|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Yari
Varm i trĂžya

Ble Medlem: 17 Okt 2006 Innlegg: 34 Bosted: Mellom bakkar og berg
|
Devilfish og Yari`s klagedagbok
Det skjer sÄ mye teit om dagene, sÄ en klagedagbok er tingen
Devilfish er forresten en venn av meg, som jeg tror har registrert seg her nÄ, og bruker samme topic.
Dag 1
Ligger langt etter pÄ KRL prosjektet, og sjansen for Ä fullfÞre alle leksene til i morgen er skremmende lav Sitter allerede for mye pÄ dsgf
Er trÞtt, men har ikke tid til Ä sove. Fireweireutgangen pÄ PCen min er sarvert, sÄ jeg har ikke muligheten for Ä fÄ lagt inn mer film fra kameraet mitt. Skal ha generalprÞve med korpset i morgen, og konsertgreie pÄ lÞrdag. yeey...
Kommer ikke pÄ noe mer i farten, kommer kanskje pÄ noe mer litt senere pÄ kvelden 
|
Skrevet: Tor 19 Okt 2006, 16:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
DevilFish
FrÀmling

Ble Medlem: 19 Okt 2006 Innlegg: 2
|
Ja huff, det skjer sÄ mye teit i disse dager. I dag vÄknet jeg til mamma som sto og puffet pÄ meg og sa at det var bare fem minutter igjen til bussen min gikk. I en svingende fei hev jeg pÄ meg klÊrne mine, rev med meg sekken min og la pÄ sprang ut ytterdÞra. Ute var det bitende kaldt, men jeg mÄtte heldigvis ikke vente sÄ lenge pÄ bussen.
PÄ skolen har det egentlig bare vÊrt kos hele dagen, men nÄr jeg kom hjem startet problemene igjen. Jeg hadde nemlig glemt Ä lukke vinduet nÄr jeg sto opp, ettersom jeg var opptatt med Ä ha det travelt. Det var altsÄ like bitende kald som uteendÞrs pÄ rommet mitt innen jeg kom hjem. Jeg bestemte meg for Ä se pÄ TV nede i stua i stedet, men til slutt mÄtte jeg opp pÄ rommet mitt. Jeg gikk ned i kjelleren, slo tÄa i dÞrkarmen, lette 20 minutter etter en ovn, slo tÄa i dÞrkarmen igjen og drasset ovnen med meg opp pÄ rommet mitt.
|
Skrevet: Tor 19 Okt 2006, 17:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
DevilFish? Som i "Super Smash Bros" DevilFish? 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Tor 19 Okt 2006, 19:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Yari
Varm i trĂžya

|
Yepp, det er han. Og Yari, som i mindre kjente "Great Bob" 
|
Skrevet: Tor 19 Okt 2006, 19:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
DÊven, hÊrlig og se noen Smashere pÄ forumet her. Jeg vet selfÞlgelig hvem du er ogsÄ, Great Bob, du ga Yoshien min en overhaling for en stund tilbake 
|
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Tor 19 Okt 2006, 20:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Yari
Varm i trĂžya

|
Hadde tenkt Ä klage over tyskprÞven som jeg skulle fÄ tilbake i dag, men det gikk bedre enn forventet, sÄ jeg fÄr klage ekstra mye pÄ KRL prosjektet...Og om 2 timer skal jeg pÄ generalprÞve 
|
Skrevet: Fre 20 Okt 2006, 14:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Bare vent til dere er ferdige med ungdomskolen/videregÄende 
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Tor 26 Okt 2006, 16:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
Ja, jeg har stor eksamen pÄ mandag og tirsdag, og fortsatt 6 prÞver jeg mÄ ha tatt innen mandag morgen Yaaay.
|
Skrevet: Tor 26 Okt 2006, 17:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Kitsune
FrÀmling

Ble Medlem: 18 Okt 2006 Innlegg: 1
|
Syns det var noe kjent med deg... En dsgf-kar som i tillegg spiller i korps, og skal spille konsert samme dag som meg... Yo Asgeir!
Det var verdt det da, vi vant jo hele skiten!
(Min fĂžrste post, Asgeir. Syns det var et passende emne... )
|
Skrevet: Fre 27 Okt 2006, 13:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |