DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Lukt - viktig, viktig, viktig!!
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 2 [27 Posts]   Gå til side: 1, 2 Neste
Av Innlegg
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004
 Lukt - viktig, viktig, viktig!!

Det er få ting som teller så mye for meg som lukt. Gutten må lukte godt, selv uten parfyme. Jeg er helt syk på det. Finner jeg noen som lukter godt kan jeg godt sniffe på dem hele dagen. Hva er det viktigste med en gutt for dere andre jenter?

InnleggSkrevet: Tor 31 Aug 2006, 16:12
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Zylfia
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005
Lukt er faktisk veldig viktig.. Uansett hva man tiltrekkes av eller ikke. Smile

Det er forsket på dette med lukt og mellom-menneskelige forhold.

Dersom man er glad i noen (som familien sin) kommer man alltid til å synes at de lukter godt, uansett om de stinker av svette (ja, de lukter kanskje ubehaglig, men ikke vondt). Dette trekkes også over til vennskap og mulige kjærester. De man er glade i lukter alltid godt. Very Happy

Derimot dersom man blir skikkelig irritert eller sinte på noen, så lukter vedkommende uansett vondt. Razz

Man ser også at dersom noen lukter godt er det større sjangs for at man har lyst å bli kjent med vedkommende enn om vedkommende luktet vondt, uansett utseendet. Og ukjente har vanligvis ikke en bestemt god eller vond lunkt, da dette bestemmes ved førsteinntrykk eller etter at man har blitt kjent med vedkommende. Smile

Noe man også kan si angående utseendet til folk.. folk man er venner med, kjenner godt og er glade i ser alltid bedre og bedre ut for hver dag.. Selv om du kanskje ville tenkt "ALDRI I LIVET" om du traff dem på en blind date eller på byn Wink

InnleggSkrevet: Tor 31 Aug 2006, 18:21
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Riktignok er jeg ikke jente, men jeg svarer litt allikevel jeg, for jeg tror begge kjønn bryr seg om dette Wink

Lukt er særdeles viktig. Sist gang jeg virkelig var forelska - og det er lenge siden nå... første gangen jeg gav henne en klem, var det én tanke som gikk gjennom hodet mitt: hun lukter godt. Jeg har store problemer med å synes at ei jente er tiltrekkende eller attraktiv hvis hun ikke lukter godt.

InnleggSkrevet: Tor 31 Aug 2006, 20:30
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
hvis en gutt ikke lukter godt, så stikker jeg før jeg har fortalt hva jeg heter og tlf nr mitt =)

InnleggSkrevet: Tor 31 Aug 2006, 22:21
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Lukt er vel omtrent oppmerksomhets-middel nr. 1 i naturen.. Revirmerking, bikkjer som snuser bak.. Er vel egentlig bare naturlig at vi har tatt med oss dette, og derfor bryr oss om lukt alle sammen..

Men hva lukter best? Parfyme eller naturlig(så fremt man er ren)?
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Fre 01 Sep 2006, 08:15
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
Sett at man tenker naturlig lukt - hvordan kjenner vi det? Jeg har aldri lagt merke til den, men har heldigvis fått høre at jeg lukter ganske godt.

InnleggSkrevet: Fre 01 Sep 2006, 12:12
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Merker vel ikke sin egen.. men om du lukter på en nydusjet frøken, kanskje?

InnleggSkrevet: Fre 01 Sep 2006, 14:22
Knaskerot
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006
Klart det er viktig med lukt! Jeg går ikke utenfor døra uten deo og parfyme Wink

InnleggSkrevet: Fre 01 Sep 2006, 18:17
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Altså... naturlig kan jo være så mangt. Når jeg har vært på hytta i to uker uten dusj har jeg forsåvidt en naturlig lukt av sol, sjø og saltvann (bader hver dag). Har man gått ei uke uten dusj og uten bad har man forsåvidt også en naturlig lukt, men noen ville kanskje foretrukket å kalle det naturlig stank.

Men jeg liker det ikke så godt når jeg kan lukte parfyma til jenta på flere meters avstand - det blir bare for mye. Nydusja, ren og uten spesielt mye av parfyme eller slikt er det jeg foretrekker.

InnleggSkrevet: Lør 02 Sep 2006, 15:48
SurGodis
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 27 Aug 2006
Lukt er kjempe viktig for meg hvertfall.
Jeg klarer ikke å tenke at venner/familie/kjente lukter godt, om dem faktisk lukter drittvondt. Enten det er pga svettelukt eller andre ting, uansett hvor glad jeg er i dem.. lukter dem vondt, så lukter dem vondt Confused

Hadde en møtt en type det kunne skjedd noe mer, hadde jeg snudd på hæla om det lukta vondt av han. Men så er jeg den type som ikke går utafor døra uten deo og parfyme også, da Smile

InnleggSkrevet: Søn 03 Sep 2006, 22:58
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Zylfia
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

SurGodis skrev:
Lukt er kjempe viktig for meg hvertfall.
Jeg klarer ikke å tenke at venner/familie/kjente lukter godt, om dem faktisk lukter drittvondt. Enten det er pga svettelukt eller andre ting, uansett hvor glad jeg er i dem.. lukter dem vondt, så lukter dem vondt Confused

Angående vond lukt, det er ikke ment slik at de man er glad i ikke kan lukte ubehaglig.
Svette, eller annet, kan godt gjøre at de lukter skikkelig ille/svært ubehaglig.
Folk en ikke liker/ er sint på lukter vondt i den grad at lukten dems gjør en fysisk uvel (kvalm).
(Lukt på grunn av jobb i grisebingen og lignende har ikke noe med dette å gjøre vel og merke) Wink

Jeg vet ikke hvor mye det ligger i dette, men det er altså noe som er forsket på, og jeg må si jeg synes det stemmer..

Jeg merker jeg synes mine gode venner og de i familien jeg er glad i alltid lukter behaglig/grett under normale forhold, mens de jeg ikke fordrar/liker/er sinte på lukter svært ubehaglig..
Har også merket at noen i familien en stund "forandret" lukt (fra normale ok til en kvalmende lukt) en gang da jeg hadde sterke negative følelser overfor vedkommende, samtidig så forandret lukten seg tilbake til behaglig etterhvert etter at problemene oss imellom ble løst.

Uansett, jeg synes dette er fascinerende. Smile

SurGodis skrev:
Hadde en møtt en type det kunne skjedd noe mer, hadde jeg snudd på hæla om det lukta vondt av han. Men så er jeg den type som ikke går utafor døra uten deo og parfyme også, da Smile

Var nervøs for dette en gang jeg skulle møte en jeg kjente fra nett for første gang, men viste seg jo at jeg hadde vært nervøs for intet Rolling Eyes

Og ja, for å uttale tankene mine mer rett ut:
Lukt er viktig, _svært_ viktig til tider Wink

InnleggSkrevet: Søn 03 Sep 2006, 23:46
toth42
Cowboy
Cowboy

Zylfia skrev:

Var nervøs for dette en gang jeg skulle møte en jeg kjente fra nett for første gang, men viste seg jo at jeg hadde vært nervøs for intet Rolling Eyes
Altså, nå har vi kamera og mikrofon, syn og hørsel, over nett.. Når kommer lukta?? Razz

InnleggSkrevet: Man 04 Sep 2006, 07:37
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Men jeg mener at parfymestank er like ille som sterk svettelukt, så mye er sikkert.

Lukt er faktisk noe som påvirker veldig sterkt, og for mye parfymedynking blir rett og slett bare overload.

InnleggSkrevet: Man 04 Sep 2006, 19:44
Zylfia
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Glahn skrev:
Men jeg mener at parfymestank er like ille som sterk svettelukt, så mye er sikkert.

Lukt er faktisk noe som påvirker veldig sterkt, og for mye parfymedynking blir rett og slett bare overload.

ENIG!!!
Spesielt dersom det er vanilje eller kokos i den parfymen... Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Man 04 Sep 2006, 20:46
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004
toth42 skrev:
Merker vel ikke sin egen..

Jo det gjør man Rolling Eyes

Selv dusjer jeg hver dag, så jeg lukter ikke så ille Wink

Overdreven parfymeoverdose er fisj!!

InnleggSkrevet: Tir 05 Sep 2006, 09:34
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Jau, mye parfyme er grusomt. Hjelper lite at fyren lukter som ei såpe om man blir snufsete og generellt dårlig av å vært i nærheten.

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Tir 05 Sep 2006, 18:44
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Jaqo skrev:
toth42 skrev:
Merker vel ikke sin egen..

Jo det gjør man Rolling Eyes
Selvfølgelig om man er svett, skitten e.l... Men kjenner du din egen lukt i hverdagen, når du er normalt ren, og ikke svett?

InnleggSkrevet: Ons 06 Sep 2006, 07:32
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
Normalt ren uparfymert guttehud lukter godt...

Mulig jeg krasjer med mange nå, men fersk svette lukter godt. Om en kjæreste kommer rett fra treninga f.eks.

InnleggSkrevet: Fre 08 Sep 2006, 21:57
Ronja

Ble Medlem: 13 Apr 2004
Tore lukter namnam, akkurat passe Very Happy

InnleggSkrevet: Lør 09 Sep 2006, 11:32
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
vel..jeg syntes ikke fersk svette lukter digg..hehe..jeg liker manneparfyme! men ikke overdrevet..

InnleggSkrevet: Lør 09 Sep 2006, 12:29
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 2 [27 Posts]   Gå til side: 1, 2 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet