|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Atahualpa
Gjest
|
Gal?
Hva skal egentlig til for at man skal kunne kalle seg gal?
Selv ser jeg meg som gal, men det er bare fordi jeg etter en heller heftig og intensiv tenkeperiode som var en periode i livet mitt jeg ikke akkurat lengter etter å oppleve igjen. Noe godt kom det iallefall ut av det...
For meg er det slik at det å kunne kalle meg gal gir meg selvtillitt. Er det bare jeg som føler det sånn?
En venninne av meg (heter det venninne når jeg er gutt?) sier ikke jeg er unormal. Det plager meg egentlig litt. Selv synes jeg hun er litt gal, som kunne hatt godt av å slippe seg løs, litt mer enn vanlig iallefall. Spørsmålet som trer frem er allikevel "Er det mulig å erklære seg gal selv om en ikke er det?"
Blir folk med i DSGF fordi de virkelig er gale, eller er det fordi de føler det gir status?
Ting plager meg...
|
Skrevet: Fre 14 Des 2001, 20:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Schlavlar
Gjest
|
Re: Gal?
Det er nok fordi det gjev litt status. Status er feil ord, men det at me reknar oss som galne trur eg er ein måte å heva seg over den grå massen. Å vera litt spesiell.... Det er nok derfor du ikkje likar å verta kalla galen.
P.S. Kvifor kallar du deg Atahualpa?
|
Skrevet: Lør 15 Des 2001, 17:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ava
Gjest
|
ta det med ro du er gal
ale er litt gal jeg er veldig gal selv og du høres gal ut du å det med status næææ. fokke no status av å vere gal trur jeg hmm. men kan ikke elklere seg selv galmed mindre man er med i dsgf.det er jesus derfor folk er med for og kunne bevise at de er gale. men det og vere gal er ikke så ille deter bare som og vere full eller no sånt. trur jeg?
|
Skrevet: Man 17 Des 2001, 13:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ava
Gjest
|
ta det med ro du er gal
ale er litt gal jeg er veldig gal selv og du høres gal ut du å det med status næææ. fokke no status av å vere gal trur jeg hmm. men kan ikke elklere seg selv galmed mindre man er med i dsgf.det er jesus derfor folk er med for og kunne bevise at de er gale. men det og vere gal er ikke så ille deter bare som og vere full eller no sånt. trur jeg?Atahualpa skrev:
>
> Hva skal egentlig til for at man skal kunne kalle seg gal?
>
> Selv ser jeg meg som gal, men det er bare fordi jeg etter en
> heller heftig og intensiv tenkeperiode som var en periode i
> livet mitt jeg ikke akkurat lengter etter å oppleve igjen.
> Noe godt kom det iallefall ut av det...
>
> For meg er det slik at det å kunne kalle meg gal gir meg
> selvtillitt. Er det bare jeg som føler det sånn?
>
> En venninne av meg (heter det venninne når jeg er gutt?) sier
> ikke jeg er unormal. Det plager meg egentlig litt. Selv synes
> jeg hun er litt gal, som kunne hatt godt av å slippe seg løs,
> litt mer enn vanlig iallefall. Spørsmålet som trer frem er
> allikevel "Er det mulig å erklære seg gal selv om en ikke er
> det?"
>
> Blir folk med i DSGF fordi de virkelig er gale, eller er det
> fordi de føler det gir status?
>
> Ting plager meg...
|
Skrevet: Man 17 Des 2001, 13:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eithor
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 309 Bosted: I havgapet vestenfor Trondheim
|
Det er artig å gjøre rare ting, simpelthen fordi ingen andre gjør det. Rent på trass, bare for gøy :)
Oss vs resten (sauene, den døde fisken, de normale, osv)
|
Skrevet: Tir 18 Des 2001, 00:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wildkata
Gjest
|
Ka skal eg som ikke lenger er gal gjøre da ??? er jo blitt en kjedelig grå person som gjør det som er forventet av den stor grå massen,,, vvel vel kan ikke skrike og klage for det heller selv om livet er tomt og meningsløst... Kanskje på tide og finne tilbake noe av det gamle meg og våkne opp...
|
Skrevet: Tir 18 Des 2001, 09:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Audi
Gjest
|
GAL!!!
i feel crazy!!!tatal deg...
ting plager faktisk meg og, utrolig nok
|
Skrevet: Ons 19 Des 2001, 11:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Atahualpa
Gjest
|
Re: Gal, sier du?
Hmmm, det er ikkje lett å forklara kvifor eg kallar meg Atahualpa, men eg kan prøva...
Atahualpa stammar frå det gamle inka-riket og betyr noe slikt som "den siste inka". Eg synast fyst at det berre høyrdes kult ut, men i ettertid virker det som (på meg i alle fall) at ordet inka kan bety kva du vil. Eg tenkte sjøl at kanskje kunne ha noko med at eg følte meg så aleina ein periode & så på meg sjøl som den siste som følar det som eg følte. Dessutan virka det som at eg virka spesiell, kanskje litt mystisk, eg veit ikkje. Eg bryr meg ikkje særlig lengre. Eg har funne eitt kallenamn som eg likar...
"Call me crazy!"
Det eg egentlig lurar mest på er "Kva skal til for at ein kan kalla seg gal?" Eg driv meg sjøl gal, det er eg nestan sikker på... Kanskje...
|
Skrevet: Tor 20 Des 2001, 18:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
Re: GAL!!!
Og til slutt: Ja, det heter venninne selv om du er gutt
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Fre 21 Des 2001, 13:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
TeeG
Gjest
|
å være gal er som å være forelsket.. du *vet* det når du er det..
(sånn føler hvertfall jeg det)
fordi om kanskje alle er litt gal iblandt...
-Sindre-
|
Skrevet: Tir 01 Jan 2002, 05:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
therese^
Gjest
|
jeg sier at jeg er gal fordi jeg har en utrolig unormal humor jeg. åsså har jeg litt mye rart for meg har jeg hørt.. åsså tar jeg ikke meg selv akkurat høytidligsåjeg finner vel kanskje på litt 'spesielle' ting.. derfor tror jeg.
|
Skrevet: Søn 24 Feb 2002, 21:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |