DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Jobb og Utdanning
Trondheim
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [9 Posts]  
Av Innlegg
BagBiter
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003
 Trondheim
flytta nettopp

Hey!

Jeg flytta nettopp til Trondheim, i Osloveien. Skal begynne på sosionom.
Hvilken buss må jeg ta for å komme meg til helse&sosial-avdelinga?
Er det kult her i Trondheim?
Er det virkelig noe i denne kjæreste-garantien?
Noen andre som skal begynne på sosionom, evt går på helse&sosial-avdelinga på hist?

woo

InnleggSkrevet: Fre 28 Jul 2006, 11:48
Sist endret av BagBiter den Fre 28 Jul 2006, 11:56, endret 1 gang
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Knaskerot
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006
Det var et år at en student saksøkte høgskolen fordi han ikke fikk kjærste i løpet av året. Han tapte saken for å si det sånn... Smile

InnleggSkrevet: Fre 28 Jul 2006, 11:55
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
For det første: velkommen til byen!

Lurer du på bussruter foreslår jeg at du går inn på Team Trafikk sine sider og titter der. Stikk også innom en bokhandel og kjøp deg et bykart - jeg vet, det kan virke innmari turist, men det hjelper noe utrolig når du skal få oversikten over byen. Og den er jo egentlig ikke så stor.

Trondheim er stedet å være - jeg hadde ikke flytta tilbake hit etter endte studier ellers Wink Du kan begynne med å slenge innom Cafe Filter på Ila på onsdagskvelder. Da er det nabokveld med 42 kroner halvliteren og en fast gjeng med gærne mennesker der. Ellers er Mikrobryggeriet i sentrum å anbefale for den som liker godt øl, og på Vivaldi som også er i sentrum har de fordømt god Irish Coffee, og ofte er det mange fine damer der og Wink

Kjærestegarantien kan jeg ikke akkurat si har slått til for meg, men sikkert og visst er at det er utrolig mange utmerkede jenter i denne byen. Studiemiljøet er også suverent - bli med på fadderordninga og bli kjent med masse folk ved semesterstart.

InnleggSkrevet: Fre 28 Jul 2006, 13:08
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Angående buss: Hør på Glahn. http://team-trafikk.no/

Trondheim er kulest.

Kjæreste garantien funka da fint for meg. Men jeg hadde 120 gutter i en klasse på 124 å velge fra. Tror det kommer veldig an på hva du gjør det til. Hot tips er å bli med på fadderordninga, fadderordning ruler rått.

Velkommen til byen.

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Man 31 Jul 2006, 22:04
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
Velkommen til bartebyen!

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Fre 11 Aug 2006, 19:08
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004
Det er buss 6 som går den veien. Det vet jeg for jeg tar den bussen selv Smile Studerer vegg i vegg kan du si, på lærerlinja på Rotvoll.

Vælkømminnj te skinnvest og mokkasinland da mannen Very Happy

InnleggSkrevet: Fre 11 Aug 2006, 21:01
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
gkel
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 16 Jul 2006
ååh... jeg har så lyst til å besøke trondheim, men på dine spørsmål så har jeg nok ingen svar Razz.. men men.. har hørt at det er en helt toppers by Very Happy (Bergen er bedere Wink )

InnleggSkrevet: Lør 12 Aug 2006, 01:23
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004
Og så må du kjøre innom bommen i helgene og hilse på meg. For der jobber jeg Very Happy

InnleggSkrevet: Lør 12 Aug 2006, 01:27
gkel
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 16 Jul 2006
Jaqo skrev:
Og så må du kjøre innom bommen i helgene og hilse på meg. For der jobber jeg Very Happy

Oooh!! Da skal jeg dra til trondheim bare for å kjøre innom bommen ^^!

InnleggSkrevet: Lør 12 Aug 2006, 01:31
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [9 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Jobb og Utdanning
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet