18:19
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Jeg husker aldri drømmer mer enn 20 sek etter at jeg våkner.. Jeg husker kun én drøm, den hadde jeg i 5.klasse eller no..

Men! Her om dagen drømte jeg faktisk noe jeg husker.. Uheldigvis var det fullstendig meningsløst.. Confused

Jeg sitter å halvsover i stolen på jobb, så kommer Camilla inn, ser meg ikke, og skal til å gå ned igjen.. Da sier jeg "hei", og hun kommer bort. Har noe i hendene, lurer på om det er en kake eller no. Hvertfall er stolen ganske bred plutselig, og hun setter seg ved siden av meg, og vi sovner. Så våknet jeg. wtf?
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Søn 03 Des 2006, 04:20
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Vennen min, drømmer har som regel ikke så veldi mye mening... Det er liksom det som er litt av sjarmen...

InnleggSkrevet: Søn 03 Des 2006, 10:12
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Jeg drømte at Svarte Petter (slik han så ut i de tre musketerer) dro rundt på en levende og flyvende gyngehest og stjal websider. Ehhhh... Shocked
Que?!

InnleggSkrevet: Man 04 Des 2006, 07:19
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Jeg drømte at jeg var en superhelt uten superkrefter. Confused

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Man 04 Des 2006, 08:20
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Pyro skrev:
Jeg drømte at Svarte Petter (slik han så ut i de tre musketerer) dro rundt på en levende og flyvende gyngehest og stjal websider. Ehhhh... Shocked
Que?!
Okei, thats it! Nå er det nok Internett for deg på en stund! *se foreldreaktig ut og dra ut ledningen*
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Man 04 Des 2006, 08:22
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004
Jeg hadde en litt for trivelig drøm om ei i klassen i natt (jaaaaada, jeg vet hva du tenker... og - ja det skjedde etter hvert Razz) Men det beste med denne drømmen var faktisk før dette skjedde fullt ut... altså den vanlige kosen til å begynne med... Først var vi sammen, og jeg hadde lyst til å kysse henne, men feiga ut. Så kom a tilbake, og da fortalte jeg åssen ståa var - at jeg hadde lyst til å kysse henne, og da viste det seg at hu også ville. Noe som selvfølgelig endte opp med kyssing og kos. Alt i alt en egentlig ganske koselig drøm... Rolling Eyes

Problemet kom da jeg våknet og innså hva jeg hadde drømt... Ekkelt å være på skolen nå kan man si, og se a der a sitter på andre siden av rommet... Embarassed

InnleggSkrevet: Ons 06 Des 2006, 10:26
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
darkfrog
l33t
l33t

Drømte at jeg fikk spille Wii, men så var kontrollen sikkelig bølgete og ruggede og ubehagelig Neutral dette er tredje natt på rad jeg drømmer om Wii. Er dette normalt? Razz Jeg var ikke så ille før DS launchen.

InnleggSkrevet: Ons 06 Des 2006, 10:35
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 5 av 8 [157 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet