|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
Tetris DS
Kom igjen folkens, jeg blir gæærn, jeg har ingen og spille Tetris DS med Ingen her som tilfeldighvis har spillet og vil ta et par runder?... er det i det heletatt noen her som har DS untatt qkel?
Kjøp dere Tetris DS folkens, Darkfrog vil ha noen og spille med ^^
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Tor 10 Aug 2006, 19:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Har ikke DS, dessverre 
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Tor 10 Aug 2006, 19:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
LAME Asfrith; kjøp deg DS med Tetris. Tetris er jo ownage, du kan jo ikke drite deg ut med Tetris, det er altid morsomt. Hvis jeg noengang skal bli arkitekt eller byggemester bare skriver jeg inn Tetris highscoren min i CV'en så får jeg jobben på flekken.
|
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Tor 10 Aug 2006, 20:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Jeg har en DS 2 meter unna meg nå, men jeg har ingen lader. Vet ikke hvor den er en gang. Ikke lommeboka mi heller. Eller røyken min.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Tir 15 Aug 2006, 11:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
mathianus skrev: | Jeg har en DS 2 meter unna meg nå, men jeg har ingen lader. Vet ikke hvor den er en gang. Ikke lommeboka mi heller. Eller røyken min. |
Høres ut som du nettopp har våknet etter nachspiel..? 
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tir 15 Aug 2006, 13:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Skulle jeg hatt en sånn spille-dings så skulle det vært en helt enkel duppedært med bare Tetris på...
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Tir 15 Aug 2006, 13:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
toth42 skrev: | mathianus skrev: | Jeg har en DS 2 meter unna meg nå, men jeg har ingen lader. Vet ikke hvor den er en gang. Ikke lommeboka mi heller. Eller røyken min. |
Høres ut som du nettopp har våknet etter nachspiel..?  |
Nei det her var dagen etter dagen derpå fra nachspielet 
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Tir 15 Aug 2006, 23:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

|
darkfrog skrev: | LAME Asfrith; kjøp deg DS med Tetris. Tetris er jo ownage, du kan jo ikke drite deg ut med Tetris, det er altid morsomt. Hvis jeg noengang skal bli arkitekt eller byggemester bare skriver jeg inn Tetris highscoren min i CV'en så får jeg jobben på flekken. |
Skal se hva jeg kan få gjort 
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Ons 16 Aug 2006, 15:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Asfrith skrev: | darkfrog skrev: | LAME Asfrith; kjøp deg DS med Tetris. Tetris er jo ownage, du kan jo ikke drite deg ut med Tetris, det er altid morsomt. Hvis jeg noengang skal bli arkitekt eller byggemester bare skriver jeg inn Tetris highscoren min i CV'en så får jeg jobben på flekken. |
Skal se hva jeg kan få gjort  |
Bare ikke sitt og spill i timene! Du er jo lærer ffs 
|
Skrevet: Ons 16 Aug 2006, 19:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 16 Jul 2006 Innlegg: 1134 Bosted: Laaanghus!
|
Re: Tetris DS
darkfrog skrev: | Kom igjen folkens, jeg blir gæærn, jeg har ingen og spille Tetris DS med Ingen her som tilfeldighvis har spillet og vil ta et par runder?... er det i det heletatt noen her som har DS untatt qkel?
Kjøp dere Tetris DS folkens, Darkfrog vil ha noen og spille med ^^ |
Jeg jobber med å få kjøpt det ^^! Det står fakitsk øverst på lista mi nå! Så jeg skaffer meg vel det ganske snart.... Må vel bare komme meg til butikken først 
|
_________________ To tell the truth, we are completely mad. we are inmates of a Bengali psychiatric institution and we escaped by making this skin out of old cereal packets... 
Skrevet: Tor 17 Aug 2006, 12:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
Pyro skrev: | Skulle jeg hatt en sånn spille-dings så skulle det vært en helt enkel duppedært med bare Tetris på... |
Men DS er faktisk artig da ^^! og du kan jo bare ha Tetris til den hvis du ønsker, men det er jo gøy å ha litt mer også!
|
_________________ To tell the truth, we are completely mad. we are inmates of a Bengali psychiatric institution and we escaped by making this skin out of old cereal packets... 
Skrevet: Tor 17 Aug 2006, 12:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

|
Tittan skrev: | Asfrith skrev: | darkfrog skrev: | LAME Asfrith; kjøp deg DS med Tetris. Tetris er jo ownage, du kan jo ikke drite deg ut med Tetris, det er altid morsomt. Hvis jeg noengang skal bli arkitekt eller byggemester bare skriver jeg inn Tetris highscoren min i CV'en så får jeg jobben på flekken. |
Bare ikke sitt og spill i timene! Du er jo lærer ffs  |
Det er jo ELEVENE som ikke har lov til det da 
|
Skrevet: Fre 18 Aug 2006, 13:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
Asfrith skrev: | Tittan skrev: | Asfrith skrev: | darkfrog skrev: | LAME Asfrith; kjøp deg DS med Tetris. Tetris er jo ownage, du kan jo ikke drite deg ut med Tetris, det er altid morsomt. Hvis jeg noengang skal bli arkitekt eller byggemester bare skriver jeg inn Tetris highscoren min i CV'en så får jeg jobben på flekken. |
Det er jo ELEVENE som ikke har lov til det da  |
Istedenfor og ha matte kan de spille Tetris, hjemmeleksa ville vært og få over 2 mill i score, da må man jo bruke knollen ^^
gkel har helt rett, DS er artig, og nå finnes det rosa DS Lite, så nå er det ingen undskyldning til og ikke kjøpe 
|
Skrevet: Fre 18 Aug 2006, 16:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
darkfrog skrev: | Asfrith skrev: | Tittan skrev: | Asfrith skrev: | darkfrog skrev: | LAME Asfrith; kjøp deg DS med Tetris. Tetris er jo ownage, du kan jo ikke drite deg ut med Tetris, det er altid morsomt. Hvis jeg noengang skal bli arkitekt eller byggemester bare skriver jeg inn Tetris highscoren min i CV'en så får jeg jobben på flekken. |
Det er jo ELEVENE som ikke har lov til det da  |
Istedenfor og ha matte kan de spille Tetris, hjemmeleksa ville vært og få over 2 mill i score, da må man jo bruke knollen ^^
gkel har helt rett, DS er artig, og nå finnes det rosa DS Lite, så nå er det ingen undskyldning til og ikke kjøpe  |
Hihi.. Jeg liker den svarte Lite saken bedre enn rosa!!! Det må jeg si 
|
Skrevet: Lør 19 Aug 2006, 00:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
Jeg er enig med deg der, gkel ^^ Den sorte DS Lite er best. Det eneste som er litt teit med den er at fett og fingermerker syntes så utrolig godt Men det er jo bare og tørke den over med tshorta.
Sort DS Lite eier hvit, rosa, blå og mørkeblå DS Lite 
|
Skrevet: Lør 19 Aug 2006, 11:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
darkfrog skrev: | Jeg er enig med deg der, gkel ^^ Den sorte DS Lite er best. Det eneste som er litt teit med den er at fett og fingermerker syntes så utrolig godt Men det er jo bare og tørke den over med tshorta.
Sort DS Lite eier hvit, rosa, blå og mørkeblå DS Lite  |
Jaaa ^^! Svart er tøfft !
Det med fett og fingermerker er litt dumt, ja.. men har man en klut eller tørke greie eller tshorte så funker det jo fett det
Har fremdeles ikke klart å komme meg til butikken enda og kjøpt Tetris 
|
Skrevet: Søn 20 Aug 2006, 00:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |