DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Film og TV »   Lost
Hvorfor skjøt Michael?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [9 Posts]  
Av Innlegg
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
 Hvorfor skjøt Michael?

Hvorfor skjøt Michael Ana Lucia, ved uhell Libby, og så seg selv..? At han skulle skylde på gisselet er jo åpenbart.
Jeg regner med det rett og slett var for å fyre opp stemninga i leiren, og få jack, john og de andre til å gå til krig mot "the others", noe Michael håper vil resultere i at Walt blir frigitt..

Hva tenker du?
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Tor 01 Jun 2006, 08:50
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
arntis
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 23 Jan 2006
Jeg tror Michael er blitt omvendt. Han er en av The Others nå, og ond så et holder...
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

InnleggSkrevet: Tor 01 Jun 2006, 09:17
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Naaah.. Man så han ble lei seg når han skjøt Libby.. og da ville han vel ikke prøvd å "frame" gisselet, som og var av de andre..?

InnleggSkrevet: Tor 01 Jun 2006, 12:44
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Jeg tror de andre sendte ham tilbake for å slippe gisselet fri, sannsynligvis med løfte om at han dermed ville få Walt tilbake.
Ana Lucia og Libby var bare på feil sted til feil tid, man så jo at Michael skvatt da Libby kom inn...han hadde tydeligvis ingen planer om å drepe noen i utgangspunktet. Han skøt seg selv i armen for at det skulle se ut som om gisselet hadde skutt ham, og rømt av seg selv...

InnleggSkrevet: Man 05 Jun 2006, 21:51
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Pøh, du hadde bare sett gårsdagens episode på nettet før du postet, du.. Razz

Noen andre som sitter benket til dobbelepisoden på onsdag? Hvordan skal dette gå?! Shocked

InnleggSkrevet: Fre 09 Jun 2006, 08:13
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Jeg gjettet det faktisk før jeg så episoden, så blæh på deg!
Det var noe med måten han skjøt seg selv i armen på...og det så ut som om gisselmannen kjente ham igjen.
Jeg er ikke like dum som jeg ser ut til! Tunge

Akkurat nå er jeg bare snurt for at sesongen er over...er så fryktelig lenge til neste gang!
Og, etter to sesonger har de kun gitt meg et eneste klart svar, blandt de millionene av nye spørsmål som dukker opp for hver episode.
Med denne farten blir man jo aldri ferdige...

InnleggSkrevet: Man 12 Jun 2006, 14:22
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Dragen
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 10 Mar 2003
for å få igjen ungen sin, er da ikke så vanskelig å skjønne. lost er og blir en forutsigbar serie, på lik linje med 24.
terrorist kommer, terrorist gjør, terrorist stikker av, terrorist dør, sesong over.
noe kommer, noe skremmer, noe blir borte, noe dør, ingenting blir forklart, sesong over. rince, dry and repeat.

InnleggSkrevet: Søn 27 Aug 2006, 00:42
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Dragen skrev:
for å få igjen ungen sin, er da ikke så vanskelig å skjønne. lost er og blir en forutsigbar serie, på lik linje med 24.
terrorist kommer, terrorist gjør, terrorist stikker av, terrorist dør, sesong over.
noe kommer, noe skremmer, noe blir borte, noe dør, ingenting blir forklart, sesong over. rince, dry and repeat.

Åh, enda en av de som ikke vil innrømme at de liker - og følger med på serien bare fordi alle andre gjør det.

Wink

InnleggSkrevet: Søn 27 Aug 2006, 11:05
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Dragen
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 10 Mar 2003
jeg likte sesong 1 veldig godt, men sesong 2 var bare kjedelig.
er ikke sjelden at dette skjer, er mange serier som har hatt en fantastisk første sesong, men som dabba så totalt av i sesong to.

nå ser jeg på fordi jeg vil vite hva pokker som egentlig skjer med den øya.

InnleggSkrevet: Ons 06 Sep 2006, 22:54
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [9 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Film og TV »   Lost
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet