DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Tvangstrøya neste...??
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 4 av 4 [80 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4
Av Innlegg
Asfrith
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006
toth42 skrev:
Jaqo skrev:
Når jeg spiller RISK er det VELDIG viktig at alle brikkene, både på brettet og de som ikke er satt ut, står oppreist!! Føler sterkt ubehag dersom noen er veltet!!

Om ikke man følte slik, ville man jo være gal!
Er det _virkelig_ noen der ute som synes det er OK om de ligger nede?? Shocked Det er hæren deres! De skal stå tolte!

Helt klart, alle brikkene skal STÃ… OPPREIST!

Det gjelder forresten brikker som er tatt i sjakk også Smile

InnleggSkrevet: Man 07 Aug 2006, 11:05
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Asfrith skrev:

Det gjelder forresten brikker som er tatt i sjakk også Smile

Selvfølgelig!
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Man 07 Aug 2006, 11:50
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
Jeg må knekke den korkestripegreia på absolout alle colaflasker jeg drikker av Neutral tenker ikke engang over at jeg gjør det lengre.

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Man 07 Aug 2006, 12:12
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
Alle navn i adresselister på telefon _må_ ha stor bokstav. Jeg brukte å rette det på telefonene til vennene mine før... Embarassed

InnleggSkrevet: Man 07 Aug 2006, 12:14
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Asfrith
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006
Pyro skrev:
Alle navn i adresselister på telefon _må_ ha stor bokstav. Jeg brukte å rette det på telefonene til vennene mine før... Embarassed

Men det er jo selvsagt! Er dette en tvangstanke? Trodde det var vanlig høflighet jeg Laughing

InnleggSkrevet: Man 07 Aug 2006, 19:59
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004
Jeg går helst i TAKT med dem som går foran meg i trapper. Men dette er ikke noe jeg absolutt MÅ gjøre. Men helst!!

InnleggSkrevet: Tir 08 Aug 2006, 13:47
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Knaskerot
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006
Jaqo skrev:
Jeg går helst i TAKT med dem som går foran meg i trapper. Men dette er ikke noe jeg absolutt MÅ gjøre. Men helst!!

Seff gjør jeg også det, ellers sakker man akterut eller tar dem igjen, og det er teit å ta igjen folk i ei trapp.

InnleggSkrevet: Tir 08 Aug 2006, 18:03
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

I kombinasjon med dette, så trår jeg også på trinnene med den samme foten som de brukte. Altså hvis de trådde på det trinnet med venstre fot, så gjør jeg også det...

InnleggSkrevet: Tir 08 Aug 2006, 23:59
Knaskerot
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006
Jaqo skrev:
I kombinasjon med dette, så trår jeg også på trinnene med den samme foten som de brukte. Altså hvis de trådde på det trinnet med venstre fot, så gjør jeg også det...

*ringer 113*

InnleggSkrevet: Ons 09 Aug 2006, 00:03
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Knaskerot skrev:
Jaqo skrev:

*ringer 113*

Laughing

InnleggSkrevet: Ons 09 Aug 2006, 00:19
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Når jeg kommer til skolen og står nede og venter på heisen, så bare må jeg telle platene på skiltet. Jeg vet det er 24, jeg bare må sjekke....

InnleggSkrevet: Ons 15 Nov 2006, 10:29
bazukh
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005
Jaqo skrev:

Jeg prøver i tillegg å tråkke akkurat der de tråkka Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Ons 15 Nov 2006, 14:46
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Skumfidus
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Jun 2004
toth42 skrev:
Jaqo skrev:
Når jeg spiller RISK er det VELDIG viktig at alle brikkene, både på brettet og de som ikke er satt ut, står oppreist!! Føler sterkt ubehag dersom noen er veltet!!

Om ikke man følte slik, ville man jo være gal!
Er det _virkelig_ noen der ute som synes det er OK om de ligger nede?? Shocked Det er hæren deres! De skal stå tolte!

Helt enig. De må stå på rekke og rad.

- Jeg må ta i døren to ganger før jeg er sikker på at jeg har låst den.
- dorullen må henge med den løse fliken ut i rommet. Hvis den henger feil må jeg rette på den samme hvem jeg er hos.
- Ved mine besteforeldre sitt hus er det et berg som jeg er nødt til å sitte på en stund hver gang jeg er der. Hvis jeg ikke gjør det føler jeg meg litt "tom" innvendig...
- Før hadde det også sånn at volumet på TV'n måtte stå på et partall.
- Når jeg kommer hjem til pappa sitt hus må jeg alltid rope "hallo!" selv når jeg vet at huset er tomt. Det gjør jeg ikke andre steder...
- Hvis jeg og noen har et spørsmål jeg ikke vet svaret på (helt "unyttige" ting), blir jeg helt besatt av å finne svaret.

Det var en kamerat som hadde "Hva heter MacGyver til fornavn" nederst på msn-profilen sin uten å skrive svaret på spørsmålet. Shocked
(Forresten: Er det noen her som vet hvor høyt det er under taket på "Grønndals" på Kvarteret?)

InnleggSkrevet: Ons 15 Nov 2006, 15:57
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
røverdatter'n - Han heter Angus MacGyver, bare se her: http://rdanderson.com/macgyver/macgyver.htm

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Ons 15 Nov 2006, 16:01
Zylfia
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005
Tittan skrev:
røverdatter'n - Han heter Angus MacGyver, bare se her: http://rdanderson.com/macgyver/macgyver.htm

*lattis* Angus???!!! Latter
Genialt navn, me like Very Happy

InnleggSkrevet: Ons 15 Nov 2006, 16:04
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Chuck er chuck!
Chuck med det.
*roundhousekicke hele gjengen*

*Edit: Hva tenkte jeg med?? Norris er da ikke McGyver..! Shocked MÃ¥ ha blandet havrenakker..
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Tor 16 Nov 2006, 10:58
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Skumfidus
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Jun 2004
Tittan skrev:

Jeg vet det nå.. hehe. Jeg googlet nemlig MacGyver med én gang. Men takk likevel. Nå vet vi i hvert fall hvorfor han som regel bare bruker etternavnet sitt Laughing

InnleggSkrevet: Tor 16 Nov 2006, 18:44
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006
Jaqo skrev:

Endelig noen som har skjønt det! Mine motspillere bare puter brikkene i hauger! Jeg stiller dem opp i rekker på fem og fem, med ansiktet forover.
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?

InnleggSkrevet: Søn 26 Nov 2006, 20:24
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Nenja

Ble Medlem: 19 Jun 2006
Grunnet et sammenbrudd i niende klasse, må jeg si "Vi ses" når jeg drar fra noen. På den måten inngår vi en avtale, og da er det ikke så stor fare for at den andre personen skulle dø.

Jeg blir gradvis beder på det der, nå får jeg ikke panikk hvis jeg ikke sier det, men jeg blir litt mer nervøs.
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?

InnleggSkrevet: Søn 26 Nov 2006, 20:27
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Når jeg venter på heisen på solen må jeg telle "platene" på et skilt som er ved siden av heisen. De i klassen har allerede begynt å spøke med tanken å fjerne en plate... Shocked

InnleggSkrevet: Søn 26 Nov 2006, 22:30
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 4 av 4 [80 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet