|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
turbogigante
Varm i trøya

Ble Medlem: 19 Sep 2005 Innlegg: 65 Bosted: Oslo
|
Hvem ville overlevd lengst?
Det settes to typer på en øy. Den ene har energi lagret i kroppen som fett, mens den andre i muskler. Hvem ville overlevd lengst med bare dette? De har like mye energi, jeg undrer bare på hva som forbrenner raskest, og hva som er mest effektivt.. noen kloke/morsomme svar å få? 
|
Skrevet: Ons 28 Sep 2005, 17:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ellWood
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 04 Mai 2005 Innlegg: 407
|
Selvsakt han med musklene!
Hvorfor?
-Hvorfor?
- Han er sikkert sterkest. Så når sulten blir for stor, så dreper den med muskler han med fettet. Spiser liket av den døde "fettklumpen"..... og lever lykkelig alle sinne dager. 
|
Skrevet: Ons 28 Sep 2005, 18:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
turbogigante
Varm i trøya

|
ellWood skrev: | Selvsakt han med musklene!
Hvorfor?
-Hvorfor?
- Han er sikkert sterkest. Så når sulten blir for stor, så dreper den med muskler han med fettet. Spiser liket av den døde "fettklumpen"..... og lever lykkelig alle sinne dager.  |
hehe, tenkte meg det jeg også
|
Skrevet: Ons 28 Sep 2005, 18:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
ellWood skrev: | Selvsakt han med musklene!
Hvorfor?
-Hvorfor?
- Han er sikkert sterkest. Så når sulten blir for stor, så dreper den med muskler han med fettet. Spiser liket av den døde "fettklumpen"..... og lever lykkelig alle sinne dager.  |
Jeg tviler egentlig på at jeg ville levd så veldig lykkelig resten av mine dager (som sikkert heller ikke ville blitt så fryktelig lenge, ettersom man er på en øde øy), dersom jeg ble tvunget til å spise et digert fettberg av et menneske...
|
Skrevet: Ons 28 Sep 2005, 18:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
fett hadde overlevd lengst,han med muskler har bare muskler,mens han med fett har masse fett som kroppen kan tære på og hvis det skulle ende opp med at prøver og ete hverandre så hjelper det ikke hvor sterk du er,du klarer ikke drepe en kar som er 7x større en deg,han kan bare legge vekta si over deg så er du død som en pixel
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Ons 28 Sep 2005, 20:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Blir ikke muskler til fett når man ikke trener?
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Ons 28 Sep 2005, 22:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
ønskemestern skrev: | Blir ikke muskler til fett når man ikke trener? |
da må du vel også ete usunt tror jeg.
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Tor 29 Sep 2005, 05:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ellWood
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 04 Mai 2005 Innlegg: 407
|
songbird skrev: | ellWood skrev: | Selvsakt han med musklene!
Hvorfor?
-Hvorfor?
Jeg tviler egentlig på at jeg ville levd så veldig lykkelig resten av mine dager (som sikkert heller ikke ville blitt så fryktelig lenge, ettersom man er på en øde øy), dersom jeg ble tvunget til å spise et digert fettberg av et menneske... |
Det er vist nok(har jeg hørt fra en erfaren jeger) veldig tilfredsstillende og spise et bytte du har fanget selv.
Ergo tror jeg at han med musklene blir veldig stolt av seg selv etter fangsten. Fornøyd med og være den som overlevde lengst og der av lykkelig frem til sin død(som trolig inntreffer pga matforgifning. Han med fetet ledvde trolig ikke spesielt sunt) 
|
Skrevet: Tor 29 Sep 2005, 08:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
Battle Royale-flashbacks coming up..
|
Skrevet: Tor 29 Sep 2005, 09:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
turbogigante
Varm i trøya

|
darkfrog skrev: | fett hadde overlevd lengst,han med muskler har bare muskler,mens han med fett har masse fett som kroppen kan tære på og hvis det skulle ende opp med at prøver og ete hverandre så hjelper det ikke hvor sterk du er,du klarer ikke drepe en kar som er 7x større en deg,han kan bare legge vekta si over deg så er du død som en pixel |
hmm..litt fakta: muskler blir omdannet til energi, når man ikke kan få energi på andre måter (mat&drikke)
|
Skrevet: Tor 29 Sep 2005, 19:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
Det dere alle glemmer er at den største motstanderen når man lever alene er psyken!
Han feite vil se at han har lite å spise og må jobbe for maten og dermed tar han av noen kilo også ser han at han blir i bedre form og blir kjempemotivert!
Muskelmannen som ikke lenger har tilgang til kunstige proteiner ser seg selv "forfalle" og ser at livsverket hans faller i grus. Han tar livet av seg i løpet av den første måneden.
|
Skrevet: Fre 30 Sep 2005, 07:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
M_Stuff skrev: | Det dere alle glemmer er at den største motstanderen når man lever alene er psyken!
Han feite vil se at han har lite å spise og må jobbe for maten og dermed tar han av noen kilo også ser han at han blir i bedre form og blir kjempemotivert!
Muskelmannen som ikke lenger har tilgang til kunstige proteiner ser seg selv "forfalle" og ser at livsverket hans faller i grus. Han tar livet av seg i løpet av den første måneden. |
Eller; Den feite mister alt mot når han innser næringsmangelen, og legger seg ned for å dø. Mens den muskuløse oppdager sine Rambo-instinkter, og begynner straks å lage våpen og feller, som sanker dyr han kan spise..
Men vi glemmer en ting.. Hvor mye kunnskap hver av de forulykkede har om natur vil ha sinnsykt mye å si.. Om den ene f.eks kjenner til alle spiselige og ikke-spiselige vekster i verden, er det klart sjansene hans er bedre..
|
Skrevet: Man 03 Okt 2005, 08:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Altså... hvor mye mat er det på denne øya, og hva må man gjøre for å få tak i den?
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Tor 06 Okt 2005, 18:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Kunstnerpiken
Varm i trøya

Ble Medlem: 27 Aug 2006 Innlegg: 27
|
Musker forbrenner jo mer enn fett=/ Altså trenger mer energi. Så ser vi bort fra at de er kannibaler, så kanskje fett.
|
_________________ Alt er relativt.
Skrevet: Søn 22 Okt 2006, 02:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Optimist
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Mar 2006 Innlegg: 222 Bosted: Larvik
|
Hvis de har begge like store mengder energi i musklene og fettet, vil jeg tro den muskuloese vil vare lengst. Kroppen vil jo taere pa begge deler naar det trengs. Men han med musklene vil slippe aa bruke energi paa aa baere rundt tonnevis med "doedvekt" av fett. Dessuten svetter han nok mindre, og mister ikke energi der heller.
|
_________________ Verden er urettferdig. Heldigvis er den som regel urettferdig til optimistens fordel 
Skrevet: Tir 24 Okt 2006, 15:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |