DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Beste/vakkreste minne
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [10 Posts]  
Av Innlegg
Rhunn aka Sidam
Gjest

Beste/vakkreste minne

sidn beste film og beste bok er nevnt, så jeg spør dere beskedent om å dele deres beste/varkreste minne.. here now, don't be shy

InnleggSkrevet: Tir 27 Nov 2001, 14:20
    Til Toppen 
fillifjanka@hotmail.com
Gjest

Da jeg var åtte..

Jeg måtte tenke en stund, men jeg tror det må vere en gang da jeg var åtte år. Stefaren min (den beste i verden, forøvrig) tok enebarnet meg på fanget og sa "du vet, nå har du blitt en veldig stor jente.. nå skal du bli storesøster"

Så var det hele pakka med gravid mamma, dah, og at jeg kunne stjele så mye non-stop jeg vill i skapet, for når jeg hørte a komme, så tok det lissom en halv time før hu nådde fram til kjøkkenskapet fra stuya, så jeg hadde plenty av tid til å klatre ned fra krakken, tygge ferdig og klistre på meg uskyldig-smilet.

Så tror jeg det må ha vert på morningen en gang, for den dagen på skolen (jeg gikk i andre klasse), så husker jeg at jeg ropte ut over hele plassen "JEG HAR FÅTT EN BROOOOOOOOOOR!!!!!!!!!!!!!"
Og så henta stefaren min meg da skoledagen var slutt, og vi kjørte opp til sykehuset, og så fikk jeg holde ham, og han hadde så små fingre.

*tørke en tåre* Litt mange minner dah, men det dreier seg jo om samme saken.. =)

InnleggSkrevet: Tir 27 Nov 2001, 21:04
    Til Toppen 
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Re: Beste/vakkreste minne

hmm.. vanskelig å velge.. tror faktisk noen av de beste minnene mine ikke er mine en gang. I hvert fall ikke opplevd i virkeligheten. Tror jeg må komme tilbake til denne tråden senere.. umulig å svare akkurate nå..

InnleggSkrevet: Ons 28 Nov 2001, 10:08
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Audi
Gjest

d er vanskelig å si...har ingen...tror jeg...

InnleggSkrevet: Ons 28 Nov 2001, 13:52
    Til Toppen 
fillifjanka@hotmail.com
Gjest

Sorry...

... for at jeg bruker ett sånt spennende emne om bare noe som ikke har med saken å gjør, men HERREGUD! Meg og BSD er rimlig bestemte om at det er helt idiotisk å svare på ett emne med "jeg vet ikke", "vansklig å svare på" og "ingen, tror jeg". Hva er vitsen med å svare dah??

InnleggSkrevet: Ons 28 Nov 2001, 15:20
    Til Toppen 
Zatharee

Re: Sorry...

Dette er et åpent forum, hvis folk ikke har noe å si så må de da få lov til å fortelle det også?!? Det at en person ikke vet hva det vakreste minnet er, kan si like mye som det en som vet har å si. Det er selvfølgelig litt uinteressant hvis noen kun svarer "jeg vet ikke" og ikke noe mer på en tråd, men det er det også de ferreste som gjør. En "jeg vet ikke" med begrunnelse, kan for eksemper være veldig relevant for et hvert tema.

InnleggSkrevet: Fre 30 Nov 2001, 13:34
Zatharee

...og nå har jeg endelig tid til å se om jeg kan finne et svar på dette her.. Jeg vet ikke hva som er det definitivt beste minnet jeg har, kan liksom ikke sette karakter på sånnt, men jeg kan nevne noen..

Det første kysset med nåværende kjæreste.. (du vet hvem du er, elsker deg.. Smile )

En gang jeg satt like ved sjøen på Gran Canaria mens svære bølger slo mot klippene og sola stekte og jeg akkurat var kommet til Lothlorien-kapittelet i lotr.

Tur til Madeira med Ylva da jeg var 10.

Påska 97 da noen fattet interesse for meg og jeg inså at det var de andre som var dumme.

I sommer da jeg leste Stardust for første gang på hytta i sola.

De siste to timene av en lang busstur jeg tok for noen uker siden hvor jeg traff en av de mest interessante og vise peronene jeg har møtt. (vet ikke om dette er et av de beste/vakreste minnene, siden det er så kort tid siden, men det vil tiden vise. Det var i hvertfall spesielt)

Enkelte rollespilloplevelser.. (ja, faktisk. Det skremmer meg.)

Kan ikke si hva som er best/viktigst/vakrest, alt er vidunderlig på hver sin måte.. (ja, det er sannt, jeg VET ikke. og jeg svarer for det!)

InnleggSkrevet: Fre 30 Nov 2001, 13:52
Flare
Gjest

Jeg er ikke helt sikker, jeg har så mange..eller, nei, jeg har så få. og jeg kalrer ikke velge. Det blir vel mer riktig.
Men noe av det jeg husker best, og som jeg savner mest her i livet må vel være *kremte*

Det er vinter ute, klokka er rundt 19.00, og ettersom jeg bodde i finnmark, er det mørkt ute...bare stjerner, en måne, og nordlys, Mye nordlys.
Det er kaldt, og klart, og jeg hører sneen "knake"/"knirke" under føttene mine. Jeg går over gårdsplassen vår, og et 30-talls hundeøyner reflekteres av hodelykta mi. Jeg går inn i sjåen, og henter og gjør i stand hundematen. Jeg er helt alene, for min foreldre vet at jeg kan dette, og jeg er gammel nok til å ta vare på hundene våre alene over en liten tid, hvis det trengs. Kveldsforing er mitt ansvar.
SÃ¥ gir jeg for til hver enkelt av de rundt 30 hundene og valpene vi har,
Jeg er ute i rundt 2 timer...selve foringa tar bare en halvtime, men jeg slipper hunden løs, koser med dem, og leker med dem. Jeg er mellom 10 og 13 år...

Jeg er oppvokst på en kennel, med hundekjørere som foreldre. da jeg var 13-14 sluttet de, og solgte alle hundene. De hadde da kjørt rundt 20 år, og alle som kan litt matte skjønner at jeg er oppvokst blandt hunder.

Det er det jeg savner aller mest, ved å bo i byen i tromsø. Det blir ikke ordentlig kaldt her, det bare blåser, sner eller regner. Fordi jeg bor i en by, er det skjeldent nordlys, og de gangene det er, er de aldri like vakkert som i Alta. Og vi har ingen hunder. Ikke en eneste en. Ingen gårdsplass heller..bare et lite hus i et boligstrøk, bestrødd med gamle sytete damer, og små bortskjemte drittunger som tror elg er farlig.

Mitt vakreste minne...eller, jeg har mange slike minner..det var trossalt noe jeg gjorde så å si hver kveld, alene, fra jeg var 10 til jeg var 13...(før da var foreldrene mine med.)

Andre gode minner:

Treningssamlinger med TKDklubben i Alta..spessielt en gang jeg og bestevenninna mi overnatta i en gymsal sammen med en gjeng koslige folk fra kirkeness

Lange kvelder med rollespill..det er ikke spillinga jeg tenker på, men samholdet og vennskapet. Det å kjøre ut i 2-tida på natta for å få tak i hvit toblerone som lå hos venninna mi.

Tegnekvelder hos ida, hele natta bare med musikk, småprat, cola, og tegninger.

En sommerferie på en øy, sammen med en av mine aller beste venninner. Det var også da jeg møtte en av de andre bedre vennene mine for første gang.

De to siste somrene, da jeg henholdsvis fikk besøk, og reiste på besøk til en meget god venn i oslo-asker -området. Lange kvelder med snakking, musikk, og slikt.

Siste helg. herlig. behagelig. nært.

oi..dette ble en noe lengere post enn det jeg planla..Razz

InnleggSkrevet: Fre 30 Nov 2001, 22:55
    Til Toppen 
BagBiter
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003

Mitt beste/vakreste minne er for noen dager siden..på torsdag. Da fikk jeg kjeks og vann! Det var digg.. men nå er det en måned til neste foringsdag..huff, er litt sulten.. jaja jeg får heller tenke på hvor godt det var på torsdag og håpe at det holder meg oppe.

InnleggSkrevet: Søn 02 Des 2001, 11:57
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Black Dragon
Gjest

Det vakreste minnet mitt....har ikke aå veldig mange,men jeg skriver noen.

det var i sommerferien for 2 år siden,fostersvogeren min hadde netopp kommet ut av sykehus,han hadde leukemi,jeg,lillesøstra mi,Trude helen og Robin var hjemme,resten av familien hadde reist opp til Lakselv.var noen herlige uker,vi kjørte rundt omkring,spilte freesbee me DDE på full guffe,og levde livet.Men desverre ble Robin dårligere i slutten av ferien,så han måtte tilbake på sykehuset.

Et annet er bryllupet til robin og trude helen,de måtte feire det på sykehuset,robin var for dårlig til å komme ut.Husker da Trude Helen kom inn i kapellet,begge to lyste,har aldri sett noen så lykkelige.Men desverre skulle det ikke vare,etter litt over 3 måneder,fikk Robin tilbakefall og døde 24 år.Det er fortsatt vondt,m4en ansiktene deres i bryllupet kommer jeg aldri til å glemme.BagBiter skrev:
>
> Mitt beste/vakreste minne er for noen dager siden..på
> torsdag. Da fikk jeg kjeks og vann! Det var digg.. men nå er
> det en måned til neste foringsdag..huff, er litt sulten..
> jaja jeg får heller tenke på hvor godt det var på torsdag og
> håpe at det holder meg oppe.

InnleggSkrevet: Tir 19 Feb 2002, 12:35
    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [10 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet