|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
|
| Aurora skrev: | Spirre og Randar: da kan vi være rare sammen...
egentlig tror jeg at de fleste vil være enig at man har best sex sammen med en man elsker.. og det bare er for å være hippe folk har one night stands! |
Eg trur nok ikkje at folk har one night stands berre for å vere hippe. Kanskje det var rett akkurat der og då å ha ein one night stand? Kanskje ein ikkje hadde hatt kjæraste på lenge, og lengta nærleik? Eg veit ikkje, men for å vere hipp trur eg ikkje det er.
|
Skrevet: Tir 06 Mai 2003, 10:52 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Randar
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 24 Mar 2003 Innlegg: 1513 Bosted: Trondheim
|
| Norunn skrev: | | Aurora skrev: | Spirre og Randar: da kan vi være rare sammen...
egentlig tror jeg at de fleste vil være enig at man har best sex sammen med en man elsker.. og det bare er for å være hippe folk har one night stands! |
Eg trur nok ikkje at folk har one night stands berre for å vere hippe. Kanskje det var rett akkurat der og då å ha ein one night stand? Kanskje ein ikkje hadde hatt kjæraste på lenge, og lengta nærleik? Eg veit ikkje, men for å vere hipp trur eg ikkje det er. |
Du har nok rett der. Trur faktisk jeg kunne latt meg lure, ja.
|
_________________ Biiip!
Skrevet: Tir 06 Mai 2003, 19:06 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
|
| Randar skrev: | | Norunn skrev: | | Aurora skrev: | Spirre og Randar: da kan vi være rare sammen...
Eg trur nok ikkje at folk har one night stands berre for å vere hippe. Kanskje det var rett akkurat der og då å ha ein one night stand? Kanskje ein ikkje hadde hatt kjæraste på lenge, og lengta nærleik? Eg veit ikkje, men for å vere hipp trur eg ikkje det er. |
Du har nok rett der. Trur faktisk jeg kunne latt meg lure, ja. |
Men eg seier ikkje at ein treng føle seg bra etter one night stand heller. Om folk klarar å distansere seg, fint for dei, men eg trur det er mange som ikkje klarar det.
|
Skrevet: Ons 07 Mai 2003, 07:44 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Hva i himmelens navn har det å være "hipp" med one-night-stands å gjøre?
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Ons 07 Mai 2003, 07:57 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003 Innlegg: 1382 Bosted: Thrinelda
|
*nikke enig med Baj*
Jeg ville ikke synes en som ønsket one-night stand var hipp!
Altså, jeg kan forstå konsptet, og grunnene, og altihopat, men det betyr ikke nødvendigvis at jeg velsigner det...
Jeg synes at hvis man skal dele en så stor del av segselv med et annet menneske, så må det være noe mer enn "bare sex".
De som ikke klarer mer har et stort problem, både med segselv og andre.
|
_________________ *mrowr* 
Skrevet: Ons 07 Mai 2003, 12:01 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Verken det ene eller andre er hipt.
Men folk har rett til å ha forskjellige syn på sex og sitt forhold til det. Man er ikke noe "dårligere" menneske fordi man har one-night-stands. Og det er ikke dermed sagt at de som har one-night-stands ikke klarer å sette pris på sex med noen man elsker.
Hvis du mener at de som har sex kun for sexen, har et problem, så synes jeg det er litt søkt.
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Ons 07 Mai 2003, 12:12 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003 Innlegg: 1382 Bosted: Thrinelda
|
Vel, jeg merner ikke det...
Det jeg mener er vel at jeg synes det er litt søkt å ha sex med en villt fremmed kun for sexens skyld...
Men så er jo jeg ikke helt normal, da...
Ellers er jeg enig med Baj.
Men egentlig så bør jeg ikke utale meg så sterkt, for jeg aner jo ikke hva jeg snakker om, og kan bare si det jeg tror..
Dont mind my existance, only oversee it.
|
_________________ *mrowr* 
Skrevet: Ons 07 Mai 2003, 12:26 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ash
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 1160 Bosted: Oslo
|
| Randar skrev: | | Jeg har det for meg at stønning forkommer kun mellom folk som virklig er glade i hverandre. Dvs stønning forkommer skjelden ved one-night- stands (?). |
Jeg tror ikke det handler om å være glade i hverandre, men å stole på hverandre. Ofte henger det sammen, men jeg tror ofte man lar være å stønne hvis man er redd for å dumme seg ut..
|
_________________ En dag uten kos er som en båt uten matros.
Skrevet: Ons 07 Mai 2003, 14:22 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
Det jeg sa om at folk har one night stands for å være hippe var en spøk.. haha.. (jeg var trøtt da jeg skrev det og har dårligere humor enn ellers da..)
Jeg tror ikke folk har sex for å være hippe.. verken med kjærester, venner eller fremmede.. og verken en, tre eller hundre ganger.. så er det sagt.. jah..
Og når det gjelder stønning så er det klart at er man sjenert så er man det.. og om man da skal stønne er det veldig greit å være trygg på den du har sex med.. men jeg ville personlig ikke hatt sex med en jeg ikke var trygg på.. men som sagt før.. jeg er rar og mener fremdeles sex hører hjemme der det er kjærlighet inne i bildet...
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Ons 07 Mai 2003, 19:54 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Randar

|
Enig med deg Aurora. Stønning bør førkomme mellom personer som er intime (følelses messig).
|
_________________ Biiip!
Skrevet: Ons 07 Mai 2003, 20:54 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
Jeg er også meget enig med Aurora, i teorien. Det er definitivt det jeg tenker om saken. m-m. Praksis kan bli annerledes, det er problemet...
|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Tor 08 Mai 2003, 15:12 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Randar

|
| Zatharee skrev: | | Praksis kan bli annerledes, det er problemet... |
Det er som regel det...
|
_________________ Biiip!
Skrevet: Fre 09 Mai 2003, 12:17 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Litt stønning er kjempe turn on! Når man er helt stille (da mener jeg ikke når man må være pga mulighet for å bli oppdaget), blir i allefall jeg veldig usikker. Men god-lyder er digg!
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Fre 14 Jul 2006, 20:21 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006 Innlegg: 941 Bosted: Larvik/Stjørdal
|
Jeg er ikke noe flink på å gi god- lyder, men om jenta gjør det blir det fart på sakene... 
|
_________________ Det finnes ikke problemer, bare utfordringer 
Skrevet: Ons 09 Aug 2006, 21:10 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
jeg stønner veldig. men jeg stønner kun når det er digg...og jeg vil helst at partneren stønner...skummelt når han bare ligger der og bare "ops.der kom jeg"...hehe
men som oftest stønner gutten når jeg stønner...aaaah...*stønneiørettilnoen*
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Ons 09 Aug 2006, 21:38 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006 Innlegg: 941 Bosted: Larvik/Stjørdal
|
| aniraC skrev: | | men som oftest stønner gutten når jeg stønner...aaaah...*stønneiørettilnoen* |
Helt riktig...*stønne tilbake*
|
_________________ Det finnes ikke problemer, bare utfordringer 
Skrevet: Tor 10 Aug 2006, 12:50 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Indy
Varm i trøya

Ble Medlem: 14 Mar 2006 Innlegg: 76 Bosted: Bjølsen (Hospital)
|
Sex uten stønning blir litt.... merkelig, for å si det sånn. For meg er det helt naturlig å lage lyder når jeg har sex. Og ja, det er opphissende å høre partner/kjæreste lage stønne/kose lyder. Det er en av måtene å gi utrykk for at man koser seg. 
|
_________________ "How much wood would a woodchuck chuck, if a woodchuck would chuck wood?" -Guybrush Treepwood
Skrevet: Tor 10 Aug 2006, 13:47 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Ja! Stønning er turn on! Stønning er nam!
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Tor 10 Aug 2006, 18:39 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
fideco
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 419 Bosted: Oslo
|
Stønnnnnnnnnnnn
|
Skrevet: Tor 10 Aug 2006, 18:42 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
MÃ¥ komme lyder fra dama ja, hvis ikke trur jeg at "dette er noe hun ikke liker!"
Men ikke sånn uhemmet skriking og vræling heller nei!! En fin liten mellomting der.
nå sånt som: "mmmm... ååååå...." med vanlig "innestemme" er konge! 
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Fre 11 Aug 2006, 14:50 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|