|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 16 Jul 2006 Innlegg: 1134 Bosted: Laaanghus!
|
Har lyst til å starte på Musikk, dans og drama linja på ski til neste år.. Altså på Musikk linja.. men men.. vi får se hvordan opptaksprøven går! Er jo ikke sikkert at jeg kommer inn! men men.. Jeg får da lov til å drømme ^^!
|
_________________ To tell the truth, we are completely mad. we are inmates of a Bengali psychiatric institution and we escaped by making this skin out of old cereal packets... 
Skrevet: Søn 10 Sep 2006, 13:38 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
fideco
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 419 Bosted: Oslo
|
Studerer og studerer.. Jeg leser hvertfall til privatfly-lappen og tar flytimer. Gøy!!
|
Skrevet: Søn 10 Sep 2006, 13:47 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Langemin
Veronica

Ble Medlem: 18 Mai 2005 Innlegg: 702 Bosted: Oslo
|
Jeg vil studere arkeologi og norrønt en eller annen gang i tiden..
Og så vil jeg studere kunst.
|
_________________ Morgenens luft er som bølgeskum.
Dagen har varme å gledes ved.
Kvelden har fred.
Men bare natten har verdensrom!

Skrevet: Søn 17 Sep 2006, 13:53 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
Jeg går på IT-Akademiet nå, og studerer IT (duh )... Det er tøft, tøft på mer enn en måte, vi skal ha 53 eksamener dette året her <.<
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Man 18 Sep 2006, 22:06 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
| darkfrog skrev: | Jeg går på IT-Akademiet nå, og studerer IT (duh )... Det er tøft, tøft på mer enn en måte, vi skal ha 53 eksamener dette året her <.< |
53??!!!!! Tuller du ?? Ække det litt veeeldig kjempe antikos mye??
|
_________________ To tell the truth, we are completely mad. we are inmates of a Bengali psychiatric institution and we escaped by making this skin out of old cereal packets... 
Skrevet: Fre 29 Sep 2006, 21:17 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SurGodis
Spitzy (!)

Ble Medlem: 27 Aug 2006 Innlegg: 112 Bosted: Fredrikstad
|
Etter 4 års fri fra skole, har jeg begynt å sjekke litt rundt ulike utdannelser.
Blir vel mest sannsynlig politi, eiendomsmegler eller hudpleier fra høsten 2007.
|
_________________ Kast ikke stein i glasshus !
Skrevet: Søn 01 Okt 2006, 22:13 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Jeg går skole nå, for å bli regnskapsmedarbeider. Høres sikkert kjedelig ut, men jeg storkoser meg!
Passer meg perfekt!
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Tir 17 Okt 2006, 08:41 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
| Pyro skrev: | Jeg går skole nå, for å bli regnskapsmedarbeider. Høres sikkert kjedelig ut, men jeg storkoser meg!
Passer meg perfekt! |
Passer meg perfekt, for i dag skal vi registrere det nye selskapet, og litt hjelp med regnskapet skal bli bra :p
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Tir 17 Okt 2006, 08:53 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

|
Blir du sjefen min da?
Kan du klapse meg på rumpa og sexpresse meg og sånn?
|
Banankjole!
23-19
Skrevet: Tir 17 Okt 2006, 10:11 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
| Pyro skrev: | Blir du sjefen min da?
Kan du klapse meg på rumpa og sexpresse meg og sånn? |
Det skal vi klare å ordne
--
Og sånn for topic sin skyld, for øyeblikket studerer jeg lover og regler knyttet til etablering og drift av en bedrift.
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Tir 17 Okt 2006, 10:26 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
jeg sitter da fremdeles her i 10'ende klasse jeg.. 
|
Skrevet: Tir 17 Okt 2006, 14:44 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Koffegutt
Varm i trøya

Ble Medlem: 14 Okt 2006 Innlegg: 39 Bosted: Bergen/Lepsøy
|
Går VKI Musikk i år, etter VKII satser jeg på å få tatt noen realfag (får bare 1MX og 1NA på skolen min) og søke på siv.ing.studier på NTNU. Yay for Trondheim, koselig by! 
|
Skrevet: Fre 20 Okt 2006, 18:51 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Yari
Varm i trøya

Ble Medlem: 17 Okt 2006 Innlegg: 34 Bosted: Mellom bakkar og berg
|
Vet ikke om jeg skal gå allmen eller prøve å komme meg inn på medialinja Har god tid til å tenke meg om, da =) Bor forresten også i Trondheim 
|
Skrevet: Fre 20 Okt 2006, 22:58 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Optimist
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Mar 2006 Innlegg: 222 Bosted: Larvik
|
Jeg har akkurat blitt arkitektstudent i england, og regner med aa fullfoere. Noe mer studier har jeg neppe raad til, ellers ville det nok blitt filosofi, evt. doktorgrad innen noe rundt arkitektur.
|
_________________ Verden er urettferdig. Heldigvis er den som regel urettferdig til optimistens fordel 
Skrevet: Tir 24 Okt 2006, 15:18 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Kristiiiiine
Varm i trøya

Ble Medlem: 21 Okt 2006 Innlegg: 65 Bosted: Lillehammer/Os
|
jeg går i klassa til han som har posten 3 poster oppover. Dvs. at jeg går VK1 Musikk på internatskole, og jeg har også planer om å ta litt realfag og sånt etter hvert (holder forsåvidt på med 2MX som privatist). Etter VK2 skal jeg jobbe og reise og ha det digg og sånt et år før jeg skal til Trondheim 
|
Skrevet: Tir 24 Okt 2006, 18:12 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Jeg storkoser meg på vernepleien ved Hiak på Kjeller jeg altså
Føler jeg holder på med noe interessan, relevant og nyttig.
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Tir 14 Nov 2006, 06:02 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Skumfidus
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Jun 2004 Innlegg: 246 Bosted: Bergen
|
Tar førstesemesterstudier, som består av ExFac; Akademisk Skriving, og ExPhil; Filosofihistorie+++, utsetter ExFac Språk og Kommunikasjon til senere, og tar nettbasert, intensivt, innføringskurs i spansk på UiB
|
_________________ "Det er ingen vits i å gå fra forstanden ved å slite med å holde seg normal. Du kan like gjerne gi etter og spare forstanden til senere"
Ford Prefect, Haikerens Guide til Galaksen
Skrevet: Tor 16 Nov 2006, 19:47 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
| Koffegutt skrev: | Går VKI Musikk i år, etter VKII satser jeg på å få tatt noen realfag (får bare 1MX og 1NA på skolen min) og søke på siv.ing.studier på NTNU. Yay for Trondheim, koselig by!  |
VK?? er VK og Vg det samme?? :S! NÃ¥ er jeg forvirra ! blir gal av masse forkortelser som jeg ikke vet hva betyr som er der og tydelivis alle andre enn meg vet hva betyr.. hih..
Regner forresten nesten med at du spiller på pianoet ditt på denne skole tingen?? eller er det saxen?? eller er det det fantaaaastisk vakkre og søte althornet ?? !!!
|
Skrevet: Tor 16 Nov 2006, 23:51 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

|
| Pyro skrev: | Jeg går skole nå, for å bli regnskapsmedarbeider. Høres sikkert kjedelig ut, men jeg storkoser meg!
Passer meg perfekt! |
Skolen blir bare mer og mer gøy. Flotte folk og spennende undervisning.
På torsdag har jeg også min først dag i praksis...
Skummelt!
|
Banankjole!
23-19
Skrevet: Søn 19 Nov 2006, 13:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
| gkel skrev: | | Koffegutt skrev: | Går VKI Musikk i år, etter VKII satser jeg på å få tatt noen realfag (får bare 1MX og 1NA på skolen min) og søke på siv.ing.studier på NTNU. Yay for Trondheim, koselig by!  |
VK?? er VK og Vg det samme?? :S! NÃ¥ er jeg forvirra ! blir gal av masse forkortelser som jeg ikke vet hva betyr som er der og tydelivis alle andre enn meg vet hva betyr.. hih..
Regner forresten nesten med at du spiller på pianoet ditt på denne skole tingen?? eller er det saxen?? eller er det det fantaaaastisk vakkre og søte althornet ?? !!! |
På videregående har man GK, VK1 og VK2. Første, andre og tredjeklasse mao.
|
Skrevet: Søn 19 Nov 2006, 15:17 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |