DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Dyr ?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 2 av 2 [40 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Av Innlegg
Knappestøper
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mar 2006
har en fugl i bur, som nekter å fly ute i stua vår. hvis vi åpner burdøra for at hun skal kunne ta seg en liten tur, skviser hun seg sammen liten og forskremt i et hjørne helt til vi lukker døra igjen.. ikke søren om hun skal se en liten del av verden utenfor sprinklene nei! borte fælt, og hjemme best...

InnleggSkrevet: Tir 28 Mar 2006, 19:05
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Filur
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Aug 2005
Vi har fått en valp på tre måneder. Smile
Vilja heter hun, og skal holde Skye med selskap.

InnleggSkrevet: Ons 29 Mar 2006, 19:57
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
jeg syntes folk skal poste ut bilder av dyra sine så derfor tenkte jeg kunne poste noen fine bilder av sønnen min Balder...Smile

balder koser seg på mitt fang Wink

InnleggSkrevet: Ons 09 Aug 2006, 01:11
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
gkel
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 16 Jul 2006
hadde en katt som døde for ett år siden Crying or Very sad.. den het forresten snork Razz ... Men men.. nå har jeg altså en undulat som heter Pål.. Den er dum! Har egentlig på en måte gitt den bort til mormor og morfar, sånn siden de syntes at den var utrolig morsom å snakke med... så den bor vel hos dem.. Ellers så liker jeg nok katter best!! Katter en noen utrolig søte dyr Wink ... Kan jo snakke om kattene til tanta mi, sånn for å snakke om dyr!!

Altså.. Min tante og min onkel bor på en gård i sogn og fjordane/Stryn/Lunde... Dette stedet er litt sånn veeeeldig langt i gokk og ensomt.. De har altså 5 katter...

Apollon- den eldste som nå er 17 år gammel (det er ganske mye for de som lurte).. Utrolig doven og pinglete... gidder egentlig ingen ting, men den er jo gammel så den har lov Wink ...

Afrodite- Søsteren til apollo...Den eneste hunn katten de har siden alle de andre hunn kattene har klart å bli påkjørt av turistene Confused ... hun er 15 ganske sprek og tror hun er en norsk skogskatt.. korthåret og svart/oransje... liker å sloss med alle og tror hun eier alt!!

Potus - sønnen til afrodite eller no' sånt.. Oransje stripete tiger katt... Hadde to brødre til som var helt like (de het pius og pusur, men måtte avlives sånn siden ørnen forsøkte å spise dem opp da de var små..).. Han er bølla som må sloss med alle.. Han liker særlig godt å sloss med apollon som er pinglete... men potus er egentlig min katt da, men mamma lar meg ikke ha han her *mumle mumle*...11 år gammel...

Adonis- svær feit katt som følger etter potus fordi han tror at han er kul da Laughing ... 8 år gammel...

Pjusk - kompisen til apollon... svææær katt som biter folk hvis de forsøker å klappe han Evil or Very Mad ... er egentlig livvakten til apollon på en måte.. 13 år gammel...

Dette er egentlig heeelt uintesangt, men men... skev det ned alikavel jeg... Wink

InnleggSkrevet: Ons 09 Aug 2006, 01:28
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
KamikazeKaninen
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 23 Nov 2005
Har nettopp fått en ny kattunge Rulle! Han kom til meg helt på egenhånd. Plutselig en kveld satt den lille stakkaren under vinduet mitt og mjaua som en gud. Trur han har gått seg bort. Håper hvertfall at ingen bare har forlatt han... Kan jo ikke kaste ut babyen igjen, så nå må han bo hos meg Very Happy Han er så søt og liten. Var litt redd de første dagene, men nå føler han seg som hjemme ja. Navn har han fått seg óg, Yodifred Shampo. Er han ikke nydelig?

- Skål for våre foreldres barn -

InnleggSkrevet: Ons 09 Aug 2006, 01:45
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004
Jeg har en hund som har rukket å bli 19,5 måneder gammel. Hu er av alle datoer født på julaften( Very Happy ), er en blandingshund (av hva, vet vi ikke heeeelt sikkert, bare at det er lundehund, australian shepard, huskeyblanding og en eller annen setter) og heter Mira. Bilde finner dere her.

InnleggSkrevet: Ons 09 Aug 2006, 07:05
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Optimist
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Mar 2006
Jeg har, i tillegg til den tidligere nevnte katten, en høyere utviklede primat, nemlig christoffer. Den må holdes i bånd, men er ganske selvstendig og tar seg f.eks av personlig hygiene selv. Ellers sover, spiser og later han seg. (Meg til høyre på bildet)

InnleggSkrevet: Ons 09 Aug 2006, 07:31
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004
Genialt! Latter

InnleggSkrevet: Ons 09 Aug 2006, 07:35
ellemelle
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Des 2005
Jeg har kjempelyst på hund jeg...gjerne Jack Russell Terrier egentlig Smile. Noen som har erfaring med den rasen ? Problemet med å gå til anskaffelse akkurat nå er vel at jeg bor midt i suppa og er i tillegg leieboer...Så det blir vel vanskelig... Men kan man egentlig nekte noen å ha hund i dag? Jeg mener, ble det ikke vedtatt en ny lov vedr husdyrhold som er mer tolerant enn før ?

InnleggSkrevet: Fre 18 Aug 2006, 19:04
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
ellemelle skrev:
Jeg har kjempelyst på hund jeg...gjerne Jack Russell Terrier egentlig Smile. Noen som har erfaring med den rasen ? Problemet med å gå til anskaffelse akkurat nå er vel at jeg bor midt i suppa og er i tillegg leieboer...Så det blir vel vanskelig... Men kan man egentlig nekte noen å ha hund i dag? Jeg mener, ble det ikke vedtatt en ny lov vedr husdyrhold som er mer tolerant enn før ?

jeg vet bare at ifølge den nye loven kan man ikke nekte noen å ha innekatter. Men jeg aner ikke hva den sier om hunder...Og uansett, så lenge du leier, er det huseieren som bestemmer om de vil tillate dyrehold i leiligheten/huset sitt eller ikke.

InnleggSkrevet: Fre 18 Aug 2006, 19:22
ellemelle
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Des 2005
Hmm, ja skjønner. Men det er Obos utleieboliger da, og jeg har sett et skriv nede i oppgangen om at det faktisk ikke er tillatt. Til tross for det virker det som det er en hel haug med folk i blokka som har bikkjer...Men jeg får vel undersøke litt rundt..

InnleggSkrevet: Fre 18 Aug 2006, 19:55
Lillebror
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Okt 2005
Sitat:
Har nettopp fått en ny kattunge Rulle! Han kom til meg helt på egenhånd. Plutselig en kveld satt den lille stakkaren under vinduet mitt og mjaua som en gud. Trur han har gått seg bort. Håper hvertfall at ingen bare har forlatt han... Kan jo ikke kaste ut babyen igjen, så nå må han bo hos meg Very Happy Han er så søt og liten. Var litt redd de første dagene, men nå føler han seg som hjemme ja. Navn har han fått seg óg, Yodifred Shampo. Er han ikke nydelig?

hva med Riko da??

har ikke noen dyr jeg :/ mamma og pappa er så kjipe..dessuten bor jeg i blokk Sad

InnleggSkrevet: Lør 19 Aug 2006, 11:40
KamikazeKaninen
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

zaphod skrev:
hva med Riko da??

har ikke noen dyr jeg :/ mamma og pappa er så kjipe..dessuten bor jeg i blokk Sad

Riko kommer snart han, må bare finne bilde av han...

InnleggSkrevet: Lør 19 Aug 2006, 14:07
Redsh0e
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 15 Aug 2006
Jeg har 3 katter.
To godt voksne damer, og en fortsatt litt vilter 2Ã¥ring,

InnleggSkrevet: Søn 20 Aug 2006, 11:16
KamikazeKaninen
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Sjarmpusen min som liten og stor. Bastian er nok ikke blant de mest fotogene nei... tihi

InnleggSkrevet: Ons 21 Mar 2007, 00:01
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Hihi! Jeg vil ha en sånn!! ^^ Fine pute pusen. Jeg har adoptert kjæresten min sine to katter. Herlige dyr Smile

InnleggSkrevet: Søn 25 Mar 2007, 20:57
Joshiwo
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 21 Mar 2007
Jeg har to dovne katter. En hunnkatt og en hannkatt. Begge er langhårete og godt voksne. De er forresten søsken.

InnleggSkrevet: Søn 25 Mar 2007, 21:07
Langemin
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 18 Mai 2005
Nå har jeg fått meg en katte også!Very Happy
Hannkatt, Ekstremt hyper (Jeg innbiller meg at han har AD/HD) dog, kastrert.
Han er svart med hvite flekker og ser ikke noe særlig spesiell ut, men han er en av de tøffeste kattene jeg vet om!^^
Men bare natten har verdensrom!

InnleggSkrevet: Man 26 Mar 2007, 06:18
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
Alle har jo katter Sad Jeg får ikke lov og ha katt jeg! Me wants!

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Man 26 Mar 2007, 11:32
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
Jeg kan være pusen din?

InnleggSkrevet: Man 26 Mar 2007, 11:39
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 2 av 2 [40 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema