DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SűkSűk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Hilsener & Hyllester
Presentasjonsrunde
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 10 av 12 [236 Posts]   Gć til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 8, 9, 10, 11, 12 Neste
Av Innlegg
aneena
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005
mitt sitt lille navn er ANE. Jeg er snart hele masse 18ÅR, altsĂ„ snart STOR.
Jeg bor i BERGEN. Til hĂžsten skal jeg begynne pĂ„ ALLMENN PÅBYGG. Jeg er ganske MERKELIG, tror jeg, iallefall ikke redd for Ă„ DUMME MEG UT sĂ„nn av og til. Musikk jeg hĂžrer pĂ„ er mye rart, gidder ikke si noe. hahaha!
Ellers er jeg grĂ„dig SØT har jeg fĂ„tt hĂžre. Og nei jeg har ikke FARGET HÅRET mitt mĂžrkere nĂ„ i ferien.

InnleggSkrevet: Fre 14 Jul 2006, 20:54
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004
Jaqo skrev:
Da var det vel pÄ hÞy tid Ä presentere meg her og:

Thomas Dragvoll Jacobsen her.
Studerer pÄ HiST for tiden. Har planer om Ä bli lÊrer.
Er 26 Är, og liker Ä blande kort og snu timeglass.
Jeg skriver dikt, prÞver sÄ godt jeg kan Ä nyte livet, og er en dagdrÞmmer.
Ellers er musikk en stooooooooooor del av livet mitt. Trives ikke dersom jeg ikke fÄr lov til Ä synge...
Film er hobby'n, og nÄ skal jeg stikke og bake boller...

Det blei forresten gode boller, og her kommer en liten oppdatering:

Jobber deltid som vekter i Securitas, har bikkje (fin blandings-tispe pÄ ett og et halvt Är), har en kjÊrs't ved navn Hanne som jeg har vÊrt sammen med i 4 Är nÄ, bor pÄ en plass i Trondheim som kalles Ugla. Det er et snÞhÞl av en anna verden pÄ vinter'n og knotthÞl pÄ sommer'n!
Ellers har jeg en sÊrdeles god evne til Ä stille dumme spÞrsmÄl, og komme med ikke helt heldige utsagn til tider, uten at vi gÄr sÄ altfor mye nÊrmere inn pÄ det... Embarassed
Jeg er naiv og distré, men "guille-go'" i fÞlge enkelte Wink
Jeg liker rollespilling, dog jeg dessverre ikke har sÄ altfor god tid til Ä spille (lover Ä bli med en gang snart Tittan Wink ).

Jah! Det var vel egentlig alt for denne gang. Kommer jeg pÄ mer, kommer en ny oppdatering. SÄ enkelt er det Very Happy

"GAA'DUNGAAAAAA!!!" som en kamerat av meg ropte i en kinosal en gang. (under den Snickers-reklamen som gikk for noen Är siden, der det er en elefant som hopper utfor et stup eller.no... Husker den? Ikke det? Neivel...)

InnleggSkrevet: Fre 14 Jul 2006, 21:34
Sist endret av Jaqo den Tor 19 Okt 2006, 08:30, endret 1 gang
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004
PÄ tide med en oppdatering fra meg ogsÄ:

Jeg gÄr ikke pÄ skole, jeg har ett friÄr nÄ og jobber. PÄ vei med Ä flytte ut til to venniner og tre andre kammerater i samme huset. For tiden er egentlig Torsdagspilsen hÞydepungtet i livet mitt Rolling Eyes

Jeg er vel singel... Men har skaffa meg mange kosevenner. Å sĂ„ skal jeg fĂ„ Frigg nĂ„r Chris dĂžr.

InnleggSkrevet: Man 25 Sep 2006, 11:12
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
Oppdatering:
Singel og alenemamma.

InnleggSkrevet: Tir 26 Sep 2006, 07:56
Asfrith
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006
Asfrith skrev:
Hummm... MÄ vel introduseres litt jeg ogsÄ...

Navnet mitt er Øyvind Kittelsaa, og jeg bor for tiden i BodÞ. Jeg er en gammel mann pÄ 26 Är, men koser meg med at Tittan tross alt er eldre enn meg. Han er jo storebroen min Wink

Det jeg liker Ä gjÞre pÄ fritida er Ä spille i korps (spiller trombone), og spille rollespill. Jeg leder et deÄde spill, og er med i et detjue mÄddÊrn spill.

Jepp! OppdateringsbÞlgen er over oss, sÄ her mÄ oppdateres!

Jeg heter fremdeles det samme, men bor nÄ i Nittedal, hvor jeg jobber som lÊrer pÄ en ungdomsskole. Jeg har ikke fylt Är enda siden sist, men spiller fremdeles i korps. Rollespill blir det dessverre mindre av. Hvis det er noen der ute innen rimelig avstand som har lyst pÄ en ny spiller, erdet bare Ä si fra! Very Happy

InnleggSkrevet: Tir 26 Sep 2006, 08:28
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
nemi1985
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 27 Okt 2003
Jeg er Hilde Sofie, jeg er 21, veldig singel og bor i Sykkylven i MĂžre og Romsdal(der stresslessen kommer fra)
Bodde et Är i Trondheim(gikk fh skole)likte meg VELDIG godt der, sÄ kommer nok tilbake dit etterhvert.
Siden jeg egentlig ikke har noen mÄl her i livet akkurat nÄ,bortsett fra Ä betale ned billÄnet mitt, sÄ jobber jeg. Har jobba pÄ Ekornes siden mars i Är, der jeg gjÞr noe sÄ spennende som Ä sy stressless. Har ikke tenkt Ä jobbe pÄ fabrikken for resten av livet, liksom..men jeg har gitt meg selv to Är pÄ Ä finne ut hva jeg vil videre..

PÄ fritida henger jeg med venner, ser film eller tar i et tak pÄ en nettside jeg jobber pÄ.
Det var vel egentlig det..

"I like being kept in the dark myself. You know, like mushrooms: Keep 'em in the dark and feed 'em shit. See, I think that's an enjoyable vegetable to be."

InnleggSkrevet: Ons 27 Sep 2006, 11:01
Knaskerot
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006
Oppdatering: kjĂŠreste og jobb.

InnleggSkrevet: Fre 06 Okt 2006, 10:20
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Lillebror
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Okt 2005
Jeg heter BjÞrn Christian, jeg er 15 Är og bor i Oslo! NÄ for tida gÄr omtrent all fritida mi pÄ pcen og world of warcraft. Jeg digger Rock og metall og kan ikke fordra techno, hip-hop og liste-pop! Jeg kaller meg lillebror her pÄ de gale mest fordi Line aka Svartalven som er storesÞstra mi og Sissel aka KamikazeKaninen begynte Ä kalle meg det...

hmm....det tror jeg nok var alt for nÄ...kommer ikke pÄ no mer.....
/sigh

Peace Out
-Lillebror.

InnleggSkrevet: Fre 06 Okt 2006, 14:17
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Stabeistet
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 20 Okt 2003
Stabeistet skrev:
Noe er forandret fra det jeg tidligere skrev om meg selv, sÄ det er pÄ tide med en oppdatering:

Jeg heter fortsatt Ida Kroken, og har nÄ rukket Ä fylle 20 Är (nÄ er det i stedet ikke lenge til jeg fyller 21). Jeg bor i ei lita bygd som heter Os, ca. 13 km sÞr for RÞros. Her er det i grunn lite Ä finne pÄ...
I stedet for Ä begynne Ä studere sist hÞst, startet jeg med lÊrlingeperioden min. NÄ har jeg akkurat gÄtt over til barneskolen, etter Ä ha jobbet i barnehagen i 7 mnd. Men en ting er uforandret; jeg vil fortsatt til Trondheim! SÄ nÄ har jeg sendt sÞknad om overflytting til byen, slik at jeg kan ta det siste Äret som lÊrling der. Venter fortsatt pÄ svar fra Trondheim kommune om intervju...
Sivilstatusen min er ogsÄ endret siden sist. Jeg har nÄ ikke lenger kjÊreste, sÄ jeg lever livet fullt ut som singel.

Enda en ny oppdatering:

Har nettopp fylt 21 Är, og jobber fortsatt som lÊrling (nÄ i 5.-7. kl.). Jeg fikk avslag pÄ sÞknaden min til Trondheim, sÄ jeg bor fortsatt hjemme pÄ Os.

InnleggSkrevet: Lűr 07 Okt 2006, 17:07
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Kristiiiiine
Varm i trĂžya
Varm i trĂžya

Ble Medlem: 21 Okt 2006
Jeg heter altsÄ Kristine Aurlien. Kristine etter oldemor og Aurlien fordi det er slektsnavn (kun én slekt i norge som heter Aurlien Cool). Jeg bor egentlig i Rudsbygd i Lillehammer, men holder for tiden til pÄ Kongshaug Musikkgymnas (internatskole i skogen uten bussforbindelser) 4 mil sÞr for Bergen. Her sover jeg lite, er mye sosial og gÄr i 2. klasse musikk. Musikk er livet.
Jeg bader i havet hver uke, har senebetennelse i begge hender, drÞmmer kun deprimerende ting, digger giraffer, kamikazekaniner, progrock,superhelter, havet, lesing, Ringenes Herre og reising, har lyst pÄ harley, forguder Daniel Gildenlöw, klipper hÄret mitt om natta, og har esel, hÞner med afro og en dÞd fisk. En dag skal jeg lÊre meg latin.

InnleggSkrevet: Tir 24 Okt 2006, 13:30
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
NÄ er det over et halvt Är siden sist jeg skrev her, og da er det sannelig pÄ tide med en ny oppdatering. Eller sÄ bare kjeder jeg meg litt.

Jeg heter fortsatt Trine Jensegg, og om noen fÄ Är heter jeg Beito istedet. Jeg blir 21Är i februar. Jeg har en samboer som er verdens beste, og en kjempe kjempefin leilighet pÄ Nydalen. Selv om den forsÄvidt ikke er vÄr, sÄ er den det likevel de neste tre Ärene. Til og med mamma synes den er fin.
Jeg har ikke katt likevel. I lÞpet av et Är klarte jeg Ä fÄ meg de to fineste kattene i hele verden, og miste begge to. Den ene ble alvorlig syk og mÄtte avlives i en alder av bare 9mnd...og den andre ble sÄ deprimert av Ä miste bestevennen sin at hun mÄtte flytte fra meg for Ä bo et annet sted der hun kunne vÊre utekatt. Jeg savner henne.
Men om noen Är, nÄr vi fÄr oss en leilighet som er vÄr egen, og har litt mer penger, da skal vi fÄ oss katt igjen. det blir sikkert fint.
Jeg gÄr fortsatt pÄ videregÄende. Fortsatt pÄ drama, selv om jeg egentlig ikke har sÄ mye drama siden jeg ikke har teaterproduksjon.
Etter Ä ha fullfÞrt dette skoleÄret skal jeg bruke et Är pÄ Ä ta opp de fagene jeg mangler for Ä fÄ studiekompetanse.
Jeg er manisk depressiv, men har medisiner som virker for Þyeblikket, sÄ jeg merker ikke sÄ mye til det akkurat nÄ.

Sannsynligvis kommer jeg til Ă„ bli hjemmevĂŠrende mamma og husmor nĂ„r jeg blir stor, og leve pĂ„ trygdepenger. Men jeg tror faktisk at jeg kan komme til Ă„ trives med det. Da kan jeg i tillegg oppfylle drĂžmmen min om Ă„ bli forfatter, siden jeg kommer til Ă„ ha tid til Ă„ skrive. Litt tid iallfall. Å vĂŠre mamma og husmor er faktisk en fulltidsjobb det ogsĂ„.
Jeg gleder meg skikkelig til Ă„ bli mamma...

NÄr jeg kjeder meg skriver jeg veldig lange poster...

InnleggSkrevet: Tir 14 Nov 2006, 17:16
Gnomulfen
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 15 Nov 2005
Det slÄr meg, til min ellers store ydmykelse at eg ikkje har ytret meg her, noe som er gÞy, det burde gi meg noe Ä gjÞre den neste halve timen.

Eg er altsÄ Inge Halvorsen og lyder det glade navnet Gnomulfen. PÄ fritiden er eg 24, i juleselskap 26 og nÄr eg er ute udefinert. Det heter at eg drikker, og det kan hende at eg har en tendens til Ä ta kong-alkohol med meg til de ytterste grenseland. Eg er student; da i humaniora, jobber litt pÄ siden med data, og prÞver, nÄr stemningen griper meg, Ä skrive. (ellWooD er nok flinkere enn meg, det er en skam, ikke en stor skam, men en skam Laughing )

Har hadt en drĂžm om Ă„ bli forfatter, fant ut at det tok arbeid - prĂžvde Ă„ slutte.

Hva mer?

Ah, jeg er en dust. Av og til overvelmes jeg av min egen unyttighet, andre ganger nyter jeg Ä vite at jeg leser bÞker ingen andre bryr seg om. Jeg gikk pÄ folkehÞgskole i Bergen, har ikke kommet meg derfra enda.

Og jeg er singel (sjokkerende det der)

Razz Jeg gÄr notorisk med hatt, og har, pÄ mine eldre dager, funnet en viss glede i den andre store synd, hvis er sigaretten.

Himmelen er Whiskey og en god bok, helvete mÄ vÊre Ä bli interjuvet av Dorthe Skappel forann stortinget.

ogja, jeg er hĂžyere enn deg, trust me on this.

InnleggSkrevet: Tir 14 Nov 2006, 17:33
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Og bare for Ă„ utbrodere litt til:

Jeg har langt lysebrunt hÄr, som rekker litt over halveis nedover ryggen. Gi meg et drÞyt Är til sÄ nÊrmer jeg meg nok rumpa. Det er forsÄvidt veldig tykt ogsÄ, i tillegg til at det er mya av det, sÄ hvis jeg har gÄtt med fletter en dag (noe jeg gjÞr veldig ofte) sÄ blir det veldig fluffy. sÄnn som nÄ.
Jeg er 170cm pÄ sokkelesten, og veier ca 65kg, hvorav tre av de er pupper.
Jeg er stort sett stolt av kroppen min. Broren min sa en gang at hvis jeg fortsatte Ä trene som jeg gjorde da, kom jeg til Ä fÄ finere kropp enn dama hans. Jeg synes det var litt disturbing...
Jeg har mÞrkt grÄblÄ Þyne, samme farge som havet har rett fÞr det bryter ut i storm, og med sÞlvspindelvev i. Jeg liker de.

Jeg gÄr stort sett i skjÞrt, har i fÞlge venninna mi utviklet en ganske bohemaktig stil. Vet ikke om jeg er helt enig i det, men jeg liker stilen min uansett. Jeg er veldig glad i fargen lilla, sÄ omtrent alt jeg kjÞper av klÊr og sÄnt nÄ om dagen er lilla. Jeg liker Ä lese bÞker.
Jeg hÞrer masse pÄ musikk, og hÞrer pÄ veeldig mye forskjellig.
NÄ for tiden har det gÄtt veldig mye Ä Matchbox 20, men jeg tror Naked Raven - Drawn to you er en av de fineste sangene jeg vet om.

Og jeg tror jeg skal gi meg der, fĂžr folk blir drittlei av meg...

InnleggSkrevet: Tir 14 Nov 2006, 18:00
Cheetah
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 29 Jul 2005
Kanskje jeg skulle ogsÄ presentere meg for dere....

Jeg heter Heidi Pedersen og er 20 Är going on 21 i desember. Jeg gÄr for tiden skole i Melbu som kokk. Selv om jeg bor i Melbu i ukedagene ser jeg pÄ LÞdingen som hjemme mitt. Jeg jobber i LÞdingen i helgene pÄ det eneste hotellet som er i LÞdigen, som kokk og servitÞr.

Jeg er ekstremt glad i dyr, som dere kanskje kan se pÄ nicket mitt: Cheetah = Geopard (For de som ikke visste det). Jeg har to sÞte smÄ katter som bor i lÞdingen sammen med to andre katter, foreldrene mine og min eldste sÞster.

Jeg er ganske sjenert av meg, men nÄr jeg kjenner noen godt kan jeg prate nesten hull i hodet pÄ dem, (men prÞver da Ä unngÄ det da). Jeg er ogsÄ litt for snill, og naiv. Jeg tenker altfor mye, og jeg elsker Ä glede andre. Jeg er ganske surrete av meg, og jeg har ekstem dÄrlig hukommelse, noe som irriterer meg. Jeg kan ogsÄ gÄ Ä irritere meg over en liten filleting som ikke betyr noe. Jeg blir fullstendig sprÞ i hodet av cola. Det var da vel ikke sÄ mye mere Ä fortelle om meg.

InnleggSkrevet: Ons 15 Nov 2006, 15:00
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Cheetah skrev:

Jeg er ekstremt glad i dyr, som dere kanskje kan se pÄ nicket mitt: Cheetah = Geopard (For de som ikke visste det).

Leopard eller Gepard? eller en krysning? Shocked
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Ons 15 Nov 2006, 15:38
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Cheetah
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 29 Jul 2005
toth42 skrev:
Cheetah skrev:

Jeg er ekstremt glad i dyr, som dere kanskje kan se pÄ nicket mitt: Cheetah = Geopard (For de som ikke visste det).

Leopard eller Gepard? eller en krysning? Shocked

Sorry en liten skrivefeil... Embarassed
Det skal jo stÄ Gepard...

InnleggSkrevet: Ons 15 Nov 2006, 17:05
gkel
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 16 Jul 2006
SÄnn selv om jeg har vÊrt medlem en stund sÄ har jeg jo aldri skrevet heer! Det mÄ jeg jo gjÞre ^^!

Jeeg heter Gk (foretrekker virkelig det, men hvis du insisterer kan du godt si Gerd Karine, men deet liker jeg ikke!!!).. Heeeele navnet mitt er da altsÄ gkel.. Gerd Karine Eriksrud Lunde.. Weee! Lange navnet som jeg ikke liker Razz

Jeg er 15 Är gammel, bor pÄ Laaanghus og liker klemming.. Klemming og kosing er bra ^^! sah! ogsÄ putter vi inn sÄ smÄtt at jeg er singel, men det Êkke no faaliiig.. for det er bare morsomt Very Happy!

Ellers sÄ liker jeg ord, tegneserie ting(aalt man finner i hylla miii som jeg ikke gidder Ä ramse opp nÄÄ men Glahn har det neesten det samme^^), manga, anime, venner, maaasse DSGF og ikke miiinst musikk! *sukker*... Musikk er flott ting det skal jeg si deg!

Jeeg spiller veerdens vakkreste instrument *trommevirvel* AAALTHORN !!
kan jo ogsÄ si Eb horn (uttales Ess horn..)

Det jeg ikke liker innen musikk er.. Hmm.. Uflinke treblÄsere! det liker man ikke.. da kommer det skviiik lyd.. men flinke treblÄs er pent..

Musikk er pent!

vet ikke hva jeg skal skrive jeg.. Jeg liker dyr ^^! sĂŠrlig kattedyr.. Mjaaauu!

nÄÄÄ tror jeg ikke det er sÄ veldig mye mer.. SpÞr i alle fall hvis det er no.. for nÄ orket jeg ikke mer.. Jeg har senebetennelse.. HA! Da fikk jeg med det ogsÄ.. ogsÄ har jeg pluss pÄ det ene Þyet og minus pÄ det andre^^!

Daa var vi ferdig!

InnleggSkrevet: Fre 17 Nov 2006, 00:12
Skumfidus
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Jun 2004
gkel skrev:

Hvordan fÄr du eb til Ä bli ess? Bare lurer... Confused

Jeg har vĂŠrt medlem ganske lenge, men bare laget litt lite lyd... jeg gjĂžr gjerne det i begynnelsen:
Cheetah skrev:
Jeg er ganske sjenert av meg, men nÄr jeg kjenner noen godt kan jeg prate nesten hull i hodet pÄ dem, (men prÞver da Ä unngÄ det da). Jeg er ogsÄ litt for snill, og naiv. Jeg tenker altfor mye, og jeg elsker Ä glede andre. Jeg er ganske surrete av meg, og jeg har ekstem dÄrlig hukommelse, noe som irriterer meg. Jeg kan ogsÄ gÄ Ä irritere meg over en liten filleting som ikke betyr noe.
Jeg og...

Ja, jeg heter Ronja(jepp!) er 20Är og bor i Bergen.
I fjor var jeg pÄ folkehÞyskole i Lofoten, og lÊrte litt om foto, og nÄ i hÞst begynte jeg pÄ UiB, og prÞver Ä lÊre meg spansk.
Jeg liker godt Ä lage ting, som feks Ä strikke (klarer Ä strikke en vott!), tegne, ta bilder, hÞre pÄ musikk, gÄ turer bÄde pÄ fjellet, i parker osv, veldig glad i sjÞen, enten jeg svÞmmer, kjÞrer bÄt, seiler, sitter pÄ land og kikker eller bare lytter. Driver ogsÄ en del med Photoshop for tiden.
Hva mer kan man si? Bor pÄ hybel med en venninne nÄ, og flytter inn i en leilighet litt mer sentralt til vÄren. Jeg har 5 yngre sÞsken (halve, hele osv), og skilte foreldre, har ikke hund pÄ hybelen, men pappa&co har en liten, en...

InnleggSkrevet: Fre 17 Nov 2006, 02:33
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Tror faktisk aldri jeg har putta no i denne trÄden..
Men alle kjenner vel meg? Razz

Noen punkter da;

-Tore
-22
-Selger/grafisk design
-Singel
-Autofil
-Anser kondis som en fryktelig sykdom
-Kaffe <3
-Frivillig rĂžyker. Nei, jeg _vil_ ikke slutte!
-Kverulant av en annen verden
-Av ovenstÄende grunn ansett som noget irriterende
-Tenker endel pÄ endel rare ting
-DrĂžmmer om varmere strĂžk
-Alltid fornÞyd. DÄrlige dager forekommer ikke(med mindre en skikkelig hjertesmerte er i bildet).
-Utgir meg for Ă„ vĂŠre skarp og kunnskapsrik
-Blir skjeldent avslÞrt pÄ ovenstÄende, da jeg kverulerer til folk gÄr hjem.
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Fre 17 Nov 2006, 09:49
gkel
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 16 Jul 2006
rĂžverdatter'n skrev:
gkel skrev:

Hvordan fÄr du eb til Ä bli ess? Bare lurer... Confused

hvis du tenker tysk.. sÄ er det en monga B lingnende ting som egentlig er en dobbel S! Eb Horn/Althorn/Ess horn/Piccolo Eb tuba er altsÄ et tysk instrument.. eller.. navnet vi i norge bruker er tysk.. I england sier de Tenor Horn.. Og alt med instrument navn er utrooolig forvirrende fra forskjellige land.. Men Eb Horn heter det i alle land.. Eller noe sÄnt Wink

InnleggSkrevet: Lűr 18 Nov 2006, 17:30
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 10 av 12 [236 Posts]   Gć til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 8, 9, 10, 11, 12 Neste
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Hilsener & Hyllester
Gć Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare pć temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet