DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Fra Penn og Pensel
Sirkusdirektørens datter
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [3 Posts]  
Av Innlegg
Terning
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 28 Mar 2004
 Sirkusdirektørens datter

Noen som har lest denne, etter hva jeg kan erfare, ukjente boka av en kjent forfatter ved navn Jostein Gaarder?

Jeg likte boka veldig godt... men noe jeg ikke forstår, er hva som feiler hovedpersonen! Han er vel gal på et vis... han er et av "LSD-barna"... han skjønner ikke at han er et "monster"... er det en slags psykose han er inne i?

En ganske rar, men leseverdig bok!

InnleggSkrevet: Man 24 Mai 2004, 02:35
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Kunstnerpiken
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 27 Aug 2006
Ah! Endelig noen som kan diskutere geniale boka med meg^^ Elsker simpelthen den boka=D Tror ikke han er et LSD-barn, nei. Hvordan kan en uten sjel finne opp så mange utrolige historier om mennesker, liv og kjærlighet? Kan ikke si jeg tror han er syk, nei. Med et slikt verdenssyn*riste på hodet*. Men med den lille mannen... Hehe. Det er sært. Det er vel prisen for å være et geni, for det er det han er. DE fortellingene, den dybden. Det at den er rar er i mine øyne noe av det som gjør den så bra=) Flere som har lest den? Snakke om med meg?

InnleggSkrevet: Søn 22 Okt 2006, 01:45
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Kristiiiiine
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 21 Okt 2006
Jeg har også lest den boka - den er HELT fantastisk! Hypergeniale boka! Hovedpersonen har jo unaturlig mye fantasi, som han selv er klar over, og noen er vel bare sånn. Gaarder selv har jo store mengder fantasi siden han skrevet den boka!

InnleggSkrevet: Søn 22 Okt 2006, 16:18
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [3 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Fra Penn og Pensel
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet