Av
SteinHakkeToillat
Ble Medlem: 20 Okt 2003 Innlegg: 392 Bosted: I de dype skoger på Østlandet
Glahn skrev: Med tanke på at jeg aldri får skallebank eller noe slikt dumt av alkohol dagen derpå, så er jeg egentlig åpen for det meste, jeg
Men du kan ikke utelukke at du kan bli syk samme kveld du drikker...? Vi har da i hvert fall et tilfelle av det
Skrevet: Tor 07 Sep 2006, 17:55
Glahn
Mors Lille Ole
Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
Hehe - men selv da var jeg i bemerkelsesverdig god form dagen derpå. Dessuten har du dine egne svin på skogen når det gjelder å være i form samme kveld som du drikker
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Fre 08 Sep 2006, 09:07
Stabeistet
SteinHakkeToillat
Ble Medlem: 20 Okt 2003 Innlegg: 392 Bosted: I de dype skoger på Østlandet
Jeg blir også svært sjelden syk dagen derpå... At jeg blir syk samme kveld er en annen ting.
Skjønt... Man kan ikke utelukke litt hodepine neste morgen, men det kan man jo få ellers òg, så...
Skrevet: Fre 08 Sep 2006, 14:40
Glahn
Mors Lille Ole
Hodepine som varer i 17 måneder er et problem - oppsøk lege
Det der er sånt som menn tenker for seg selv men aldri sier høyt til damene.
Det er mulig jeg vil ha lyst til å bli grådig full i uke 38.
Skrevet: Fre 08 Sep 2006, 17:40
Tittan
Erkegranul
Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
Hmm... Når du våkner om ettermiddagen, og tenker: "Skulle ønske jeg satt oppreist og drakk vann akkurat nå" - da vet du at du hadde en sinnsyk kul fest kvelden før
Skrevet: Søn 10 Sep 2006, 13:18
gkel
Hurrafantastisk
Ble Medlem: 16 Jul 2006 Innlegg: 1134 Bosted: Laaanghus!
meg hakke vært full før, og har ikke så veldig stort ønske om det.. Men så har jeg jo sett heeele voksenkorpset (langhus brass) vært fulle.. og deet er ganske underholdene!!! hihi..
Skrevet: Søn 10 Sep 2006, 13:28
sharee
Slushpuppy!
Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
Når man tusler hjem uten å ha noe stemme igjen vet man at det har vært en vellykka kveld
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Man 18 Sep 2006, 22:35
Knaskerot
Veronica
Ble Medlem: 09 Jul 2006 Innlegg: 941 Bosted: Larvik/Stjørdal
Datt så sjukt utpå på lørdag...god dammit. Var det gøy å kjøre drosje i 11 timer på søndag kveld/natt? Nei...
Skrevet: Ons 27 Sep 2006, 16:05
Glahn
Mors Lille Ole
Knaskerot skrev: Datt så sjukt utpå på lørdag...god dammit. Var det gøy å kjøre drosje i 11 timer på søndag kveld/natt? Nei...
Hva i heiteste hul..?
Men var det gøy å være full?
Skrevet: Ons 27 Sep 2006, 18:21
mathianus
l33t
Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
jo.. det er ganske gøy.
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Søn 01 Okt 2006, 03:13
darkfrog
l33t
Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
Jeg ble sørpe full på Onsdag faktisk, da jeg og 5 andre fra klassen bestemte oss for og bli bedre kjent over en pils (jeg går på en IT skole, så du kan jo tenke deg hvordan det sosiale aspektet der er ). Så vi startet og drikke halv 1 *skap alkoholiker* og fortsatte til rundt 9, hvorav jeg ble kastet ut av Scotsman fordi jeg skulle kjøpe pils med kortet mitt, og hu dama så på det og fant ut at jeg bare var 19, så jeg hadde ikke lov og være der inne, så da stakk jeg hjem. Hvordan jeg klarte og komme meg på riktig bane og gå av på riktig sted er fortsatt uvist. Men gøy var det
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Søn 01 Okt 2006, 07:43
gkel
Hurrafantastisk
darkfrog skrev: Jeg ble sørpe full på Onsdag faktisk, da jeg og 5 andre fra klassen bestemte oss for og bli bedre kjent over en pils (jeg går på en IT skole, så du kan jo tenke deg hvordan det sosiale aspektet der er ). Så vi startet og drikke halv 1 *skap alkoholiker* og fortsatte til rundt 9, hvorav jeg ble kastet ut av Scotsman fordi jeg skulle kjøpe pils med kortet mitt, og hu dama så på det og fant ut at jeg bare var 19, så jeg hadde ikke lov og være der inne, så da stakk jeg hjem. Hvordan jeg klarte og komme meg på riktig bane og gå av på riktig sted er fortsatt uvist. Men gøy var det
Hihi.. Du fortjener virkelig masse ros ovenfor å virkelig ha klart å komme deg hjem på riktig bane og gått av på riktig sted! Jeg er skikkelig imponert jeg!! *stooor applaus og masse klem til darkfrog *
Skrevet: Søn 01 Okt 2006, 14:26
Lillebror
OoaHelaNatten
Ble Medlem: 28 Okt 2005 Innlegg: 410 Bosted: Oslo
Igår var det fest med Bacardi Limon og Absinthe...merkelig nok ble ikke jeg full av det...men omsider var det andre folk på festen som ble dritfulle og klarte ikke å stå på to bein selvom de bare hadde tatt øl og rusbrus....
Skrevet: Lør 14 Okt 2006, 12:55
gkel
Hurrafantastisk
Jeg var på Brass fest i går.. Øl og pølsefest med masse tyrollerhatter og tyske sanger:P! Jeg satt bare å sååå på dirrigenten vår ble full jeg^^! Han skal nok få høre masse på øvelsen til uka Men jeg ble ikke full så! drakk iingenting heller, så det var jo likegreit! spillte konsert jeg
Skrevet: Lør 14 Okt 2006, 15:39
haakoo
Slushpuppy!
Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
Oktober på fest på Chateu neuf => Farlige greier
Skrevet: Søn 15 Okt 2006, 11:15
darkfrog
l33t
Jeg ble rimelig full på fredag faktisk. Jeg og en klassekamerat var hos en annen klassekamerat av oss for og jobbe litt, så endte det opp med at vi delte en stor flaske Jack og 5 sixpacks med øl og hørte på "Walker Texas Ranger" soundtracket istedenfor rundt 5 på morgnen sovnet jeg på soffaen hans. Her er forøverig et bilde av kameraten min, som tydeligvis ikke tåler Jack.
Så morro har jeg ikke hatt det på lenge ^^
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Søn 15 Okt 2006, 16:02
Tittan
Erkegranul
Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
Han har inntatt "Jeg tåler ikke Jack"-stillingen ja
Skrevet: Søn 15 Okt 2006, 17:09
darkfrog
l33t
Var det jeg trodde. Kona til han vi var oss fikk litt sjokk når hun kom hjem og fant han på badet sitt. I tilegg hadde han klart og kaste opp på teppet der. Heldigvis var hun veldig forståelsesfull, og hun fikk dratt vekk teppet og slengt det i vaskemaskinen... Jeg trodde virkelig folk ble sure når de fant en fremmed kar som ligger i sitt eget spy på badet, jeg kommer fortsatt ikke over at hun tok det med et smil
Skrevet: Søn 15 Okt 2006, 18:01
Glahn
Mors Lille Ole
Det er nok en grunn til at den dama er gift - hun høres helt fantastisk ut
Skrevet: Man 16 Okt 2006, 10:59
darkfrog
l33t
Javist, hun var drithyggelig. Søt var hun og, dog var jeg ikke klar nok i knollen til og ta et bilde
Skrevet: Man 16 Okt 2006, 12:28
Vis Innlegg fra: Alle Innlegg 1 Dag 7 Dager 2 Uker 1 Måned 3 Måneder 6 Måneder 1 År Sorter etter: Dato Innleggets tittel Av Stigende Synkende