|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Er det nødvendig med så mye moderering? Er det så mange som bryr seg? Det der må være et minimum med off-topic og i mine øyne minst like interessant som resten av innleggene her 
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Ons 22 Nov 2006, 00:01 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
| aniraC skrev: | Lizz, vi snakker om kroppen
Selv vil jeg gjerne bli kvitt litt fett jeg..Rompa begynner å bli litt for stor ja..ouff |
Vi snakker om hva du vil endre på deg selv... ikke hva vil du endre på kroppen din - i alle fall såvidt jeg har forstått denne tråden.
Selv er jeg for eksempel veldig glad for det året jeg gikk til psykolog for å få hjelp med prestasjonsangsten min. Det anbefalles alle som sliter å finne en psykolog man er komfortabel hos.
Jeg kunne godt tenke meg å gå litt mer til ham, for "kosmetisk psykologi" - sånn at jeg ikke var så sjenert når jeg skal søke jobb, eller selge meg selv til en arbeidsgiver - som er det man egentlig gjør. Jeg skulle også ønske jeg kunne forandre litt på magen, ok ikke minst ribbeina - for de slutter med å stå "rett ut". - ikke synlig da, men jeg irriterer meg over det...
|
Skrevet: Ons 22 Nov 2006, 20:19 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
| aniraC skrev: | Lizz, vi snakker om kroppen
Selv vil jeg gjerne bli kvitt litt fett jeg..Rompa begynner å bli litt for stor ja..ouff |
Ettersom dette er en topic jeg starta, har jeg lyst til å klargjøre hva jeg mente med den. Jeg snakker om hva du har lyst til å endre på deg selv, uavhengig av om det er noe fysisk eller mentalt. Jeg brukte ordene "når du ser deg selv i speilet" i det første innlegget, fordi det er når jeg ser meg i speilet at jeg vurderer meg selv (som er grunnen til at jeg ikke har så mange speil). Jeg innser at dette kan misforstås, men jeg tenkte altså på UANSETT hva du har lyst til å endre på.
T: Jeg har lyst til å bli litt mer selvsikker...
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Tor 23 Nov 2006, 12:34 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
Greit da gir jeg meg.
Jeg tolket det som om det var utseende.. Skjønte liksom ikke heeelt hva denne tråden da gjorde under "sex og sånt" ..men men
Da vil i hvertfall jeg gjerne endre øyenfargene mine.. Har alltid ønsket meg brune øyne.. Har blå.. Også kunne jeg godt tenke meg å bli litt mer tålmodig.. Spesielt når det kommer til elever som ikke kan gire opp til 2. etter 20 kjøretimer..
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Tor 23 Nov 2006, 13:02 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Gnomulfen
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 15 Nov 2005 Innlegg: 497 Bosted: Bergen
|
| aniraC skrev: | | Også kunne jeg godt tenke meg å bli litt mer tålmodig.. Spesielt når det kommer til elever som ikke kan gire opp til 2. etter 20 kjøretimer.. |
Når elever ikke kan gire opp i 2. etter 20 timer, da er det muligens et tegn på at de ikke burde satse sparepengene sine på bilkjøring.
(T): Skulle ønska hodet fungerte under press.
|
_________________ I was going to say something witty, but then I suddently realised; I couldn't be arsed.
Skrevet: Tor 23 Nov 2006, 13:19 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
[quote="Gnomulfen"] | aniraC skrev: | | Også kunne jeg godt tenke meg å bli litt mer tålmodig.. Spesielt når det kommer til elever som ikke kan gire opp til 2. etter 20 kjøretimer.. |
Når elever ikke kan gire opp i 2. etter 20 timer, da er det muligens et tegn på at de ikke burde satse sparepengene sine på bilkjøring.quote]
Vel, jeg overdrev LITT, men ikke mye..De må da få sjansen til å lære de også..
En annen ting jeg også gjerne vil endre med megselv er pengebruken min..søren heller!!
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Tor 23 Nov 2006, 15:43 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
| aniraC skrev: | | En annen ting jeg også gjerne vil endre med megselv er pengebruken min..søren heller!! |
Der er vi nok mange! Jeg har en tendens til å "unne meg noe fint" når jeg får lønna, for så å suge på totten når det nærmer seg ny lønning... Må begynne å lære at det ikke er noe smart snart?
|
Skrevet: Tor 23 Nov 2006, 16:26 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006 Innlegg: 941 Bosted: Larvik/Stjørdal
|
Psyken.
|
_________________ Det finnes ikke problemer, bare utfordringer 
Skrevet: Tor 23 Nov 2006, 22:32 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Jeg er heldigvis veldig økonomisk av meg.
Men skulle ønske at jeg klarte å forandre det inne i hodet mitt jeg...
Dummedummehodet
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Fre 24 Nov 2006, 05:31 |
 |
|
|
 |
 |
 |