DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Musikk
Grand Fetish
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [6 Posts]  
Av Innlegg
Knaskerot
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006
 Grand Fetish

Vil benytte sjansen til å få dele bandet mitt, Grand Fetish, med dere. Vi spiller rock/pop allà Coldplay, men med en litt mer melankolsk undertone. Alltid vanskelig å beskrive sin egen musikk!

Stikk innom www.grandfetish.com og hør på noen låter, og gi tilbakemeldinger! Positivt, negativt...men helst konstruktivt Smile

InnleggSkrevet: Søn 09 Jul 2006, 17:36
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
Ikke helt min "greie", men rent musikalsk er det bra. Jeg liker Euforia best av de låtene jeg har hørt. Fikk ikke helt med meg teksten, men sounden var deilig - om man kan bruke et slikt ord Wink

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Søn 09 Jul 2006, 18:26
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Knaskerot
Veronica
Veronica

Tittan skrev:
Ikke helt min "greie", men rent musikalsk er det bra. Jeg liker Euforia best av de låtene jeg har hørt. Fikk ikke helt med meg teksten, men sounden var deilig - om man kan bruke et slikt ord Wink

Takk for gode tilbakemeldinger! Smile

InnleggSkrevet: Søn 09 Jul 2006, 18:32
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Knaskerot
Veronica
Veronica

Bandet mitt, Grand Fetish, spiller på Glassbaren i Oslo 18. august. Kommer du, eller? Smile

InnleggSkrevet: Man 31 Jul 2006, 12:01
gkel
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 16 Jul 2006
Knaskerot skrev:
Bandet mitt, Grand Fetish, spiller på Glassbaren i Oslo 18. august. Kommer du, eller? Smile

Har du et band også! Very Happy Det er kos:P... Det nermeste band jeg har kommet er vel egentlig den søte lille Kvinteten som jeg spiller i Wink ... Jaja.. vi skal spille konsert i oslo da Very Happy! *gleder seg*Razz

InnleggSkrevet: Man 31 Jul 2006, 20:36
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Knaskerot
Veronica
Veronica

Jeg elsker å promotere bandet mitt, så jeg fortsetter med det her jeg.

http://www.heavymetal.no/show.article.asp?menuid=14&artid=5109

InnleggSkrevet: Fre 06 Okt 2006, 09:48
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [6 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Musikk
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet