|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006 Innlegg: 941 Bosted: Larvik/Stjørdal
|
I natt fikk jeg tilbud om å sexe i doggy- style, men Trondheim er for langt unna nå! *banne*
|
_________________ Det finnes ikke problemer, bare utfordringer 
Skrevet: Lør 05 Aug 2006, 17:05 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
| Knaskerot skrev: | | I natt fikk jeg tilbud om å sexe i doggy- style, men Trondheim er for langt unna nå! *banne* |
For langt unna? Ikke engang Jupiter er for langt unna når det kommer opp et sånt tilbud da 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Lør 05 Aug 2006, 17:26 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

|
| darkfrog skrev: | | Knaskerot skrev: | | I natt fikk jeg tilbud om å sexe i doggy- style, men Trondheim er for langt unna nå! *banne* |
For langt unna? Ikke engang Jupiter er for langt unna når det kommer opp et sånt tilbud da  |
Hehe, sant nok. Men det blir som oftest bare drama med ho berta, og det orker jeg ikke. Så jeg gjorde lurt i å bli hvor jeg er. Du kan sikkert ta over hvis du vil 
|
Skrevet: Tir 08 Aug 2006, 00:40 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
| Knaskerot skrev: | | darkfrog skrev: | | Knaskerot skrev: | | I natt fikk jeg tilbud om å sexe i doggy- style, men Trondheim er for langt unna nå! *banne* |
For langt unna? Ikke engang Jupiter er for langt unna når det kommer opp et sånt tilbud da  |
Hehe, sant nok. Men det blir som oftest bare drama med ho berta, og det orker jeg ikke. Så jeg gjorde lurt i å bli hvor jeg er. Du kan sikkert ta over hvis du vil  |
Ja, ring og si "Sorry, jeg kan ikke, men jeg kjenner en 130 kilo tung mann som gjerne vil ta min plass" Jeg reiser gjerne til Trondheim for det formålet 
|
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Tir 08 Aug 2006, 00:42 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

|
| darkfrog skrev: | Ja, ring og si "Sorry, jeg kan ikke, men jeg kjenner en 130 kilo tung mann som gjerne vil ta min plass" Jeg reiser gjerne til Trondheim for det formålet  |
Bare 130 kilo? Da er du jo bare bittelitt større enn meg da!
Sjekk neste nummer av Gatebil forresten, du finner ho der. Eller send en PM for nettadressen hennes. Men drama får du på kjøpet, det kan jeg love deg 
|
Skrevet: Tir 08 Aug 2006, 00:46 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
| Knaskerot skrev: | | darkfrog skrev: | Ja, ring og si "Sorry, jeg kan ikke, men jeg kjenner en 130 kilo tung mann som gjerne vil ta min plass" Jeg reiser gjerne til Trondheim for det formålet  |
Sjekk neste nummer av Gatebil forresten, du finner ho der. Eller send en PM for nettadressen hennes. Men drama får du på kjøpet, det kan jeg love deg  |
Hehe, drama er da bare gøy, og når det blir formye drama så bare bytter jeg telefon nummer 
|
Skrevet: Tir 08 Aug 2006, 00:48 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
| Knaskerot skrev: | | darkfrog skrev: | Ja, ring og si "Sorry, jeg kan ikke, men jeg kjenner en 130 kilo tung mann som gjerne vil ta min plass" Jeg reiser gjerne til Trondheim for det formålet  |
Sjekk neste nummer av Gatebil forresten, du finner ho der. Eller send en PM for nettadressen hennes. Men drama får du på kjøpet, det kan jeg love deg  |
Er det en av "gatebil-babe"sene?? 
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tir 08 Aug 2006, 07:41 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

|
| toth42 skrev: | Er det en av "gatebil-babe"sene??  |
Jepp. Veldig pen, men stokk dum. Det er fritt fram, jeg orker ikke. Jeg vil myyyyye heller ha aniraC 
|
Skrevet: Tir 08 Aug 2006, 18:13 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|