|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Morgenstund har gull i munn... Ting vi sier, når vi egentlig ikke er heeelt tilstedeværende i denne verden.
Noen ganger sagt noe i halvt våken tilstand, som har fått deg til å stusse litt "Hva i hellv*** er det egentlig jeg babler om???"?
Sånn første ord du sier når du våkner eller no?
Ta filmen "Bandits" for eksempel. Der våkner Billy Bob Thornton plutselig og bryter ut "BEVERS AND DUCKS!!"
Hva er det særeste du har sagt?
Eller dersom du ikke har kommet med noen sykesyke ting selv; Hva er det særeste du har hørt andre si når de nettopp har våknet?
(Dette kan bli moro... )
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Lør 08 Jul 2006, 11:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
var på ventrillo.. satt å snakka med noen briter bare, og plutselig sier jeg" that makes sense, as nonsense goes, but i dont get it at all.. im confused"
joda, det er flere av oss.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Søn 09 Jul 2006, 04:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
En kveld for noen år siden, da vi skulle ta kvelden, hadde dama mi gått og lagt seg før meg, og rukket så vidt å havne halvveis i drømmeland før jeg kom. Og da jeg la meg hørte jeg hu plutselig si no sånt som (husker ikke ordrett hva det var, men det var no sånn som) "Ka hete den farlige mannen??"
Forfjamset svarte jeg bare "HÆ??"
Hu hadde våkna selv av at hu sa det, og skjønte ikke helt hva det var hu babla om.
Jeg lo godt da, kan man si 
|
Skrevet: Søn 09 Jul 2006, 13:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knappestøper
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mar 2006 Innlegg: 106 Bosted: Her et sted
|
var en mårra mamma vekka meg, jeg åpna øya, snudde meg rundt og ropte at hun ikke måtte gi meg blondt hår... skjønner ikke hva jeg tenkte på
|
_________________ "This is bat-country!"
Skrevet: Tir 18 Jul 2006, 00:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
arntis har en t-skjorte hvor det står "Hands off, I'm not that kind of hero!" - noe han i følge samboeren har sagt i søvne/halvsøvne...
Og da lurer jeg jo på hva slags helt arntis er om man ikke kan legge hendene på ham... 
|
Skrevet: Tir 18 Jul 2006, 08:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
har egentlig allrede skrevet det i "Den andre siden"-tråden, men da Jens skulle legge seg etter jobb i går natt sa/delvis ropte jeg: - Pass deg for den grønne frosken!
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Tir 18 Jul 2006, 14:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
En kamerat av meg skulle en gang bare strekke seg over dama si for å få tak i no på nattbordet ved siden av henne hvorpå hun kom med utsagnet "Neeei, ikke no forspill no!!" 
|
Skrevet: Ons 19 Jul 2006, 15:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Hehe, det er da man går rett på 
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Ons 19 Jul 2006, 15:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|

|
Skrevet: Ons 19 Jul 2006, 17:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aneena
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 701 Bosted: Hjemme
|
Dette er ikke noe jeg har villsvin da, men heller gjort.
For en 2-3 år siden var jeg syk og hadde jeg fått øreverk. Jeg og min søster var alene hjemme og jeg lå i sengen til foreldrene mine for orket ikke gå heeelt ned på rommet mitt. Noe jeg har lært som hjelper mot øreverk er å legge en varm klut på øret. Så når jeg la meg tok jeg glodvarmt vann på en klut tok den i en liten gjennomsiktig pose og la den på øret mitt og sovnet søtt. Etter jeg hadde sovet litt, våknet jeg sånn litt, men var i helt min egen verden.Kluten var nå blitt kald og da tenkte jeg at jeg skulle legge den vekk da. Og det mest logiske stede jeg kunne komme på å legge den da var oppå ene skapet på rommet til mamma og pappa. SKjønte ikke helt hvorfor den lå der når jeg våknet opp om morgen. Men sånn kan det gå når man er litt syk og våknet midt på natten og skal tenke logisk.
|
_________________ This is who I am! Deal with it...
Skrevet: Ons 19 Jul 2006, 23:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
En annen gang jeg kom og la meg etter at dama hadde lagt seg og nesten sovna, kom hun med følgende kommentar: "Satt du inn isen??"
Nok en gang fikk jeg det morsomt på hennes bekostning 
|
Skrevet: Tor 20 Jul 2006, 09:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Hørte en kompis lå og messet for seg selv i søvne. Klarte ikke å fange opp så mye, var mye mumling, men han sa 'Oh, heavenly Lord' ganske tydelig 
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Tor 03 Aug 2006, 06:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Langemin
Veronica

Ble Medlem: 18 Mai 2005 Innlegg: 702 Bosted: Oslo
|

|
_________________ Morgenens luft er som bølgeskum.
Dagen har varme å gledes ved.
Kvelden har fred.
Men bare natten har verdensrom!

Skrevet: Tor 17 Aug 2006, 19:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aneena
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 701 Bosted: Hjemme
|
Her om dagen når jeg våknet, fant jeg det fornuftig å sende melding til en kompis og si at strømmen var gått hjemme, selvom den ikke var det. Og etter jeg hadde sendt meldingen la jeg meg ned til å sove igjen
|
_________________ This is who I am! Deal with it...
Skrevet: Tor 17 Aug 2006, 21:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Redsh0e
Varm i trøya

Ble Medlem: 15 Aug 2006 Innlegg: 59 Bosted: Tjøme
|
Jeg er bare sur om morgenen jeg.
Eller dvs. Jeg blir sur om noen vekker meg.
Her om dagen kom mamma inn på
rommet mitt med frokostbrett og hele
pakka, og trøtt som jeg var klarte jeg å
si at hun aldri skulle gjøre det noe mer.
Kanskje litt dumt..
|
Skrevet: Søn 20 Aug 2006, 11:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Langemin
Veronica

|
...som min morfar sier:
morgenstund er tull i grunn.
|
Kvelden har fred.

Skrevet: Søn 03 Sep 2006, 14:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SurGodis
Spitzy (!)

Ble Medlem: 27 Aug 2006 Innlegg: 112 Bosted: Fredrikstad
|
Dette hendte for noen uker siden, sånn tidlig tidlig på morgenen (fem-tida). Jeg hadde vel atter en natt drømt om disse heslige edderkoppene (ja, jeg har en lei tendens til å drømme om alt jeg virkelig ikke kan fordra) og hadde fått for meg at det var en kjempe gedigen edderkopp i senga. Hadde ligget å mumla en masse rare regler, så sambo våkna av meg. Brått hadde jeg satt meg opp i senga og begynt å kjenne febrilsk over hele dyna mi, på med lyset på nattbordet og løfta opp dyna til sambo og begynte å dytte på han fordi jeg skulle kjenne der han låg. Han hadde spurt hva jeg drev med, hvorpå jeg svarer ; "jeg må finne edderkoppen før den biter deg i rumpa". Derettere hadde jeg lagt meg til å sove igjen.. 
|
_________________ Kast ikke stein i glasshus !
Skrevet: Tor 14 Sep 2006, 14:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Jeg er helt klart et b-menneske, så noen ganger har det hendt at når vekkeklokka ringer om morgenen, er jeg så trøtt at jeg ikke forstår hva den er, eller hvorfor den lager lyd! Jeg tar den bare i hånda og kikker på den mens den ringer.. Det har også hendt at jeg har innbilt meg selv at jeg må løse et komplisert regnestykke for å få lyden til å stoppe..! Hehe.
Jeg har alltid klart å slukke den til sist, men det går aldri opp for meg hva som har skjedd før jeg står i dusjen.
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Fre 15 Sep 2006, 15:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Langemin
Veronica

|
aner ikke hvorfor, men jeg "overnattet" på søs sitt rom i natt fordi vi hadde besøk, og da vekkerklokka ringte om morgenen var jeg sikker på at den pep fordi den var kåt....... 
|
Kvelden har fred.

Skrevet: Fre 15 Sep 2006, 22:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|