|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Øyvind
Främling

Ble Medlem: 11 Apr 2006 Innlegg: 19
|
Noen som spiller rollespill og har plass til 1 til?
Noen her som spiller rollespill og har plass til en til i gruppa? Jeg er 15 år nybegyner og bor i Oslo nær Tvita. 
|
Skrevet: Ons 19 Apr 2006, 15:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Hey, jeg har spillt rollespill i to år mer enn du har levd
*finner frem stokken og klager på gikta*
Dessverre bor jeg ikke i Oslo, ellers kunne du blitt med i gruppa vår... (Alder fra 17 til 35 allerede...)
|
Skrevet: Ons 19 Apr 2006, 22:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
Jeg vil også gjerne prøve et brett rollespill, det ser så veldig kult ut jeg bor faktisk bare noen få steinkast unna Øyvind(Haugerud)så hvis det er noen i Oslo som gjerne vil gjøre en liten brettnjub glad så er det fint 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Tor 20 Apr 2006, 13:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Heyhey, jeg heter også Øyvind og har spilt rollespill to år lenger enn Øyvind har levd.
Hehe... Det var en artig setning å skrive det... 
|
Skrevet: Tor 20 Apr 2006, 16:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Øyvind
Främling

|
kult darkfrog, men vi bør vel ha med noen flere. 
|
Skrevet: Fre 21 Apr 2006, 14:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Øyvind
Främling

|
Hvor gammel er du?
|
Skrevet: Fre 21 Apr 2006, 14:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
darkfrog skrev: | Jeg vil også gjerne prøve et brett rollespill, det ser så veldig kult ut jeg bor faktisk bare noen få steinkast unna Øyvind(Haugerud)så hvis det er noen i Oslo som gjerne vil gjøre en liten brettnjub glad så er det fint  |
Rollespill spilles ikke på brett... 
|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Fre 21 Apr 2006, 18:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

|
Zatharee skrev: | darkfrog skrev: | Jeg vil også gjerne prøve et brett rollespill, det ser så veldig kult ut jeg bor faktisk bare noen få steinkast unna Øyvind(Haugerud)så hvis det er noen i Oslo som gjerne vil gjøre en liten brettnjub glad så er det fint  |
Rollespill spilles ikke på brett...  |
Finnes mange rollespill som baserer seg på et spillbrett, og til og med deåde kan bruke brett for å gjøre det lettere...
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Fre 21 Apr 2006, 21:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
Asfrith skrev: | Zatharee skrev: | darkfrog skrev: | Jeg vil også gjerne prøve et brett rollespill, det ser så veldig kult ut jeg bor faktisk bare noen få steinkast unna Øyvind(Haugerud)så hvis det er noen i Oslo som gjerne vil gjøre en liten brettnjub glad så er det fint  |
Rollespill spilles ikke på brett...  |
Finnes mange rollespill som baserer seg på et spillbrett, og til og med deåde kan bruke brett for å gjøre det lettere... |
Har aldri vært borti et rollespill som trenger brett for å spilles. Eller sett noen som har brukt et.. Men for all del, i enkelte tilfeller kan det sikkert fungere.
Anyways, for folk i Oslo-området som har lyst til å prøve rollespill så har man alltids Arcon. Anbefales! 
|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Fre 21 Apr 2006, 21:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Øyvind
Främling

|
Ingen som vil da eller? 
|
Skrevet: Søn 23 Apr 2006, 14:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Har du prøvd å spørre på forumet hos rollespill.net? Kanskje du har mer flaks der?
|
Skrevet: Man 24 Apr 2006, 09:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Øyvind
Främling

|
Skal sjekke... Takk 
|
Skrevet: Ons 26 Apr 2006, 13:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

|
Jeg kidnapper denne tråden jeg. Jeg bor i nærheten av Oslo, og vli gjerne spille rollespill! Er det noen som har plass til en person til? En del erfaring fra deåde, men liker andre spill også 
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Tir 31 Okt 2006, 12:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Asfrith skrev: |
Finnes mange rollespill som baserer seg på et spillbrett, og til og med deåde kan bruke brett for å gjøre det lettere... |
Et rollespill som er basert på et brettspill kan være så sin sak. Men det er ingenting som heter brettrollespill.
Det man bruker i D&D (og gjerne i andre rollespill hvor karakterene må kjempe litt) kalles på godt nynorsk for "battle map," ikke et brett. Samme greie i den forstand at begge deler er flatt og ligger på bordet/gulvet/hvor enn, men har ellers to ganske forskjellige formål.
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Tir 31 Okt 2006, 23:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Ã… bruke spillebrett i rollespill blir feil!
Hele poenget er jo å bruke fantasien! 
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Ons 01 Nov 2006, 00:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

|
Jeje, spillebrett, battle map, krigsflate, rutenett, what eva!
Poenget mitt er i alle fall at jeg vil spille rollespill! Noen i Osloområdet som har plass til meg?
|
Skrevet: Ons 01 Nov 2006, 13:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |