|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
edit - Feilplassert innlegg.
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Søn 19 Nov 2006, 15:17 Sist endret av Pyro den Tir 21 Nov 2006, 15:09, endret 1 gang |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005 Innlegg: 1267
|
Jeg ville fortalt venner og familie hvor glad jeg var i dem og hva de betydde for meg. Så ville jeg spurt en god venn om å få en klem.
|
Skrevet: Man 20 Nov 2006, 14:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Blackdawn
Varm i trøya

Ble Medlem: 22 Sep 2006 Innlegg: 53 Bosted: Bergen
|
Zylfia skrev: | Jeg ville fortalt venner og familie hvor glad jeg var i dem og hva de betydde for meg. Så ville jeg spurt en god venn om å få en klem. |
way to go. er helt enig, hadde vært med bestekompisen min, vi hadde gjort narr av en vennine og sett masse på film. dette er en oppgradering....
|
_________________ So you think you can tell, heaven from hell? Blue skies from pain?
Skrevet: Man 20 Nov 2006, 15:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
metaxa
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 26 Apr 2003 Innlegg: 342 Bosted: Oslo
|
lest forbrytelse og straff
|
_________________ Colorless green ideas sleep furiously (Noam Chomsky)
Skrevet: Ons 22 Nov 2006, 13:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
|
Brukt opp alle pengane mine og kjøpt noko kjempefint til pappa. Vore heime med pappa og katten. Kanskje limt inn litt bilete i eit fotoalbum, og skrive helsingar til vener.
|
_________________ Sugar plum fairy, sugar plum fairy.
Skrevet: Fre 24 Nov 2006, 01:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shai_Tan
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 08 Apr 2003 Innlegg: 1671 Bosted: Drammen
|
gått på polet å kjøpt dyr wiskey, og litt øl, så feira at dævelskapen snart er over, og jeg hadde ikke invitert drikke kameratene mine, eller fortalt det til noen som ville ha muligheten til å kontakte meg
|
Skrevet: Tor 30 Nov 2006, 15:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
En ting jeg garantert IKKE hadde gjort, er i alle fall å bli sittende her og jobbe med ukeplanene for de neste tre ukene... *blæ*
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Tor 30 Nov 2006, 18:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Blackdawn
Varm i trøya

Ble Medlem: 22 Sep 2006 Innlegg: 53 Bosted: Bergen
|
Asfrith skrev: | En ting jeg garantert IKKE hadde gjort, er i alle fall å bli sittende her og jobbe med ukeplanene for de neste tre ukene... *blæ* |
det er sånn at jeg syns utrolig synd på deg. håper du ble fort ferdig, eller så fort du kunne bli i hvert fall.
|
_________________ So you think you can tell, heaven from hell? Blue skies from pain?
Skrevet: Man 04 Des 2006, 19:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Jeg ville nok gått i fullstendig panikk, og ikke klart å hygge meg uansett.
Måtte antagelig fått sånn "likeglad sprøyte" man får før narkose på sykehuset, så ville jeg selvfølgelig hatt mine nærmeste rundt meg.
Eller kanskje jeg ville skrevet et langt brev, med alle de tingene jeg ikke har fått villsvin. Det er oftere lettere å sette ord på følelser skriftelig. Så ville jeg arrangert en stor fest, og ikke fortalt noe om det til noen.
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Fre 08 Des 2006, 17:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Gnomulfen
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 15 Nov 2005 Innlegg: 497 Bosted: Bergen
|
Ennasus skrev: | SÃ¥ ville jeg arrangert en stor fest, og ikke fortalt noe om det til noen. | aragnert stor fest, og IKKE fortalt om det til noen. er ikke det litt kontra intuitivt 
|
_________________ I was going to say something witty, but then I suddently realised; I couldn't be arsed.
Skrevet: Fre 08 Des 2006, 17:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Gnomulfen skrev: | Ennasus skrev: | SÃ¥ ville jeg arrangert en stor fest, og ikke fortalt noe om det til noen. | aragnert stor fest, og IKKE fortalt om det til noen. er ikke det litt kontra intuitivt  |
Hahaha! Ja, ville ikke villsvin at jeg skulle dø dagen etter da.. Blir ikke mye til fest hvis alle skal sitte å grine 
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Fre 08 Des 2006, 17:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |