|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
| Pyro skrev: | | toth42 skrev: | Har ikke sagt jeg gjør det en gang, jeg.. Men si jeg fantaserer om deg da, ønsker du jeg skal brette det ut her, kanskje? Må jo være litt snille med folk..  |
Hahaha, særlig... Du er sånn som prøver å få alle til å fortelle du, men aldri tør si noe selv...  |
sånn er han i alle trådene:P vil at alle skal fortelle og slikt, men han selv er ALDRI no personlig 
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Tor 10 Aug 2006, 23:23 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 16 Jul 2006 Innlegg: 1134 Bosted: Laaanghus!
|
| Asfrith skrev: | Selvsagt! Jeg vil jo vite om jeg har grunn til å være innbilsk  |
Hihi.. joda.. Men hvorfor fortelle når det er morsomt å ha hemmeligheter ?? 
|
_________________ To tell the truth, we are completely mad. we are inmates of a Bengali psychiatric institution and we escaped by making this skin out of old cereal packets... 
Skrevet: Fre 11 Aug 2006, 00:22 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
| aniraC skrev: | | Pyro skrev: | | toth42 skrev: | Har ikke sagt jeg gjør det en gang, jeg.. Men si jeg fantaserer om deg da, ønsker du jeg skal brette det ut her, kanskje? Må jo være litt snille med folk..  |
Hahaha, særlig... Du er sånn som prøver å få alle til å fortelle du, men aldri tør si noe selv...  |
sånn er han i alle trådene:P vil at alle skal fortelle og slikt, men han selv er ALDRI no personlig  |
Jeg vet! Og så i det sekundet noen sender oppmerksomheten hans vei prøver han bare å dytte den over på nærmeste offer....
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Fre 11 Aug 2006, 07:58 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
| Pyro skrev: | | aniraC skrev: | | Pyro skrev: | | toth42 skrev: | Har ikke sagt jeg gjør det en gang, jeg.. Men si jeg fantaserer om deg da, ønsker du jeg skal brette det ut her, kanskje? Må jo være litt snille med folk..  |
sånn er han i alle trådene:P vil at alle skal fortelle og slikt, men han selv er ALDRI no personlig  |
Jeg vet! Og så i det sekundet noen sender oppmerksomheten hans vei prøver han bare å dytte den over på nærmeste offer.... |
PÃ¥ seg selv kjenner man andre..?
Igjen minner jeg om at du startet denne tråden, men ikke har svart.. Hvorfor ikke, tro? 
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Fre 11 Aug 2006, 08:17 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Stiller meg litt støttende til toth her... Den som er med på leken...
kom an Pyro! 
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Fre 11 Aug 2006, 09:01 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006 Innlegg: 941 Bosted: Larvik/Stjørdal
|
Jeg fantaserer en hel del om dagen.
|
_________________ Det finnes ikke problemer, bare utfordringer 
Skrevet: Fre 11 Aug 2006, 16:03 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
Er nok et par ganger om dagen for min del også ja! 
|
Skrevet: Fre 11 Aug 2006, 16:49 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
| toth42 skrev: |
Igjen minner jeg om at du startet denne tråden, men ikke har svart.. Hvorfor ikke, tro?  |
Du har jo allerede avslørt at det er du som surrer rundt i mine fantasier, så det er jo ikke noe spennede å fortelle lenger...
Du har derimot ikke avslørt noe som helst om hvem som er i dine... 
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Fre 11 Aug 2006, 16:51 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 16 Jul 2006 Innlegg: 1134 Bosted: Laaanghus!
|
hihi.. Det er jo gøy å fantasere da ^^! Bruke huet til noe fornuftig i ferien.. Dessuten så har vi jo alle de fantastiske DSGF folka 
|
_________________ To tell the truth, we are completely mad. we are inmates of a Bengali psychiatric institution and we escaped by making this skin out of old cereal packets... 
Skrevet: Lør 12 Aug 2006, 00:03 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Værsågod folkens, fantaser om meg alt dere lyster! (Trenger ikke en gang være erotiske fantasier, så lenge dere behandler meg pent i fantasien også...)
|
Skrevet: Lør 12 Aug 2006, 16:49 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ellemelle
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Des 2005 Innlegg: 113 Bosted: Oslo
|
| Pyro skrev: | | aniraC skrev: | | Pyro skrev: | | toth42 skrev: | Har ikke sagt jeg gjør det en gang, jeg.. Men si jeg fantaserer om deg da, ønsker du jeg skal brette det ut her, kanskje? Må jo være litt snille med folk..  |
Jeg vet! Og så i det sekundet noen sender oppmerksomheten hans vei prøver han bare å dytte den over på nærmeste offer.... |
Hehe ja, kom igjen nå Tore, ut med det...Jeg dør også av nysgjerrighet her 
|
Skrevet: Lør 12 Aug 2006, 17:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

|
Jeg fantaserer om flere her inne om dagen...men jeg nekter å si hvem det er, det er kjeeempehemmelig 
|
Skrevet: Lør 12 Aug 2006, 17:37 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Stabeistet
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 20 Okt 2003 Innlegg: 392 Bosted: I de dype skoger på Østlandet
|
| Knaskerot skrev: | Jeg fantaserer om flere her inne om dagen...men jeg nekter å si hvem det er, det er kjeeempehemmelig  |
Samme gjelder her i grunn. Jeg har flere i tankene, som er der både dag og natt.
|
Skrevet: Lør 12 Aug 2006, 23:33 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
KamikazeKaninen
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 23 Nov 2005 Innlegg: 438 Bosted: Sætre
|
Fantaserer vel om noen ja... Og hvorfor skulle ein ikke det det; fantasere er gøy 
|
_________________ Before giving someone a piece of your mind, be sure you have enough to spare!
- Skål for våre foreldres barn -
Skrevet: Søn 13 Aug 2006, 01:39 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
det er vel mer spennende å få høre hva man fantaserer om ? selv må jeg ærlig innrømme å si at jeg fantaserer om å bli tatt hardt av Jaqo, knaske, tittan og noen gutter til SAMTIDIGT...*latterkrampe*... 
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Søn 13 Aug 2006, 02:18 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
| aniraC skrev: | det er vel mer spennende å få høre hva man fantaserer om ? selv må jeg ærlig innrømme å si at jeg fantaserer om å bli tatt hardt av Jaqo, knaske, tittan og noen gutter til SAMTIDIGT...*latterkrampe*...  |
*speechless*
uhmm.... har nesten lyst til å si at det er gjensidig, men da må knaskerot, tittan og resten av guttene (bortsett fra meg selv seff) utelates... 
|
Skrevet: Søn 13 Aug 2006, 02:44 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

|
| aniraC skrev: | det er vel mer spennende å få høre hva man fantaserer om ? selv må jeg ærlig innrømme å si at jeg fantaserer om å bli tatt hardt av Jaqo, knaske, tittan og noen gutter til SAMTIDIGT...*latterkrampe*...  |
Assa...*kremt*...jeg mener...*host*...atte...*hark*...javel?
|
Skrevet: Søn 13 Aug 2006, 14:02 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
| Pyro skrev: | | toth42 skrev: |
Igjen minner jeg om at du startet denne tråden, men ikke har svart.. Hvorfor ikke, tro?  |
Du har jo allerede avslørt at det er du som surrer rundt i mine fantasier, så det er jo ikke noe spennede å fortelle lenger...
Du har derimot ikke avslørt noe som helst om hvem som er i dine...  |
| ellemelle skrev: | Hehe ja, kom igjen nå Tore, ut med det...Jeg dør også av nysgjerrighet her  |
Nei, altså.. har veldig dårlig fantasi, jeg.. 
|
Skrevet: Søn 13 Aug 2006, 14:57 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
| toth42 skrev: | | Pyro skrev: | | toth42 skrev: |
| ellemelle skrev: | Hehe ja, kom igjen nå Tore, ut med det...Jeg dør også av nysgjerrighet her  |
Nei, altså.. har veldig dårlig fantasi, jeg..  |
*flex*
Håper på positivt svar.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Man 14 Aug 2006, 09:51 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
| mathianus skrev: | | toth42 skrev: | | Pyro skrev: | | toth42 skrev: |
Nei, altså.. har veldig dårlig fantasi, jeg..  |
*flex*
Håper på positivt svar. |
Haha, du er jo special da, mathianus! Men den signaturen din er litt mood-killer da.. 
|
Skrevet: Man 14 Aug 2006, 10:03 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |