|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Bleh - hadde en del fine addons, sånn som Titan, men de ble utdatert etter patchen, så nå får jeg dem ikke frem 
|
Skrevet: Fre 25 Aug 2006, 18:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
curse-gaming.com mann. Om de fortsatt ikke virker finner du nok noen nye og kanskje bedre.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Lør 26 Aug 2006, 11:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lillebror
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Okt 2005 Innlegg: 410 Bosted: Oslo
|
eller http://ui.worldofwar.net/ finner masse addons der og men curse-gaming er større tror jeg...må bruke http://ui.worldofwar.net/ fordi curse-gaming ikke vil åpne hos meg :S
|
Skrevet: Lør 26 Aug 2006, 14:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Hehe... noen folk er utrolig rare!
Jeg sprang rundt i Loch Modan med min lvl 16 ne rogue. (En pvp twink, med defias og slike greier, samt alchemy) Målet var å samle ører (et quest) og mining equipment (et annet quest), samt å se hvor mye skade jeg kan ta før jeg trenger å drikke potions etc... (Lettest å sjekke når man sloss med lavere lvl mobs imho, så jeg hadde valgt lvl 11 mobs) I tillegg hadde jeg ikke gjort questene, så jeg tenkte at litt ekstra xp ikke kunne skade...
Mens jeg står og sloss utenfor hulen kommer en lvl 11 gnome mage og begynner å drepe en annen mob, noe jeg ikke har noe imot. Jeg hadde jo tre-fire å sloss med fra før, og den moben hadde jeg ikke en gang aggro fra... Jeg gjør ferdig mine mobs og stikker inn i hulen, hvor jeg får aggro fra fire nye. Jeg dreper en, og så kommer magen og "stjeler" en av dem sin aggro... Jeg dreper de to som er igjen, og så den som magen "tok" fordi den kommer tilbake... Så looter jeg (linen til bandasje), og mens jeg holder på med dette skjer følgende:
[mage] thnx... i help u, u help me thats what usuaally happens
[me] well... I had 3, and still got 2 when you took the one...
[mage] once they all died i still had one on me, u decided to loot
[me] didn't see that, sorry
[mage] such a noob tut tut
[me] lol
You are ignored by mage
For det første: Jeg hadde ikke spurt om hjelp. For det andre: Jeg hjelper alltid folk som sliter med mobs. For det tredje: Jeg sto med ryggen til og sloss da hun kom og trakk aggro. For det fjerde: Ignore?? Pga dette? omglolkkthxbye! Ja, og for det femte: Jeg sier jo til og med at jeg ikke så det, sorry...
Gjorde jeg noe feil? I don't think so...
|
Skrevet: Ons 06 Sep 2006, 02:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ellemelle
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Des 2005 Innlegg: 113 Bosted: Oslo
|
Desverre er det nok best å innse først som sist at man kommer til å støte borti en del sære folk i dette spillet her..
|
Skrevet: Ons 06 Sep 2006, 12:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
Haha, jo om du skal farme noe seinere er det slik hele tiden. Du trenger ikke bry deg i hele tatt, bare "mark/tag" dem neste gang, slå en gang på hver eller noe slikt, for om en lvl 11 mage begynner å drepe en så får du allikevel lootet. Genialt om man faktisk holder på lenge og noen plutselig bestemmer seg for å "hjelpe deg".
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Ons 06 Sep 2006, 13:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
Er det egentlig noen som pusher Naxx her?
|
Skrevet: Man 11 Sep 2006, 13:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lillebror
OoaHelaNatten

|
guilden min prøvde seg på lørdag, de tok: 2 rotter...
Så vidt begynt på BWL, tatt Razorgore og holder på med Vaelastrasz...
har også begynt på AQ40 faktisk, fikk skeram ned til 45 % på det beste^^
|
Skrevet: Man 11 Sep 2006, 14:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Marilla
Spitzy (!)

Ble Medlem: 24 Mar 2004 Innlegg: 233 Bosted: Horten
|
Er fortsatt en stund til naxx. Vi har til gode å cleare aq40 først.
SÃ¥ langt har vi tatt skeram og bug family. Skal kose oss mer der i kveld. 
|
_________________ The ships hung in the air much the same way bricks don't...
Skrevet: Man 11 Sep 2006, 16:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Vi har tatt to bosser i Naxx nå. Anub og Instructor, men jeg har ikke fått vært med selv.
|
Skrevet: Man 11 Sep 2006, 16:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
Samme her haakoo. Har fortsatt ikke tatt C'thun så vi lurer litt på hva vi skal fokusere på. Patchwerk frister veldig imo 
|
Skrevet: Ons 13 Sep 2006, 17:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
C'thun phase 2 siden i går.
Problemet for meg er at jeg ikke har tid til å være med før noen uker...
|
Skrevet: Ons 13 Sep 2006, 20:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
Jeg skal ikke ut i 100% jobb før ihvertfall i slutten av måneden så tid har jeg nok av
Vi er og på phase2. Ser ut til at vi skal cleare hele aq først, så da blir det vel Death's Sting på meg snart 
|
Skrevet: Tor 14 Sep 2006, 12:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lillebror
OoaHelaNatten

|
Guilden min har nettop tatt Vaelastrasz og fikk Broodlord Lashlayer til 28 % på første forsøk igår
Nefarian we are coming!!!
|
Skrevet: Tor 14 Sep 2006, 15:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
oo gz Class er du osv?
|
Skrevet: Fre 15 Sep 2006, 13:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lillebror
OoaHelaNatten

|
mathianus skrev: | oo gz Class er du osv? |
Nick: Jeltz
Class: Mage
Race: Gnome!
Realm: Doomhammer
Guild: Red Cross
profil kommer senere 
|
Skrevet: Fre 15 Sep 2006, 16:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
phiial
Främling

Ble Medlem: 12 Nov 2004 Innlegg: 14 Bosted: Norge, hvor ellers?
|
Cthun og Ouro down!
Har egentlig bare vicidus igjen, men vi gidder ikke bruke tid på han. Satser alt på Naxx at the moment. Har hittil tatt ned Anub, instructor, faerlina, maxxena og driver på noth the plaguebringer nu ^^
|
Skrevet: Fre 29 Sep 2006, 09:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lillebror
OoaHelaNatten

|
phiial skrev: | Cthun og Ouro down!
Har egentlig bare vicidus igjen, men vi gidder ikke bruke tid på han. Satser alt på Naxx at the moment. Har hittil tatt ned Anub, instructor, faerlina, maxxena og driver på noth the plaguebringer nu ^^ |
ooo gratz! sliter fremdeles med å få Vael på farm vi...alltid en eller annen noob som ikke greier å flytte seg når han får burning adrenaline...
|
Skrevet: Fre 29 Sep 2006, 10:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
phiial
Främling

Ble Medlem: 12 Nov 2004 Innlegg: 14 Bosted: Norge, hvor ellers?
|
Lillebror skrev: | phiial skrev: | Cthun og Ouro down!
Har egentlig bare vicidus igjen, men vi gidder ikke bruke tid på han. Satser alt på Naxx at the moment. Har hittil tatt ned Anub, instructor, faerlina, maxxena og driver på noth the plaguebringer nu ^^ |
ooo gratz! sliter fremdeles med å få Vael på farm vi...alltid en eller annen noob som ikke greier å flytte seg når han får burning adrenaline... |
Vael er tricky. Hender vi wiper på han, også. Kick the noobs and get imba ppl :p
|
Skrevet: Fre 29 Sep 2006, 22:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
C'thun nede da.. ikke noe death's sting men 
|
Skrevet: Lør 30 Sep 2006, 01:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |