|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006 Innlegg: 1882 Bosted: I mørket...
|
Hva er egentlig World of Warcraft?
|
_________________ Så rart ... å være flaggermus!
Ã… flakse rundt, fra hus til hus
og gå til sengs i trærne!
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?
Skrevet: Lør 30 Sep 2006, 14:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Dataspill. Google ftw. Check it out lzm.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Søn 01 Okt 2006, 03:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lillebror
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Okt 2005 Innlegg: 410 Bosted: Oslo
|
bah, haugevis av servere som er nede i 36 timer nå :/ selvfølgelig er Doomhammer blandt dem...
Vi var i ZG når serverne stengte igår, vi drev fremdeles og cleana de siste trash mobsa før Bloodlord Mandokir da vi fikk en advarsel om at servern stenges i 36 timer om ti min. Vi tok Bloodlord og ble ferdig med lootet akkurat i tide
En del av oss bestemte oss for å starta en undead på Aerie Peak
Starta en guild og greier "DH Red Cross on tour"
|
Skrevet: Ons 04 Okt 2006, 15:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Vet ikke om dere har sett denne, men den får meg til å le...
The Scotsman
|
Skrevet: Tor 05 Okt 2006, 03:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
AAAHAHA, så genial, Tittan
Kansje det kommer søte nightelfs bort til meg hvis jeg legger meg i veikanten også.
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Tor 05 Okt 2006, 08:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Må ha, bare må ha det!
http://www.worldofwarcraft.com/burningcrusade/townhall/collectors.html
|
Skrevet: Tor 05 Okt 2006, 14:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
omg omg. Jeg skal visst bli lolladin nå.
|
Skrevet: Tor 05 Okt 2006, 15:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
Utrolig hvem som faktisk spiller det spillet her.. også du da Trine 
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Tor 05 Okt 2006, 17:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
mathianus skrev: | Utrolig hvem som faktisk spiller det spillet her.. også du da Trine  |
I know...jeg spiller ikke ennå da, men snart.
BloodElf lolladin ftw!
|
Skrevet: Tor 05 Okt 2006, 22:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
Noen som har sett den nye South Park episoden? Hvis ikke så last den ned her
|
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Lør 07 Okt 2006, 12:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lillebror
OoaHelaNatten

|
darkfrog skrev: | Noen som har sett den nye South Park episoden? Hvis ikke så last den ned her |
konge! laster ned nå, har lett rundt nettet i evigheter men har ikke funnet det no sted :/
|
Skrevet: Lør 07 Okt 2006, 13:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
Lillebror skrev: | darkfrog skrev: | Noen som har sett den nye South Park episoden? Hvis ikke så last den ned her |
konge! laster ned nå, har lett rundt nettet i evigheter men har ikke funnet det no sted :/ |
Gled deg Den er tøff. Ikke den tøffeste i serien, men fortsatt en ganske så tøff en. Stusser litt på at både Kenny og Randy er human hunters, og Randy sin "human hunter" har skjold på lvl 2 For det første kan ikke humans være huntere, for det andre kan ikke huntere ha skjold (emindre noe drastisk har skjedd etter 1.9, som var da jeg sluttet )
|
Skrevet: Søn 08 Okt 2006, 17:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lillebror
OoaHelaNatten

|
darkfrog skrev: | Lillebror skrev: | darkfrog skrev: | Noen som har sett den nye South Park episoden? Hvis ikke så last den ned her |
konge! laster ned nå, har lett rundt nettet i evigheter men har ikke funnet det no sted :/ |
Gled deg Den er tøff. Ikke den tøffeste i serien, men fortsatt en ganske så tøff en. Stusser litt på at både Kenny og Randy er human hunters, og Randy sin "human hunter" har skjold på lvl 2 For det første kan ikke humans være huntere, for det andre kan ikke huntere ha skjold (emindre noe drastisk har skjedd etter 1.9, som var da jeg sluttet ) |
sssh! du ødelegger når du sier sånt! ^^
kongebra ja! 
|
Skrevet: Søn 08 Okt 2006, 18:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
Åja, lol, var ikke meningen og spoile noe for deg ^^ Håper de følger opp den WoW biten litt i South Park, kansje Kenny kan dø av og spille formye eller noe 
|
Skrevet: Søn 08 Okt 2006, 20:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Stort bilde, men sånn er det bare nå midt på natta og serveren nede :p Dinget til level 26 før serveren konka for maintenance...
|
Skrevet: Ons 11 Okt 2006, 04:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
darkfrog skrev: | Lillebror skrev: | darkfrog skrev: | Noen som har sett den nye South Park episoden? Hvis ikke så last den ned her |
Gled deg Den er tøff. Ikke den tøffeste i serien, men fortsatt en ganske så tøff en. Stusser litt på at både Kenny og Randy er human hunters, og Randy sin "human hunter" har skjold på lvl 2 For det første kan ikke humans være huntere, for det andre kan ikke huntere ha skjold (emindre noe drastisk har skjedd etter 1.9, som var da jeg sluttet ) |
Du vet at den episoden er lagd slik bare for å irritere slike som faktisk gidder legge merke til det? 
|
Skrevet: Ons 11 Okt 2006, 15:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lillebror
OoaHelaNatten

|
Tittan skrev: |
Stort bilde, men sånn er det bare nå midt på natta og serveren nede :p Dinget til level 26 før serveren konka for maintenance... |
var det når serverne var nede i 36 timer? hihi, jeg og noen fra guilden bestemte oss for å lage en horde character på Aerie Peak servern vi^^
Lagde guild gjorde vi også, siden vi var bare 5 stk som var der til og begynne med (Var faktisk midt på natta) så måtte vi spamme mange andre folk om de ville joine guilden vår. Og til slutt så fikk vi omsider lagd en guild som het "DH Red Cross on tour" kom meg til lvl 12 også etterhvert raida vi RFC med flesteparten under lvl 11, var en lvl 8 faktisk
hihi var gøy det 
|
Skrevet: Ons 11 Okt 2006, 22:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Holder på å lage en twink, og det ser ut til å gå ganske bra. Var en tur i WSG nå i natt, og som lvl 16 rogue er det gøy å se lvl 19 shamans bråstoppe og snu når jeg kommer mot dem. (Etter at de har dødd noen ganger fordi de ikke stakk )
Jeg trenger å trene på å stikke til flagget, men tenkte jeg skulle vente til jeg var enda litt bedre twinket, så jeg overlever lengre... Og så tenkte jeg også jeg skulle spørre dere: Hva betyr det der det står "Honora..." Jeg ser at jeg har fått 60 der, men har ingen anelse hva det er for noe, fordi jeg hadde det travelt med å trykke exit :p
Grei kamp til å være 3. gangen i WSG med roguen min 
|
Skrevet: Fre 13 Okt 2006, 04:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Marilla
Spitzy (!)

Ble Medlem: 24 Mar 2004 Innlegg: 233 Bosted: Horten
|
Honorable kills. 
|
_________________ The ships hung in the air much the same way bricks don't...
Skrevet: Fre 13 Okt 2006, 09:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
Twinks er for folk med for mye fritid Neida, bare tuller. Men en rogue twink på lvl 19 er litt overkill, kan lett ta 5 motspillere alene 
|
Skrevet: Fre 13 Okt 2006, 15:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |