DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Jobb og Utdanning
Hva studeres, eller kan tenkes å studeres blandt folket?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 5 av 7 [121 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Neste
Av Innlegg
gkel
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 16 Jul 2006
Har lyst til å starte på Musikk, dans og drama linja på ski til neste år.. Altså på Musikk linja.. men men.. vi får se hvordan opptaksprøven går! Er jo ikke sikkert at jeg kommer inn! men men.. Jeg får da lov til å drømme ^^!

InnleggSkrevet: Søn 10 Sep 2006, 13:38
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
fideco
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Studerer og studerer.. Jeg leser hvertfall til privatfly-lappen og tar flytimer. Gøy!!

InnleggSkrevet: Søn 10 Sep 2006, 13:47
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Langemin
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 18 Mai 2005
Jeg vil studere arkeologi og norrønt en eller annen gang i tiden..
Og så vil jeg studere kunst.
Men bare natten har verdensrom!

InnleggSkrevet: Søn 17 Sep 2006, 13:53
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
Jeg går på IT-Akademiet nå, og studerer IT (duh Razz )... Det er tøft, tøft på mer enn en måte, vi skal ha 53 eksamener dette året her <.<

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Man 18 Sep 2006, 22:06
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
gkel
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

darkfrog skrev:
Jeg går på IT-Akademiet nå, og studerer IT (duh Razz )... Det er tøft, tøft på mer enn en måte, vi skal ha 53 eksamener dette året her <.<

53??!!!!! Tuller du ?? Ække det litt veeeldig kjempe antikos mye??

InnleggSkrevet: Fre 29 Sep 2006, 21:17
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
SurGodis
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 27 Aug 2006
Etter 4 års fri fra skole, har jeg begynt å sjekke litt rundt ulike utdannelser.
Blir vel mest sannsynlig politi, eiendomsmegler eller hudpleier fra høsten 2007.

InnleggSkrevet: Søn 01 Okt 2006, 22:13
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
Jeg går skole nå, for å bli regnskapsmedarbeider. Høres sikkert kjedelig ut, men jeg storkoser meg!
Passer meg perfekt!

InnleggSkrevet: Tir 17 Okt 2006, 08:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Pyro skrev:
Jeg går skole nå, for å bli regnskapsmedarbeider. Høres sikkert kjedelig ut, men jeg storkoser meg!
Passer meg perfekt!

Passer meg perfekt, for i dag skal vi registrere det nye selskapet, og litt hjelp med regnskapet skal bli bra :p

InnleggSkrevet: Tir 17 Okt 2006, 08:53
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Blir du sjefen min da?
Kan du klapse meg på rumpa og sexpresse meg og sånn?

InnleggSkrevet: Tir 17 Okt 2006, 10:11
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Pyro skrev:
Blir du sjefen min da?
Kan du klapse meg på rumpa og sexpresse meg og sånn?

Det skal vi klare å ordne Smile

--

Og sånn for topic sin skyld, for øyeblikket studerer jeg lover og regler knyttet til etablering og drift av en bedrift.

InnleggSkrevet: Tir 17 Okt 2006, 10:26
gkel
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

jeg sitter da fremdeles her i 10'ende klasse jeg.. Wink

InnleggSkrevet: Tir 17 Okt 2006, 14:44
Koffegutt
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 14 Okt 2006
Går VKI Musikk i år, etter VKII satser jeg på å få tatt noen realfag (får bare 1MX og 1NA på skolen min) og søke på siv.ing.studier på NTNU. Yay for Trondheim, koselig by! Smile

InnleggSkrevet: Fre 20 Okt 2006, 18:51
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Yari
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 17 Okt 2006
Vet ikke om jeg skal gå allmen eller prøve å komme meg inn på medialinja Confused Har god tid til å tenke meg om, da =) Bor forresten også i Trondheim Very Happy

InnleggSkrevet: Fre 20 Okt 2006, 22:58
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Optimist
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Mar 2006
Jeg har akkurat blitt arkitektstudent i england, og regner med aa fullfoere. Noe mer studier har jeg neppe raad til, ellers ville det nok blitt filosofi, evt. doktorgrad innen noe rundt arkitektur.

InnleggSkrevet: Tir 24 Okt 2006, 15:18
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Kristiiiiine
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 21 Okt 2006
jeg går i klassa til han som har posten 3 poster oppover. Dvs. at jeg går VK1 Musikk på internatskole, og jeg har også planer om å ta litt realfag og sånt etter hvert (holder forsåvidt på med 2MX som privatist). Etter VK2 skal jeg jobbe og reise og ha det digg og sånt et år før jeg skal til Trondheim Cool

InnleggSkrevet: Tir 24 Okt 2006, 18:12
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Jeg storkoser meg på vernepleien ved Hiak på Kjeller jeg altså Very Happy
Føler jeg holder på med noe interessan, relevant og nyttig.

InnleggSkrevet: Tir 14 Nov 2006, 06:02
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Skumfidus
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Jun 2004
Tar førstesemesterstudier, som består av ExFac; Akademisk Skriving, og ExPhil; Filosofihistorie+++, utsetter ExFac Språk og Kommunikasjon til senere, og tar nettbasert, intensivt, innføringskurs i spansk på UiB

InnleggSkrevet: Tor 16 Nov 2006, 19:47
gkel
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Koffegutt skrev:
Går VKI Musikk i år, etter VKII satser jeg på å få tatt noen realfag (får bare 1MX og 1NA på skolen min) og søke på siv.ing.studier på NTNU. Yay for Trondheim, koselig by! Smile

VK?? er VK og Vg det samme?? :S! NÃ¥ er jeg forvirra Razz! blir gal av masse forkortelser som jeg ikke vet hva betyr som er der og tydelivis alle andre enn meg vet hva betyr.. hih..
Regner forresten nesten med at du spiller på pianoet ditt på denne skole tingen?? Wink eller er det saxen?? eller er det det fantaaaastisk vakkre og søte althornet ??Very Happy!!!

InnleggSkrevet: Tor 16 Nov 2006, 23:51
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Pyro skrev:
Passer meg perfekt!

Skolen blir bare mer og mer gøy. Flotte folk og spennende undervisning.
På torsdag har jeg også min først dag i praksis... Shocked
Skummelt!

InnleggSkrevet: Søn 19 Nov 2006, 13:27
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
gkel skrev:
Koffegutt skrev:

VK?? er VK og Vg det samme?? :S! NÃ¥ er jeg forvirra Razz! blir gal av masse forkortelser som jeg ikke vet hva betyr som er der og tydelivis alle andre enn meg vet hva betyr.. hih..
Regner forresten nesten med at du spiller på pianoet ditt på denne skole tingen?? Wink eller er det saxen?? eller er det det fantaaaastisk vakkre og søte althornet ??Very Happy!!!

På videregående har man GK, VK1 og VK2. Første, andre og tredjeklasse mao.

InnleggSkrevet: Søn 19 Nov 2006, 15:17
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 5 av 7 [121 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Jobb og Utdanning
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet