|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Jeg har kjøpt meg webcamera idag. Det synes jeg er litt kewlt... 
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Tor 10 Aug 2006, 22:44 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
| Jaqo skrev: | Jeg har kjøpt meg webcamera idag. Det synes jeg er litt kewlt...  |
Hva slags da? SÃ¥nn med bevegelses sensor? 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Tor 10 Aug 2006, 23:11 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 16 Jul 2006 Innlegg: 1134 Bosted: Laaanghus!
|
| darkfrog skrev: | | Jaqo skrev: | Jeg har kjøpt meg webcamera idag. Det synes jeg er litt kewlt...  |
Hva slags da? SÃ¥nn med bevegelses sensor?  |
Bevegelses sensor er Tøøøøøfft !!! ^^!
|
_________________ To tell the truth, we are completely mad. we are inmates of a Bengali psychiatric institution and we escaped by making this skin out of old cereal packets... 
Skrevet: Fre 11 Aug 2006, 00:48 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
Neeei...? Bare sånn billiggreie. kosta 99 på Elkjøp 
|
Skrevet: Fre 11 Aug 2006, 14:22 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
| Jaqo skrev: | Neeei...? Bare sånn billiggreie. kosta 99 på Elkjøp  |
Hva? Når du først kjøper må du jo kjøpe et som kan følge bevegelsen til et støvkorn, har nightvision og lasersikte da Jeg og qkel er enige om at bevelses sensor er tøft, du har kjøpt en HP dv laptop, som er den råeste greia som noengang er laget, så da kan du spandere på deg et bevegelseskamera også daaa
Forøverig, tastaturet mitt kom idag.
Grisetøft, eller hva?
Når jeg prøvde og ta bilde av tastaturet fikk jeg 2 andre bilder som var ganske tøffe (ingen av dem er redigert, det eneste jeg har gjort er og minske størelsen)

|
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Fre 11 Aug 2006, 21:48 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
Oooooh! du har "råner-tastatur" kis!! 
|
Skrevet: Fre 11 Aug 2006, 21:53 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
| Jaqo skrev: | Oooooh! du har "råner-tastatur" kis!!  |
Ja Jeg er hardcore cyber-råner. Jeg skal lage egen rånefilm: The Fat and The Lolius... eller noe uansett, mitt rånertastatur i nydelig harmoni med min råner pc

|
Skrevet: Fre 11 Aug 2006, 22:10 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
| darkfrog skrev: | | Jaqo skrev: | Neeei...? Bare sånn billiggreie. kosta 99 på Elkjøp  |
Hva? Når du først kjøper må du jo kjøpe et som kan følge bevegelsen til et støvkorn, har nightvision og lasersikte da Jeg og qkel er enige om at bevelses sensor er tøft, du har kjøpt en HP dv laptop, som er den råeste greia som noengang er laget, så da kan du spandere på deg et bevegelseskamera også daaa
Forøverig, tastaturet mitt kom idag.
Grisetøft, eller hva?
Når jeg prøvde og ta bilde av tastaturet fikk jeg 2 andre bilder som var ganske tøffe (ingen av dem er redigert, det eneste jeg har gjort er og minske størelsen)
 |
Ååååh! Tøffe, TØFFE pc og tastautr!!! Meg har også lyst på sånn lyyysende og fet !!! *Misunelig på darkfrog!!* 
|
_________________ To tell the truth, we are completely mad. we are inmates of a Bengali psychiatric institution and we escaped by making this skin out of old cereal packets... 
Skrevet: Lør 12 Aug 2006, 00:31 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
| darkfrog skrev: | | Jaqo skrev: | Oooooh! du har "råner-tastatur" kis!!  |
Ja Jeg er hardcore cyber-råner. Jeg skal lage egen rånefilm: The Fat and The Lolius... eller noe uansett, mitt rånertastatur i nydelig harmoni med min råner pc
 |
Oh my jesusføkkingHkraist!!! Så vanvittig konge!!! 
|
Skrevet: Lør 12 Aug 2006, 01:22 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
| Jaqo skrev: | | darkfrog skrev: | | Jaqo skrev: | Oooooh! du har "råner-tastatur" kis!!  |
 |
Oh my jesusføkkingHkraist!!! Så vanvittig konge!!!  |
Ja, ikke sant?? !!! Det er noe av det tøffeste jeg har sett ever!!!
Rett og slett DIGGBART^^!
|
Skrevet: Lør 12 Aug 2006, 01:24 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
Hehe, hardwaren i pcen min er like rå som utsende, kult at dere liker den ^^ Jeg bygde den for 2 år siden, og det eneste jeg har oppgradert siden det er et nytt skjermkort, så det er en hardcore monsterpc
Jeg føler jeg må nevne at lysene i pcen kan blinke i takt med musikken jeg spiller 
|
Skrevet: Lør 12 Aug 2006, 09:20 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
| darkfrog skrev: |
Jeg føler jeg må nevne at lysene i pcen kan blinke i takt med musikken jeg spiller  |
Ooooh! RÃ¥ner- OG discoPC!!!! na-ha-hais!! ! 
|
Skrevet: Lør 12 Aug 2006, 11:25 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
Og mens vi snakker om pcen min (som jeg forresten elsker og snakke om ^^ )
Tror kansje det er femte gang jeg legger ut bilde av den utrolige koppholderen min, jeg elsker den, får aldri nok 
|
Skrevet: Søn 13 Aug 2006, 01:18 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
KamikazeKaninen
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 23 Nov 2005 Innlegg: 438 Bosted: Sætre
|
Det må være den fine, fine svarte iPoden min (navn Random), med innskriften: Techno dödar varje dag. Bli inte en del av statistiken. 
|
_________________ Before giving someone a piece of your mind, be sure you have enough to spare!
- Skål for våre foreldres barn -
Skrevet: Søn 13 Aug 2006, 01:32 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
Av alle duppedittene jeg har, er dette timeglasset min absolutte favorittduppeditt!
Og her har vi et bilde av den nye herligheten som _noen_ visstnok var litt misunnelige for at jeg hadde skaffet meg... eh, Mørkefrosk??

|
Skrevet: Søn 13 Aug 2006, 02:08 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
| Jaqo skrev: | Av alle duppedittene jeg har, er dette timeglasset min absolutte favorittduppeditt!
Og her har vi et bilde av den nye herligheten som _noen_ visstnok var litt misunnelige for at jeg hadde skaffet meg... eh, Mørkefrosk??
 |
HHHHMPF
Skal vi bytte pc?
Sånne timeglass er tøffe, fettern min har et lignede, bare med rødt slim istedenfor blått ^^ det er sånne timeglass man skulle brukt når man spiller sjakk på klokke.
|
Skrevet: Søn 13 Aug 2006, 11:10 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
HHHHMPF
Skal vi bytte pc? |
Næh!!
Sånne timeglass er tøffe, fettern min har et lignede, bare med rødt slim istedenfor blått ^^ det er sånne timeglass man skulle brukt når man spiller sjakk på klokke. |
Digger det timeglasset der! Det er så digg å bare sitte og se på gugga som renner gjennom. Funker beroligende på meg... 
|
Skrevet: Søn 13 Aug 2006, 11:18 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
Mørkefrosk etterlyste litt flere bilder av dingsene mine, så da tenkte jeg at jeg måtte gjøre no med det
Her er bilde av popcornpopper'n min!

|
Skrevet: Søn 13 Aug 2006, 11:38 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
| Jaqo skrev: | Mørkefrosk etterlyste litt flere bilder av dingsene mine, så da tenkte jeg at jeg måtte gjøre no med det
Her er bilde av popcornpopper'n min!
 |
Tøøøøff FILMKVELD HOS JAAAQO!
|
Skrevet: Søn 13 Aug 2006, 11:47 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo