DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SűkSűk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
Poll

Hvor forfengelig er du?

Veldig
18%
 18%  [ 9 ]
Litt
63%
 63%  [ 31 ]
Ingen Kommentar
2%
 2%  [ 1 ]
Jeg skjĂžnner ikke hva du mener
16%
 16%  [ 8 ]

Antall stemmer : 49

Forumoversikten »   Generelt »   Vi Menn & Femme Fatale
Utseende
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 3 av 3 [60 Posts]   Gć til side: Forrige 1, 2, 3
Av Innlegg
Zylfia
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005
Vet dette kan hÞres overfladisk ut og alt det der, og deng meg gjerne som gÄr mot janteloven... Men for tiden er jeg faktisk ganske sÄ fornÞyd med hvordan jeg ser ut Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Ons 08 Nov 2006, 16:06
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
Zylfia skrev:
Vet dette kan hÞres overfladisk ut og alt det der, og deng meg gjerne som gÄr mot janteloven... Men for tiden er jeg faktisk ganske sÄ fornÞyd med hvordan jeg ser ut Rolling Eyes

Woohoo!! Ei jente som er fornĂžyd!! Respekt!

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Ons 08 Nov 2006, 17:10
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Zylfia skrev:

Man kan da vĂŠre minst like overfladisk hvis man er misfornĂžyd med utseende som hvis man er fornĂžyd med det? Jeg tror overfladiskhet har mer med hviorvidt man synes utseende er ekstremt vikting eller ikke..

Flott at du er fornĂžyd i hvert fall! Smile

InnleggSkrevet: Ons 08 Nov 2006, 17:42
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Zatharee skrev:
Zylfia skrev:

Man kan da vĂŠre minst like overfladisk hvis man er misfornĂžyd med utseende som hvis man er fornĂžyd med det? Jeg tror overfladiskhet har mer med hviorvidt man synes utseende er ekstremt vikting eller ikke..

Flott at du er fornĂžyd i hvert fall! Smile

Dessuten; Selvtillit/vĂŠre fornĂžyd med seg selv(dog ikke full av seg selv) er sexy! Smile
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Tor 09 Nov 2006, 11:05
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Jeg fÄr spÊder hver gang jeg ser meg i speilet om dagen, og jeg gremmes nÄr jeg er ute blandt folk Rolling Eyes Confused

InnleggSkrevet: Tir 14 Nov 2006, 05:46
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Voon skrev:
Jeg fÄr spÊder hver gang jeg ser meg i speilet om dagen, og jeg gremmes nÄr jeg er ute blandt folk Rolling Eyes Confused

Hvorfor???

InnleggSkrevet: Tir 14 Nov 2006, 15:36
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Hvorfor? Fordi jeg har hatt p-staver som jeg ikke hadde godt av. Har sett ut som en tenĂ„ring. En guttetenĂ„ring! Med kviseproblemer. Dessuten er jeg bleik og gusten og FÆL.

InnleggSkrevet: Fre 17 Nov 2006, 00:40
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Voon skrev:
Hvorfor? Fordi jeg har hatt p-staver som jeg ikke hadde godt av. Har sett ut som en tenĂ„ring. En guttetenĂ„ring! Med kviseproblemer. Dessuten er jeg bleik og gusten og FÆL.

Det skal ganske mye sterkere lut enn litt kviser til Ă„ gjĂžre deg fĂŠl..
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Fre 17 Nov 2006, 09:27
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
SkjĂžnner hva du mener. Jeg har periodevis samme problemet. Tror det er pga hormonene i spiralen.

InnleggSkrevet: Fre 17 Nov 2006, 10:42
Zatharee

Den beste mÄten Ä bli fornÞyd med utsende pÄ, er Ä fÄ seg kjÊreste. Definitivt fÄ ting som gjÞr sÄ mye godt for selvtilliten pÄ det omrÄdet.

InnleggSkrevet: Fre 17 Nov 2006, 19:56
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Voon skrev:

Med andre ord akkurat den samme typen unnskyldninger som jeg alltid hĂžrer fra pene jenter om hvorfor de ikke er pene, og som alltid har fint lite med virkeligheten Ă„ gjĂžre Wink

InnleggSkrevet: Lűr 18 Nov 2006, 15:11
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Glahn skrev:
Voon skrev:

Med andre ord akkurat den samme typen unnskyldninger som jeg alltid hĂžrer fra pene jenter om hvorfor de ikke er pene, og som alltid har fint lite med virkeligheten Ă„ gjĂžre Wink

Men det hjelper egentlig ikke sÄ mye pÄ selvfÞlelsen. Man fÞler seg lite pen og liker egentlig ikke Ä bli sett sÄnn. Slik fÞler jeg det i allefall. Og jeg kan heller ikke fordra at noen tar pÄ de stedene der jeg synes huden min er uren. Da fÞler jeg meg bare ekkel.

InnleggSkrevet: Sűn 19 Nov 2006, 13:22
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Pyro skrev:
Glahn skrev:
Voon skrev:

Men det hjelper egentlig ikke sÄ mye pÄ selvfÞlelsen. Man fÞler seg lite pen og liker egentlig ikke Ä bli sett sÄnn. Slik fÞler jeg det i allefall. Og jeg kan heller ikke fordra at noen tar pÄ de stedene der jeg synes huden min er uren. Da fÞler jeg meg bare ekkel.

Jeg ogsÄ. FÄr som regel en del kviser de tre dagene fÞr jeg fÄr mensen, og selv om det jo egentlig ikke spiller noen rolle i det hele tatt fÞler man seg skikkelig ekkel da. Blir pÄ samme mÄte hvis hÄret mitt sÄvidt begynner Ä bli fett, og jeg mÄ ut noe sted uten Ä fÄ vasket det fÞrst. Jeg hater det. Selv om de fleste sikkert ikke ser at det er fett engang...

InnleggSkrevet: Sűn 19 Nov 2006, 15:28
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Nei, selvfÞlelsen er en helt annen ting. Men synd at den ogsÄ sÄ altfor ofte har sÊrdeles lite Ä gjÞre med virkeligheten den ogsÄ...

InnleggSkrevet: Tir 21 Nov 2006, 20:41
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Da er det hÄp for meg ogsÄ!

InnleggSkrevet: Tir 21 Nov 2006, 21:01
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Trenger man Þlbriller for Ä skjÞnne at du er pen, Pyro - da er man virkelig temmelig hÄplÞs.

InnleggSkrevet: Tir 21 Nov 2006, 22:02
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
PÄ jobb pÄ mandag var jeg og en annen som jobber pÄ boligen med to brukere pÄ "klubben" - plutselig sier hun (som er ei sÞt jente pÄ 24) "Har du slanket deg? Du ser sÄ fin ut nÄ!"

Jeg bare "eh... Ja, jeg har jo hatt influensa og dÄrlig matlyst etter det..."

Men, da jeg snek meg til Ä bruke en vekt fant jeg ut at jeg har gÄtt ned 6 kg siden sist - og jeg ser jo ogsÄ at magen min er mindre enn den var. SÄ, det var to fine ting nÄ: Et kjempekompliment fra ei sÞt jente, og jeg ser godt ut!

Me like! Very Happy

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Tor 23 Nov 2006, 15:34
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Ronja

Ble Medlem: 13 Apr 2004
Jeg bryr meg kansje mer enn fÞr, men har noe med at jeg nÄ er mer stolt en jeg gremmes over hvordan jeg ser ut.

InnleggSkrevet: Lűr 25 Nov 2006, 04:13
Norunn
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Varierer. Eg likar jo godt Ä pynte meg, men eg har ingen problem med Ä gÄ pÄ butikken i skitne, saggete joggebukser, utan sminke og med bustete, fleire-dagar-sidan-siste-vask-hÄr.

Men skal eg pÄ date vaskar og fÞnar eg hÄrer og sminkar meg. Og tek pÄ meg noko anna enn den nevnte joggebuksa.

InnleggSkrevet: Lűr 25 Nov 2006, 22:53
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Jeg er ganske sÄ forfengelig. Jeg kan ikke fordra Ä gÄ ut hvis hÄret er fett, eller hvis jeg ikke fÞler at jeg ser bra ut. Men det er jo ikke sÄnn at jeg lar vÊre Ä gÄ ut om jeg forsover meg, eller bare ikke rekker Ä fikse meg.
Jeg bare liker det ikke.

Jeg fÞler meg best nÄr hÄret er vasket og sÄvidt har rukket Ä tÞrke, da er det sÄnn litt smÄfluffy og mykt (siden jeg har sÄ vanvittig mye hÄr, i tillegg til at det er langt og tykt, blir det fort tungt og flatt), ogsÄ lukter jo nyvasket hÄr kjepegodt. Og nÄr jeg har pÄ meg klÊr jeg liker selv, og jeg fÞler jeg ser bra ut i. Helst noe lilla. Jeg er lilla. (I be purple epic).
Og med kanskje bittelitt sminke (bruker bare mascara og litt eyeliner egentlig), og et par Þredobber og et smykke, og selvsagt Ringen min, sÄ er jeg klar.

InnleggSkrevet: Sűn 26 Nov 2006, 02:26
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 3 av 3 [60 Posts]   Gć til side: Forrige 1, 2, 3
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Vi Menn & Femme Fatale
Gć Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare pć temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet