Av
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
Ble Medlem: 19 Jun 2006 Innlegg: 1882 Bosted: I mørket...
Shopping...? Hva er gøy med det? "Ja, jeg strøk på prøven, da."
"Å, så leit!"
"Men jeg trøste-shoppa litt -"
"Hva kjøpte du?"
"En BH."
Omtrent sånn var en samtale mellom noen jenter i klassen min. Og nå vil jeg bare spørre:
Hva er det som er gøy med shopping?
Kan shopping funke bedre enn en sjokolade som trøst?
Hva er egentlig shopping?
_________________ Så rart ... å være flaggermus!
Ã… flakse rundt, fra hus til hus
og gå til sengs i trærne!
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?
Skrevet: Ons 13 Sep 2006, 18:23
darkfrog
l33t
Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
Shopping Shopping hjelper faktisk på humøret hvis du shopper etter riktig stuff. For meg så er shopping når du går ut på byen/internett og bare handler deg det du vil ha. Som feks på mandag var jeg i byen og kjøpte 2 grisetøffe animefigurer og spise på Subway etterpå, ikke fordi jeg hadde råd til det, men fordi jeg hadde lyst
Shopping = bortskjemme segselv litt.
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Ons 13 Sep 2006, 18:30
songbird
Jenkadanserinne
Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
Shopping funker absolutt som trøst. Om det er like bra som sjokolade er en helt annen sak. (spørs hvilken sjokolade det er snakk om...)
Jeg hadde fryktelig vondt i kneet i dag (har veldig dårlige knær, og burde egentlig unngå jogging, men hadde løpetest på skolen i går), så jeg trøsteshoppa stæsj. Et sånn H&M-smykke og et par pulsvanter. Følte meg myyye bedre.
Lomeboka mi derimot...
Skrevet: Ons 13 Sep 2006, 22:09
Glahn
Mors Lille Ole
Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
For min del er shopping ca like interessant som å masturbere med et rivjern. Lett underholdende, men mest av alt bare smertefullt.
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Tor 14 Sep 2006, 09:39
Asfrith
Erkegranul
Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
Glahn skrev: For min del er shopping ca like interessant som å masturbere med et rivjern. Lett underholdende, men mest av alt bare smertefullt.
Glahn, Rock&Roll detective?
Shopping KAN være gøy, men bare hvis det er i en butikk jeg liker. Boksjapper, Outland og Avalon osv... Å shoppe klær eller sko er kjedelig, og gjøres bare når jeg må.
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Tor 14 Sep 2006, 09:44
darkfrog
l33t
Asfrith skrev: Glahn skrev: For min del er shopping ca like interessant som å masturbere med et rivjern. Lett underholdende, men mest av alt bare smertefullt.
Glahn, Rock&Roll detective?
Shopping KAN være gøy, men bare hvis det er i en butikk jeg liker. Boksjapper, Outland og Avalon osv... Å shoppe klær eller sko er kjedelig, og gjøres bare når jeg må.
Har ikke Avalon gått konkurs? Den Avalon'en i Oslo er ihvertfal ikke der mer
Men ja, det kommer helt ann på hvor du shopper hen, shoppe klær og sko er sånt man gjør når man går barbeint med bare en søpplesekk dratt over kroppen.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Tor 14 Sep 2006, 09:52
Baj
Crash Test Dummy
Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
Jeg er den eneste jeg kjenner som har tålmodighet til å være med en jente på shopping i så mange timer det måtte ta for henne å bli ferdig. Aner ikke hvorfor jeg ikke har et problem med det, men å shoppe selv, det er hat.
www.baj.no /
www.dsgf.no /
www.galeforbundet.no
Skrevet: Tor 14 Sep 2006, 09:55
Glahn
Mors Lille Ole
Om Avalon: vi har en butikk i Trondheim som fortsatt heter det, mener jeg. Ble tatt over for evigheter sida av noen andre, men de har ikke tatt ned skiltet med navnet.
Og ja forresten - ikke mine egne ord det bildet jeg skrev, men min oversettelse
Skrevet: Tor 14 Sep 2006, 14:46
SurGodis
Spitzy (!)
Ble Medlem: 27 Aug 2006 Innlegg: 112 Bosted: Fredrikstad
Re: Shopping...? Hva er gøy med det? [quote="Nenja
Hva er det som er gøy med shopping?
Kan shopping funke bedre enn en sjokolade som trøst?
Hva er egentlig shopping?[/quote]
Ohh, shopping er najs
Shopping er bare moro, kjøpe det man måtte føle for å kjøpe. Eventuelt nye klær så man kan "fornye" seg selv, eller kjøpe stilige ting til huset. Selv elsker jeg faktisk å handle klær til guttungen, HAN er bortskjemt der gitt.. men så kan man faktisk kjøpe masse klær til barn uten å faktisk bli ruinert da, i motsetning til oss
Klart shopping funker bedre enn sjokolade, foruten at det da er litt dyrere å gå henn å kaste bort hundrelapper eller tusenlapper på f.eks klær fremfor noen sjokoladeplater dah *kremt*
Men man legger ikke på seg av shopping da *lol*
Shopping er enkelt og greit ett nødvendig onde for oss jenter, mens det bare er ett pes og ork for de fleste gutter !
_________________ Kast ikke stein i glasshus !
Skrevet: Tor 14 Sep 2006, 14:49
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
Ble Medlem: 19 Jun 2006 Innlegg: 1882 Bosted: I mørket...
Re: Shopping...? Hva er gøy med det? SurGodis skrev:
Shopping er enkelt og greit ett nødvendig onde for oss jenter, mens det bare er ett pes og ork for de fleste gutter !
Og jeg tillhører den gruppen med jenter som synes det er et mas og ork med shopping... Hehe. Men tusen takk for masse fine svar, nå vet jeg litt mer!
_________________ Så rart ... å være flaggermus!
Ã… flakse rundt, fra hus til hus
og gå til sengs i trærne!
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?
Skrevet: Lør 16 Sep 2006, 12:40
Jaqo
Erkegranul
Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
Shopping, som et begrep, er for meg det samme som innkjøp av film.
I den sammenheng er det en sann glede å shoppe.
Hender også ofte at jeg trøsteshopper. Er jeg frustrert, ender det som regel med at jeg vandrer ut døra til Platekompaniet med en pose med to-tre filmer i...
Ikke så bra for lommeboka med tanke på at jeg er frustrert nokså ofte...
Men bra for filmhylla! Den vokser
Skrevet: Lør 16 Sep 2006, 14:28
Langemin
Veronica
Ble Medlem: 18 Mai 2005 Innlegg: 702 Bosted: Oslo
shopping er kjedelig!
basta!
Greier aldri å finne noe fint som passer eller som ikke er for dyrt, får vondt i føttene og hodet.. Sjokolade hjelper MYE bedre^^
Men bare natten har verdensrom!
Skrevet: Søn 17 Sep 2006, 13:57
Asfrith
Erkegranul
Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
Jaqo skrev: Ikke så bra for lommeboka med tanke på at jeg er frustrert nokså ofte...
Spesielt når du blir frustrert av å ha lite penger?
Jeg liker å shoppe godis, bøker og filmer, bruker minst mulig tid på alt annet...
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Man 18 Sep 2006, 12:31
songbird
Jenkadanserinne
Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
Jeg tror jeg elsker å shoppe det aller meste egentlig, jeg...
Hadde man bare hatt mer penger...eller, penger i det hele tatt....jeg trenger en jobb!
Skrevet: Man 18 Sep 2006, 19:35
sharee
Slushpuppy!
Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
Jeg liker ikke shopping av klær ganske enkelt fordi prøverom = dårlig selvbilde.
Ellers får jeg bare dårlig samvittighet over å bruke penger jeg ikke har.
Men om man klarer å shopper med mentaliteten "Det kunne jo vært mye dyrere så da sparte jeg egentlig penger nå" kan det være litt skøy.
Foretrekker å handle bøker, spill, filmer og musikk. Og duppeditter og dingsebumser er jo utrolig morsomt.
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Man 18 Sep 2006, 22:42
Ennasus
l33t
Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
Shopping kan være forfærdelig, hvis man ikke finner noe man liker. Da hjelper sjokolade bedre
Kunne ønske jeg hadde det sånn litt oftere.. Men har man ikke penger får det holde med sjokolade. Jupp. Jeg liker å shoppe det meste tror jeg. Kommer ann på humøret! Men føler meg ekstra flink når jeg shopper musikk og bøker, for det føler jeg at det er "kvalitet" over.. *hm*
Men jeg skal ikke skyve under en stol at jeg også elsker sko og klær, men ikke for en hver pris..
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Ons 20 Sep 2006, 14:41
Blackdawn
Varm i trøya
Ble Medlem: 22 Sep 2006 Innlegg: 53 Bosted: Bergen
Shopping må bare si en ting om shopping og sjokolade, ja takk begge deler....
Skrevet: Tir 26 Sep 2006, 17:11
Jaqo
Erkegranul
Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
Takket være dagens strømpris pr kWtime, og at det er strømavlesning nå den treddevte, så blir det nok leeeeeeenge til neste shopping
Skrevet: Tir 26 Sep 2006, 19:05
Glahn
Mors Lille Ole
Med tanke på at borettslaget har en antagelig ganske bra avtale med strømleverandøren, og at vi bruker fjernvarme til oppvarming, og at strømregninga er bakt inn i husleia mi... Så burde jeg jo egentlig shoppe ganske mye sånn sett. Men nei...
Skrevet: Tir 26 Sep 2006, 19:18
darkfrog
l33t
Jeg kjøpte ny viftestyring og Powerball Mest fordi jeg klarte og stå eksamen, og jeg ville "booste" lykken enda mer ved og kjøpe 2 ting jeg har hatt lyst på ganske lenge.
Skrevet: Tir 26 Sep 2006, 19:37
Vis Innlegg fra: Alle Innlegg 1 Dag 7 Dager 2 Uker 1 Måned 3 Måneder 6 Måneder 1 År Sorter etter: Dato Innleggets tittel Av Stigende Synkende