DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Første gang
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 2 av 2 [38 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Av Innlegg
Norunn
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Coralin skrev:

Det var ikke det jeg mener, men har man først hatt sex uten for et forhol er terskelen lavere for å ha det flere ganger, og da mener jeg ikke nødvendigvis utroskap.

Det kan jo heller virke omvendt, at om ein har hatt sex utanom eit forhold så vil ein kanskje ikkje ha det seinare, fordi ein fann ut det ikkje var så veldig greitt likevel?

InnleggSkrevet: Lør 14 Mai 2005, 00:27
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
sannepus
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 30 Apr 2004
Jeg synes første gang var forferdelig kjedelig! Jeg ble rett og slett litt skuffet. Det var en veldig rar følelse, men ikke spesielt deilig.. Det var veldig trygt da, og det var med en jeg var sammen med lenge, og jeg følte meg sånn passelig klar.

Det ble da heller ikke særlig bedre før jeg ble litt eldre, og fikk en annen kjæreste! Tror bare ikke vi passet sammen seksuelt..

Norunn skrev:
Det kan jo heller virke omvendt, at om ein har hatt sex utanom eit forhold så vil ein kanskje ikkje ha det seinare, fordi ein fann ut det ikkje var så veldig greitt likevel?

Ja, det kan virke omvendt! SÃ¥ absolutt..

InnleggSkrevet: Tir 17 Mai 2005, 23:20
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
pita
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 20 Apr 2003
Coralin skrev:

Det var ikke det jeg mener, men har man først hatt sex uten for et forhol er terskelen lavere for å ha det flere ganger, og da mener jeg ikke nødvendigvis utroskap.

og er det så ille å ha sex uten et forhold? personer er forskjellige her også. noen liker det best på den måten. hitandrun

InnleggSkrevet: Ons 18 Mai 2005, 21:46
bazukh
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005
Min første gang var så bra som den kan bli, tror jeg Smile
JEg angrer ikke i det hele tatt.
Jeg var klar, jeg kjente(og kjenner) han veldig godt, og alt var egentlig bare bra Wink

Jeg var, og er forelska, og følelsene ble/blir gjengjeldt.
Jeg tror ikke jeg ville forandra på noe Very Happy

Etter mine erfaringer resulterte det at jeg kjente personen veldig godt(og stolte på han), langt nok forspill og utforskning av hverandre på forhånd i en veldig bra første sex-opplevelse Smile

InnleggSkrevet: Søn 17 Jul 2005, 14:56
Sist endret av bazukh den Søn 17 Jul 2005, 21:59, endret 1 gang
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
Første gangen min var flott. Vi var 2 glade 14/15 åringer som ville ha sex der og da. (jeg var 14.) Hadde kjent hverandre en stund og ville bare prøve det for det passet seg slik. Behøver ikke gå i detaljer, men er enig med Pita for sex kan være helt supert eller veldig kjedelig selv om man ikke er i et forhold og det er en one night stand. Men vi har vel alle vårt spesielle forhold til sex, for meg er det ihvertfall veldig naturlig å ha sex både med og uten forpliktelser.

Jeg oppmuntrer ikke utroskap og jeg tror heller ikke at man vil være utro om man har hatt sex utenom forhold før et forhold. Men for mange er sex en måte å uttrykke seg på, noen gjør det for gøy andre for å vise kjærlighet. Det er flott om man klarer å ha safe og god sex sammen og det er like bra om man lar være om man ikke vil. Sex er ingen romferge utskytning mener jeg, det er en måte å lage barn på og samtidig ha det veldig gøy sammen.

InnleggSkrevet: Søn 17 Jul 2005, 19:42
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
pita
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 20 Apr 2003
angeFatale skrev:

For at første gang skal bli bra må en stole på den en skal ha sex med.
Bruke lang tid på forspillet, og helst ha utforska hverandre før.

å. jeg blir så heftig frustrert.
folk opplever dette så forskjellig, ikke si at "det er slik det er".
det er kjemien mellom folka som skal sexe og omstendighetene som skaper god sex.
noen er klare for kjøtt etter 2 sekunder, andre etter 2 timer. man må ta det etter eget tempo.
så ikke sett ned et "fasit" svar, seriøøst. alle er forskjellige

InnleggSkrevet: Søn 17 Jul 2005, 21:06
bazukh
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005
pita skrev:
angeFatale skrev:

For at første gang skal bli bra må en stole på den en skal ha sex med.
Bruke lang tid på forspillet, og helst ha utforska hverandre før.

å. jeg blir så heftig frustrert.
folk opplever dette så forskjellig, ikke si at "det er slik det er".
det er kjemien mellom folka som skal sexe og omstendighetene som skaper god sex.
noen er klare for kjøtt etter 2 sekunder, andre etter 2 timer. man må ta det etter eget tempo.
så ikke sett ned et "fasit" svar, seriøøst. alle er forskjellige

Jeg skriver etter de erfaringene jeg har gjort meg på det området, og regner med at de fleste andre gjør det samme?

Men at en burde ha utforska hverandre før, det står jeg ved.
Tror det blir bedre om en har hatt en seksuell opplevelse med den personen før..
Ikke hopper rett til hovedretten, men "varmer opp" med forrett, for å si det sånn..

Jeg vil tro at folk gjør det i sitt egent tempo, og selv om det var veldig dumt av meg å bruke "må", mente jeg det ikke sånn..
Første gang kan selvfølgelig bli helt fantastisk også uten min råd, verden hadde nok ikke gått glipp av noe der..

*omformulere seg*

InnleggSkrevet: Søn 17 Jul 2005, 21:57
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Indigo
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mai 2005
Ikke bare utforske hverandre - utforske seg selv også! Altfor mange jenter sliter med mye rart, f.eks. at de ikke kjenner sin egen kropp i det hele tatt. Veit om flere jenter som trolig aldri har engang tatt på seg selv (ja, mange er ikke åpne om slikt, men allikevel) og jeg tror de jentene er mye mer usikre... Utforsk deg selv, utforsk partneren din - uforsk generelt! Da kjenner du deg selv og andre bedre, vet hvor grenser går, og man slipper å tråkke på noen føtter.

InnleggSkrevet: Tir 19 Jul 2005, 17:54
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
Helt klart! Det kjedeligste som finnes, er å "havne til sengs" med ei kjempelekker jente, som ikke vet noe om sin egen kropp, hva hun liker eller ikke liker, eller hva hun skal gjøre for meg.
Det å bare ligge der og skreve funker ikke... Wink

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Tir 19 Jul 2005, 18:59
Randar
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 24 Mar 2003
Tittan skrev:
Helt klart! Det kjedeligste som finnes, er å "havne til sengs" med ei kjempelekker jente, som ikke vet noe om sin egen kropp, hva hun liker eller ikke liker, eller hva hun skal gjøre for meg.
Det å bare ligge der og skreve funker ikke... Wink

Nei det er sannelig sikkert. Snakk om turn-of!

InnleggSkrevet: Tir 19 Jul 2005, 19:42
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Indigo
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mai 2005
Moro er det definitivt ikke, nei. Det er en av de tinga som står om "Hva kvinner gjør feil i senga" på en guide i en annen tråd i forumet

InnleggSkrevet: Tir 19 Jul 2005, 20:49
sometingelse
Främling
Främling

Ble Medlem: 17 Aug 2005
Det viktigste er å være trygg på personen man skal ha sex med for første gang. Bare tåpelig å kaste seg uti noe man ikke føler seg trygg på.
Da kan man rote seg borti noe man vil angre på resten av livet.

InnleggSkrevet: Ons 17 Aug 2005, 19:57
Knaskerot
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006
Min første gang var et mareritt jeg prøver å fortrenge. Og hvis jeg kunne gjort no om igjen i mitt liv, så er det nettopp mitt første samleie. Men det er jo gjort, og det eneste jeg kan gjøre er å angre på det Wink

InnleggSkrevet: Ons 09 Aug 2006, 22:17
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
men man kommer jo ikke så langt med å angre da, så det er bedre å bare glemme det..Wink

InnleggSkrevet: Ons 09 Aug 2006, 22:29
Knaskerot
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006
aniraC skrev:
men man kommer jo ikke så langt med å angre da, så det er bedre å bare glemme det..Wink

Hehe, godt poeng. Skal vi glemme det sammen? hahahaha! Laughing

InnleggSkrevet: Ons 09 Aug 2006, 22:41
Asfrith
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006
Knaskerot skrev:
Min første gang var et mareritt jeg prøver å fortrenge. Og hvis jeg kunne gjort no om igjen i mitt liv, så er det nettopp mitt første samleie. Men det er jo gjort, og det eneste jeg kan gjøre er å angre på det Wink

Hørtes ut som min første gang... 'nuff said.

InnleggSkrevet: Ons 09 Aug 2006, 23:18
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Ronja

Ble Medlem: 13 Apr 2004
Min første gang var kjempefint, jeg var kjempeforelska i gutten og han var bare helt kjempesnill og tok de hensyn jeg trengte. Ikke gjore det vondt heller.

InnleggSkrevet: Tor 31 Aug 2006, 16:20
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Asfrith skrev:
Knaskerot skrev:

Hørtes ut som min første gang... 'nuff said.

Tenk heller at den kjipe førstegangen gjorde andre gang desto bedre.. Wink
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Fre 01 Sep 2006, 08:18
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 2 av 2 [38 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet