DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Filosofi
Rar? Gal? Normal?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [18 Posts]  
Av Innlegg
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 10 Mar 2003
 Rar? Gal? Normal?

Hvorfor synes folk at jeg er en smule merkelig bare fordi rosa elefanter, deprimerte brøytestikker og sjiraffkuer som kommer ut av rosa tøfler er en del av hverdagen min?

InnleggSkrevet: Søn 17 Mar 2002, 01:52
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Black Dragon
Gjest

Re: Rar? Gal? Normal?

De fleste mennesker er trangsynte,de tør ikke åpne øynene for noe som er anderledes,ellers er de misunnelige fordi de ikke ser det samme som du.

InnleggSkrevet: Man 18 Mar 2002, 08:08
    Til Toppen 
Aurora
l33t
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003

hmm.. håper ikke jeg regnes som folk om folk må synes at du er en smule merkelig.. du er jo morsom.. og gøy!! og koslig!! så det så! Folk er bare for lite fantasifulle! JAH!

*kose Anne-Stine*

InnleggSkrevet: Man 18 Mar 2002, 10:54
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
BagBiter
Veronica
Veronica

det virker som du heller er klisjé-gal..

InnleggSkrevet: Ons 20 Mar 2002, 10:46
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Strider
Gjest

jeg synes ikke det er et fnugg merkelig.

håper bare ikke du finner opp ting for å VIRKE merkelig.. *skule på*

;)

InnleggSkrevet: Ons 20 Mar 2002, 13:12
    Til Toppen 
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Kliss-klask, hvor har jeg gjemt klisjèene?

InnleggSkrevet: Ons 20 Mar 2002, 17:15
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Audi
Gjest

rosa er fælt!!!

InnleggSkrevet: Tor 21 Mar 2002, 13:22
    Til Toppen 
Filuri
Gjest

Ja. Rosa er ikkje bra. bimbofarge. grusomfarge. Skrikefarge.

InnleggSkrevet: Fre 22 Mar 2002, 09:45
    Til Toppen 
mirta
Gjest

læraren vår sa te oss at me hadde som prinsipp å virka rare. Han e ganske rar han og. Men på ein litt irriterande måte.

InnleggSkrevet: Fre 22 Mar 2002, 09:49
    Til Toppen 
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

rosa

det er da forskjell på rosa og rosa. og pastellrosa eller beibirosa er da ikke skrikefarge?

InnleggSkrevet: Fre 22 Mar 2002, 11:25
Helvete
Gjest

Klisjé-gal er ikke det samme som å være gal fordi du ikke klarer å være på andre måter. Jeg forsøker hele tiden å virke normal, men nettopp mitt desperate forsøk på dette får folk til å trekke den konklusjonen at jeg nettopp er gal. Skjønner ikke det der.

Nettopp det der at jeg ikke forstår hva jeg gjør galt, gjør situasjonen litt mer komplissert. Du har i hvert fall de rosa elefantene å forholde deg til, hvis du ser dem. Personlig tror jeg du forsøker å virke gal nettopp for å virke normal. Litt sånn: "Å, jeg gjør så masse rare ting, jeg er jo helt gal, hi hi hi (Fnis, fnis)" mens du rister på det lange blonde håret ditt.

Gå heller hver dag i møte med den tanken at du ikke skal gjøre noe overilt. si til deg selv:
"Jeg skal ikke snakke villt og uhemmet med fremmede mennesker med mindre jeg har noe fornuftig å si"
"Jeg skal ikke gå på en merkverdig og tilgjort måte"
" Jeg skal ikke snakke høyt til meg selv på bussholdeplassen eller andre steder der det kan være andre mennesker som hører"
"Jeg skal ikke gjøre brå og ukontrollerte bevegelser"
"Jeg skal ikke spørre villt fremmede om svært personlige emner"
"Jeg skal ikke være usaklig, men skal holde meg til å snakke om temaer andre mennesker introduserer på en logisk og rasjonell måte eller bringe temaer på banen som jeg med sikkerhet vet at normale mennesker kan finne på å snakke om"

I det hele tatt bør man si minst mulig, le litt i ny og ne, men ikke for mye og for høyt, ikke gjøre merkelige bevegelser, ikke angripe fremmede mennesker, særlig ikke fysisk, gå i den retningen man skal. pluss mye mer. Skriv gjerne en huskeliste som du har med deg hvor enn du går over ting du ikke skal gjøre og si, og er du i tvil, forhold deg rolig og tell til 100 med din indre stemme( IKke høyt!)

InnleggSkrevet: Man 15 Apr 2002, 08:34
    Til Toppen 
Eithor
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

*humrer lavt* Smile

InnleggSkrevet: Tir 16 Apr 2002, 21:30
Leileen
Gjest

BSDGirl, du e så wannabe-gal som går an.. Eni me Helvete, ser dæ næssn for mæ dær du knise av din "galskap"..

InnleggSkrevet: Ons 15 Mai 2002, 19:23
    Til Toppen 
Shai_Tan
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 08 Apr 2003
snårt når jeg snakkker så kommer det ekko inni skallen wierd.

InnleggSkrevet: Ons 30 Apr 2003, 10:02
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside AIM Adresse MSN Messenger    Til Toppen 
basse
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 04 Apr 2003
hmm... nårr jeg drekker ser jeg små grønne menn på romme mitt... dem sier jeg er pedo men det tror jeg ikke på....

InnleggSkrevet: Ons 30 Apr 2003, 12:57
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Panter
l33t
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003
Vel, hva hvis man har sitt eget personelige spøkelse?
-som andre kan se, og høre? Sad

Eller hvis man faktisk tror på at man er et element? Twisted Evil

Eller hvis man er overbevist om at alle gutter har en konspirasjon på gang? Embarassed

Jeg liker å være anderledes. Men ikke nok til å finne på ting for å virke værre enn jeg er...
De virkelig gale menneskene er de som streber etter å være som alle andre.

InnleggSkrevet: Ons 30 Apr 2003, 22:09
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Jeg har ikke noe eget personlige spøkelse... Har aldri møtt et som ikke var det heller.

Jeg er vel ikke så videre bevandret når det gjelder elementer, annet enn grunnstoffer...

Men jeg er ganske overbevist om at alle jenter har en konspirasjon på gang! Smile

Jeg finner aldri på noe... Alt man får se, er slik jeg virkelig er. Kanskje er det annerledes? Isåfall: godt!

InnleggSkrevet: Tor 01 Mai 2003, 00:15
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
RATanus
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 20 Apr 2003
Eg veit ein ting, og det er det einaste eg veit. Det er at mennesker veit ingen ting. Så eg går ut i frå det, og open for det meste. Som foreksempel deprimerte brøytestikker. Kansje dei er deprimerte. Kansje dei leve, kansje ikkje. Men det finst ingen fasit. Så det så!!!

InnleggSkrevet: Tor 01 Mai 2003, 09:58
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [18 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Filosofi
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet