|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006 Innlegg: 1882 Bosted: I mørket...
|
Hva ville ha skjedd med verden hvis du kunne bestemme?
Så, tenk deg at du på en eller annen merkelig måte er blitt verdensdiktator. Ditt ord er lov, du kan gjøre hva som helst. Hva vil skje med verden?
Vil noen/noe bli vernet?
Vil andre ting bli gjevnet med jorda?
Ville noen bli arrrestert?
Kort sagt, hva ville egentlig skjedd?
|
_________________ Så rart ... å være flaggermus!
Ã… flakse rundt, fra hus til hus
og gå til sengs i trærne!
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?
Skrevet: Ons 04 Okt 2006, 11:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Ble jeg verdensdiktator tror jeg nok verden ville gått rett til helvete hvis jeg ikke lot den mest mulig i fred, men jeg ville vel forsøkt å gjøre noe med diverse sultkatastrofer, korrupsjon, maktmisbruk, etc etc etc.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Tor 05 Okt 2006, 14:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
Glahn skrev: | Ble jeg verdensdiktator tror jeg nok verden ville gått rett til helvete hvis jeg ikke lot den mest mulig i fred, men jeg ville vel forsøkt å gjøre noe med diverse sultkatastrofer, korrupsjon, maktmisbruk, etc etc etc. |
Hvordan?
|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Tor 05 Okt 2006, 17:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Jeg har ikke den fjerneste anelse - derfor er jeg glad for at jeg ikke er verdensdiktator.
|
Skrevet: Tor 05 Okt 2006, 17:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lillebror
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Okt 2005 Innlegg: 410 Bosted: Oslo
|
Jeg ville forbydd all Techno, Hip-Hop og ufordragelig liste-pop! Også hadde jeg nok arrestert noen av de satans kontorfolkene som jobber for staten. også hadde jeg nok brent ned stortinget med alle lederne inni og satt opp et stort Anarki flagg på ruinene. Også hadde jeg satt opp et anti-narkotika prosjekt som faktisk funker. Også hadde jeg nok rivd ned slottet og bygd et skikkelig ordentlig middelalder-slott med Heartagram logo over inngangen. Det hadde vært vollgrav og 3 meter høye murer med vakter på. Også hadde jeg nok utslettet USA, hvertfall alle de syke menneskene som bor der. Jeg hadde innført kommunisme og hatt folket med mest makt (Bare nevner et sitat fra V for Vendetta, "People should not be afraid of their own government, the government should be afraid of the people") Også kanskje jeg hadde satt fyr på håret til Eli Hagen^^ hmm........kommer ikke på mer nå....er vel for sent til slikt....
NEI TIL VOGONISK BYRÃ…KRATI! JA TIL ANARKI!!!!
|
Skrevet: Fre 06 Okt 2006, 01:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Først krig og fred og sult og sånn , de første dagene. Så er det over til moroa:
Jeg bygger en gigantisk rocketfuel-fabrikk i sibir. Ved siden av fabrikken bygger jeg en gjeng abnormt kraftige raketter, som er festet i jordskorpa, og med bakenden oppover. Rakettene vil ha en viss vinklingsmulighet. I motsatt ende av kloden bygger jeg en konisk spiss, i god size. Så starter vi motorene, og utforsker rommet! Mangel på sol og sånn har man fikset på et finurlig vis. 
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Fre 06 Okt 2006, 07:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Jeg ville satt opp trafikklys i alle kryss, og en mottaker i alle biler, slik at når jeg kom kjørende fikk alle andre rødt lys og jeg fikk evvigvarende forkjørsrett. Det ville vært det første.
Så krig og fred og sånn.
Og så skulle jeg laget meg et gigantisk slott med der et av rommene var dekket av puter. Der inne skulle jeg ha et harem av nøye utvalgte nammesaker.
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Fre 06 Okt 2006, 09:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Jeg ville nok skaffa meg en god, gratis kopp kaffe for en gangs skyld og innført plikt/tvang hos alle banker og andre offentlige instanser å måtte gi gratis (god) kaffe til alle som ville ha.
Etter det ville jeg gitt mitt gode verv over til Glahn.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Fre 06 Okt 2006, 16:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Det med sånn krig og fred og relligion og sånn...hadde satt noen oppegående folk til å fikse det, med deadline en eller annen gang i løpet av uka. (og jeg hadde selvsagt sørga for at de hadde masse gratis, GOD kaffe tilgjengelig.)
Deretter ville jeg avskaffet vinteren, og heller flyttet all snø opp på fjellet. Så kan de som liker sånt dra dit når de føler for det. Jeg hadde øyeblikkelig skaffet meg en ny, fin og ikke minst GOD sofa. Deretter ville jeg innført påbud om minst to ruter sjokolade per person daglig. Sånt er sunnt for sjela. Jeg ville lagt ut forbud mot å lansere flere "nå med mindre sukker" eller "bare 3% fett" produkter. Vil folk slankes, kan de slenke seg på andre måter. Nei til tvangsslanking av folket!
Så ville jeg fått meg en søt pusekatt, og en litt større leilighet til meg, pus og pusekatt. Med eget bibliotek. Jeg ville også lagt inn påbud for alle offentlige biblioteker å hele tiden ha alle bra bøker inne. (det finnes ingen biblioteker i Oslo som har The Vampire Chronicles! De hadde et eksemplar av Interview with the vampire, men det har visstnok forsvunnet, og å skaffe et nytt ville jo vært teit.)
Jeg ville oppgradert psykiatrien. Flere psykologer, og færre pasienter per psykolog. (Det skal ikke være mulig å "glemme" en pasient.) Flere stillinger, og flere studieplasser innen psykologi/psykiatri. det samme med resten av helsevesenet. (ikke spør meg hvor pengene kommer fra, alle vet da at de vokser på gule pengetrær)
Og jeg ville på mystisk vis vunnet utenkelige mengder penger i lotto (selvfølgelig på heeelt ærligvis. )
|
Skrevet: Fre 06 Okt 2006, 20:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SparrowN
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Feb 2005 Innlegg: 155
|
Jeg ville gjenninført demokrati.
|
Skrevet: Ons 11 Okt 2006, 20:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Optimist
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Mar 2006 Innlegg: 222 Bosted: Larvik
|
Jeg er evig takknemlig for at Lillebror ikke er diktator. Verden ville gaa rett til helvete, med en av tidenes verste diktatorer. Heldigvis ville nok ingen vettig nordmann stemt pa ham.
Jeg skulle akkurat til aa svare paa sporsmaalet, da jeg saa at SparrowN kom meg i forskjoepet: "Jeg ville gjenninført demokrati."
|
_________________ Verden er urettferdig. Heldigvis er den som regel urettferdig til optimistens fordel 
Skrevet: Tir 24 Okt 2006, 15:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Kristiiiiine
Varm i trøya

Ble Medlem: 21 Okt 2006 Innlegg: 65 Bosted: Lillehammer/Os
|
Jeg ville forby oliven og dårlig musikk. Helst skulle alle flytta ut i skogen og levd som de gjorde for leeeenge sida.
|
Skrevet: Tir 24 Okt 2006, 18:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Kristiiiiine skrev: | Jeg ville forby oliven og dårlig musikk. Helst skulle alle flytta ut i skogen og levd som de gjorde for leeeenge sida. |
Gud forby at du noensinne får bestemme, for jeg elsker oliven.
|
Skrevet: Tir 24 Okt 2006, 19:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Kristiiiiine
Varm i trøya

Ble Medlem: 21 Okt 2006 Innlegg: 65 Bosted: Lillehammer/Os
|
Glahn skrev: | Kristiiiiine skrev: | Jeg ville forby oliven og dårlig musikk. Helst skulle alle flytta ut i skogen og levd som de gjorde for leeeenge sida. |
Gud forby at du noensinne får bestemme, for jeg elsker oliven. |
Du har uten tvil veldig mye å frykte 
|
Skrevet: Ons 25 Okt 2006, 13:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ståpåhodet
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mar 2004 Innlegg: 457 Bosted: i en haug med sjokolade
|
hmmmmm, hvis jeg hadde hatt en rolle som gud ville jeg sørget for at alle ble klar over at det de vet er ting de har lært eller tatt til seg og ikke nødvendigvis fakta. Det hadde gitt folk som meg mindre frund til å hate menneskeheten
som politisk leder ville jeg vurdert å bruke oljefondet til forskning og utvikling av alternative miljkilder sånn at norge kunne bruke flaksen vi har hatt til å også kunne overleve om 1000 år
jeg ville endra eiendomsloven slik at folk forstod at å endre overflaten på noe ikke er å ødelegge det, forbudt reklame og gjort drastiske endringer i skolevesenet
|
_________________ - people who hate people. come together
- no
RIP Bill Hicks, the good die from unhealthy causes
Skrevet: Søn 29 Okt 2006, 20:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006 Innlegg: 941 Bosted: Larvik/Stjørdal
|
Hvis jeg fikk bestemme hadde noen hatt det bra og noen hatt det dårlig. Akkurat som det er nå...
|
_________________ Det finnes ikke problemer, bare utfordringer 
Skrevet: Søn 05 Nov 2006, 15:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Kristiiiiine skrev: | Glahn skrev: | Kristiiiiine skrev: | Jeg ville forby oliven og dårlig musikk. Helst skulle alle flytta ut i skogen og levd som de gjorde for leeeenge sida. |
Gud forby at du noensinne får bestemme, for jeg elsker oliven. |
Du har uten tvil veldig mye å frykte  |
Idag har jeg spist plenty med oliven, og det var ingenting du kunne gjøre med det. Muahahahaha
Heldigvis trenger jeg ikke bestemme over verden for at oliven fortsatt skal være lett tilgjengelig til en overkommerlig pris 
|
Skrevet: Søn 05 Nov 2006, 23:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
Hvis jeg kunne bestemme så hadde ikke Wii kommet hit 2 uker etter at den kommer til USA Jævla ubrukelige, treige gaming norge.
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Ons 15 Nov 2006, 23:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Selvsagt skulle jeg gjort Tigeren til verdens nasjonaldyr, og all snikskyting skulle bli straffet med gapstokken, steining, pisking og opp-ned-henging.
Nemlig!
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Tir 21 Nov 2006, 15:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Jeg tror ærlig talt verden har det bedre om jeg ikke bestemmer... Det hadde blitt kaos ganske fort vil jeg tro 
|
Skrevet: Fre 24 Nov 2006, 05:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |