|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
| Pyro skrev: | Det at man er opplært til å tro at mannen alltid vil er ikke noe som jentene alene skal ha skylden for. Det ganger oss like lite som det gagner dere.
Men jeg mener at avvisning skal forklares, uansett hvem som ikke vil. Og snu ryggen til trenger man ikke å gjøre. Det er en gest som sier mer enn bare "Jeg orker ikke".... |
Enig...er man i et forhold funker det ikke å bare snu ryggen til. Jeg sier ikke at jeg trenger noen lang forklaring, men...noe. Er man sliten eller lei er det jo ikke verre enn å si det? Det finnes knapt noe som er så jævlig som når den du elsker snur ryggen til deg...
|
Skrevet: Tir 22 Aug 2006, 14:51 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Det er helt forferdelig. Og den vonde følelsen man får i magen når man får den kalde skulderen...
Men å skylde på "for sliten" ofte er også litt for lettvint...
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Tir 22 Aug 2006, 14:57 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Altså, er man sliten så er man sliten. Men det er jo klart, men begynner jo å lure om kjæresten kommer med den litt for ofte...men det kommer jo helt an på omstendighetene.
Men det verste jeg vet er å ikke få vite hva som er galt...
|
Skrevet: Tir 22 Aug 2006, 15:01 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
å holde kjeft kan være noe av det jævligste noen ganger i et forhold..speak out!
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Tir 22 Aug 2006, 15:56 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006 Innlegg: 941 Bosted: Larvik/Stjørdal
|
| songbird skrev: | | Men det verste jeg vet er å ikke få vite hva som er galt... |
Jepp, det er absolutt det verste å ikke få vite hva som er galt. Å bare si "jeg er sliten" eller "jeg vil ikke" er ikke godt nok hvis man er kjærester. Jeg trenger å høre en "...fordi bla bla bla" også.
|
_________________ Det finnes ikke problemer, bare utfordringer 
Skrevet: Tir 22 Aug 2006, 22:11 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
man fortjener et svar...
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Ons 23 Aug 2006, 01:40 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Og et svar har jeg gitt nesten alltid. Men det her er faktisk noe som skjer oftere enn man skulle tro. Jeg har ikke hatt lyst flere ganger og har bare et fåtall ganger gått med på det uten at jeg egentlig har lyst selv.
Men som noen skrev tidligere så tror jeg og at det er en etablert sannhet for mange at menn alltid skal ha lyst og at det forventes at de oppfyller en normativ kjønnsrolle om å være kåte takeaway's. Hvis dette er et faktum ville jeg følt meg rimelig kjip om jeg ble behandla på den måten. Jeg ville ikke hatt vanskelig for å si at nei, jeg orker/vil ikke ha sex med deg men det har vært kjempegøy ikveld.
Gjensidighet ftw.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Ons 23 Aug 2006, 13:02 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |