|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Om jeg skulle tenkt på jobber jeg virkelig kunne tenkt meg og som er sannsynlig å faktisk få etterhvert, så har jeg faktisk lyst å bli sekretær og regnskapsmedarbeider.
|
Skrevet: Ons 21 Jun 2006, 20:34 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Corvus
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006 Innlegg: 599 Bosted: i en hjerteformet spilledåse
|
Yay, Nenja! endelig en som deler drømmen min! Og kunstnerne er det få av her på dsgf, ser det ut til... Hvor er bohemene, spør jeg!!!
Har alltid drømt om å bli forfatter, så hvis jeg måtte velge... men det nydelige er at jeg kan bli begge deler! 
|
Skrevet: Tor 22 Jun 2006, 09:56 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
RoR
Spitzy (!)

Ble Medlem: 29 Okt 2003 Innlegg: 178 Bosted: Trondheim
|
Vet egentlig ikke helt. Har lyst til å jobbe i et kreativt miljø med noe nyskapende noe.
Som er mye av grunnen til at jeg ønsker å studere teknologi. Vil være med på å skape framtida, jeg. Vet det høres litt svevende og drømmende ut.. Men dette er jo drømmejobb man snakker om da 
|
_________________ Never me...
Skrevet: Tor 22 Jun 2006, 12:08 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
RoR
Spitzy (!)

Ble Medlem: 29 Okt 2003 Innlegg: 178 Bosted: Trondheim
|
| Pyro skrev: | | Om jeg skulle tenkt på jobber jeg virkelig kunne tenkt meg og som er sannsynlig å faktisk få etterhvert, så har jeg faktisk lyst å bli sekretær og regnskapsmedarbeider. |
Regnskapsmedarbeider er faktisk en mye mer givende jobb enn man skulle tro. Har vært økonomiassistent på kompaninivå i forsvaret det siste året, og det er ikke så ille ^^
|
_________________ Never me...
Skrevet: Tor 22 Jun 2006, 12:10 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aneena
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 701 Bosted: Hjemme
|
Min drømmejobb er å bli brannmann/dame, men jeg skal bare redder katter ned fra trær jeg. Ikke om jeg skal inn i et brennende hus og slukke branner....
Men mest akkurat nå er min drømmejobb å få jobben på Kiwi, for da kan jeg gå rundt i gønneklær 
|
_________________ This is who I am! Deal with it...
Skrevet: Lør 24 Jun 2006, 10:44 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Galefisk
Varm i trøya

Ble Medlem: 10 Mai 2006 Innlegg: 63
|
hmm..for øyeblikk er vel drømmejobben (av det mer realistiske slaget) å bli advokat.
Ellers så skulle jeg gjerne blitt kunster og gjerne så flink at jeg kunne levd av det. 
|
Skrevet: Ons 28 Jun 2006, 07:54 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Tigerpasser!!!!!
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Man 10 Jul 2006, 16:42 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006 Innlegg: 941 Bosted: Larvik/Stjørdal
|
Drømmejobben er faktisk det jeg utdanner meg som, trafikklærer. Treffe nye mennesker hver dag, og oppleve gleden de føler når de står der med lappen i handa...en milepæl i ethvert menneskes liv.
|
_________________ Det finnes ikke problemer, bare utfordringer 
Skrevet: Man 10 Jul 2006, 17:08 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
tyskbart
Varm i trøya

Ble Medlem: 12 Jul 2004 Innlegg: 50 Bosted: Tromsø
|
Drømmejobben er kirurg, men innen hvilket fagfelt aner jeg ikke. Heldigvis har jeg nok av år på å finne det ut.
|
Skrevet: Søn 06 Aug 2006, 02:02 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
drømmejobben er jo selvfølgelig å være kjørelærer, noe jeg er neste år
men akkurat nå hadde drømmejobben vært å sitte på et kontor å ta litt telefoner med nam aircondition på rommet..fyf det er HOT
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Søn 06 Aug 2006, 13:28 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Drømmejobben min er å bli ungdomsskolelærer på heltid. Og det blir jeg i neste uke 
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Søn 06 Aug 2006, 14:30 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Corvus
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006 Innlegg: 599 Bosted: i en hjerteformet spilledåse
|
| Nenja skrev: | | Jeg vil bli skuespiller! |
Meg også! (Duh)
Og forfatter!
Eller så kanskje sjokoladesmaker på Freia... 
|
_________________ Everybody's Fool
Skrevet: Ons 16 Aug 2006, 20:41 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Drømmejobben min trur jeg må være å være biolog!
Kan ikke se for meg et bedre yrke enn å ha naturen (eventuelt skogen) som kontor
Men så var det derre matamatikken og kjemien da...
Ellers er vel det å livnære seg som sanger temmelig høyt på listen av drømmejobber... 
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Tor 17 Aug 2006, 15:56 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Bokhandler, subsidiert musiker og landsby-poet med gratis punch. Skjer nok snart 
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Lør 19 Aug 2006, 02:30 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lillebror
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Okt 2005 Innlegg: 410 Bosted: Oslo
|
Sengetester på Ikea! 
|
Skrevet: Lør 19 Aug 2006, 11:05 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 16 Jul 2006 Innlegg: 1134 Bosted: Laaanghus!
|
meg vil bli japaner når jeg blir stor ^^! Japan er tøfft land det 
|
_________________ To tell the truth, we are completely mad. we are inmates of a Bengali psychiatric institution and we escaped by making this skin out of old cereal packets... 
Skrevet: Søn 10 Sep 2006, 13:31 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
fideco
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 419 Bosted: Oslo
|
Pilot! Det er ikke så uoverkommelig som man skulle tro.. 
|
Skrevet: Søn 10 Sep 2006, 13:35 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
| fideco skrev: | Pilot! Det er ikke så uoverkommelig som man skulle tro..  |
Er ikke det litt skummelt da?? skikkelig høyt oppe! og hvis man kjører sånne masse folk så ligger alle livene dems i dine hender?? Hmm.. det er egentlig litt tøfft å tenkte på 
|
_________________ To tell the truth, we are completely mad. we are inmates of a Bengali psychiatric institution and we escaped by making this skin out of old cereal packets... 
Skrevet: Søn 10 Sep 2006, 13:50 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
fideco
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 419 Bosted: Oslo
|
| gkel skrev: |
Er ikke det litt skummelt da?? skikkelig høyt oppe! og hvis man kjører sånne masse folk så ligger alle livene dems i dine hender?? Hmm.. det er egentlig litt tøfft å tenkte på  |
Det er mer det at man kan bringe folk til gode opplevelser.. Det er jo ingen risikosport å fly. Dessuten er det å fly selv ganske så gøy!
|
Skrevet: Søn 10 Sep 2006, 15:18 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
| fideco skrev: | | gkel skrev: |
Er ikke det litt skummelt da?? skikkelig høyt oppe! og hvis man kjører sånne masse folk så ligger alle livene dems i dine hender?? Hmm.. det er egentlig litt tøfft å tenkte på  |
Det er mer det at man kan bringe folk til gode opplevelser.. Det er jo ingen risikosport å fly. Dessuten er det å fly selv ganske så gøy! |
Hmm.. det kan godt hende.. Jeg synes egentlig at det er skummelt å fly jeg!!! det er så høøøøyt oppe!
|
Skrevet: Søn 10 Sep 2006, 16:42 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |