DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Homofil kjærlighet
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 9 av 11 [206 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 7, 8, 9, 10, 11 Neste
Av Innlegg
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
Tittan skrev:
mathianus skrev:
så, det du prøver å si her Tittan er at er du heit er det greit? Smile

Hehe... nei... Det jeg forsøker å si er at homofili er mer naturlig enn folk vil ha det til. Moral derimot - er unaturlig Wink

jassjass det fikk jeg med meg. Bra innlegg. Men altså er du heit så er det som regel greit:p

InnleggSkrevet: Man 03 Jul 2006, 22:09
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
bazukh
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005
aniraC skrev:
bare ikke kom å fortell meg at homofili er normalt. fordi det er ikke normalt!!
normalt er at to personer kan lage et barn ut av det..

gah.

Så du mener at det ikke er normalt når jeg kysser på søta mi, sjøl om det føles som det mest naturlige i verden?

InnleggSkrevet: Tir 04 Jul 2006, 05:48
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
normalt var kanskje et litt dristig ord å bruke.
men så lenge dere ikke får barn sammen er jeg fornøyd

InnleggSkrevet: Tir 04 Jul 2006, 14:06
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Asfrith
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006
Jeg ser ingen problemer med at lesbiske og homofile adopterer barn sammen. Kan kanskje bli en grunn til senere mobbing, men med holdningsskapende / -endrende arbeid, går det nok bra... Smile

InnleggSkrevet: Tir 04 Jul 2006, 19:36
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006
aniraC skrev:

Hoho, det er vel bedre å komme til to foreldre som elsker deg og er glad i deg, og et hjem der du får mat og klær, enn å leve i slummen!

Dette er Nenjas hovedargument for at homofile skal addoptere, og jeg advarer deg, hun kan holde på i timevis. Og hvis du kommer med kommentarer som at "Gud skapte Adam og Eva, ikke Adam og Even", slår hun deg i hodet. Hardt.
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?

InnleggSkrevet: Man 24 Jul 2006, 13:31
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Jeg liker Nenja.

InnleggSkrevet: Man 24 Jul 2006, 18:53
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
Nenja skrev:
Og hvis du kommer med kommentarer som at "Gud skapte Adam og Eva, ikke Adam og Even", slår hun deg i hodet. Hardt.
Jeg liker mennesker med slike slående argumenter Rolling Eyes Wink

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Tir 25 Jul 2006, 13:59
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Shai_Tan

Ble Medlem: 08 Apr 2003
"bøyer seg i støvet for Nenja"

InnleggSkrevet: Lør 29 Jul 2006, 18:05
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside AIM Adresse MSN Messenger    Til Toppen 
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
Nenja skrev:
aniraC skrev:

Hoho, det er vel bedre å komme til to foreldre som elsker deg og er glad i deg, og et hjem der du får mat og klær, enn å leve i slummen!

Dette er Nenjas hovedargument for at homofile skal addoptere, og jeg advarer deg, hun kan holde på i timevis. Og hvis du kommer med kommentarer som at "Gud skapte Adam og Eva, ikke Adam og Even", slår hun deg i hodet. Hardt.

Ja, det er bedre for ungen helt til ungen starter på skolen, og alle på skolen finner ut at ungen har 2 mødre/fedre. Så blir ungen forvirret fordi alle andre rundt han/henne har en mor og en far, mens han/henne har 2 av mor/far... ungen vil selfølgelig bli mobbet for det, emindre ungen bor i et veldig sossete strøk Razz Jeg ble mobbet hver eneste dag i 9 år, så jeg vet hvordan umenskelig onde mobbere kan være, og de 9 årene sitter fortsatt igjen i hvordan jeg er idag, og jeg mener at de har ødelagt meg ganske mye, så hvis poenget ditt var "det er bedre og ha 2 mødre/fedre og bli mobbet for det (fordi unge KOMMER til og bli mobbet, mobbere har mobbet for laaaangt mildere ting en homofile foreldre) og ha en forvirrende barndom fylt av spørsmål unger absolout ikke burde vite noe av, enn og vokse opp i slummen", så er jeg litt uenig Razz men det er bare meg. Jeg tror ikke verden er klar for homofile foreldre.

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Lør 29 Jul 2006, 19:00
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ærlig talt - folk blir mobba for alt mulig. Fordi de er smarte, klønete i ballspill, har litt annerledes interesser, bruker briller - bare for å nevne noe. Ingen som snakker om lovforbud av den grunn - isåfall hadde hele jeg vært forbudt!

InnleggSkrevet: Søn 30 Jul 2006, 15:47
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
Det er jo en forskjel på hvor stor grad man blir mobbet i da. Hvis du er litt klønete så blir du kansje ikke mobbet like mye som en som er feit, og en som er feit blir kansje ikke mobbet like mye som en som sitter i rullestol, og en som sitter i rullestol blir kansje ikke mobbet like mye som en som har 2 mødre/fedre.
Jeg snakker ikke om lovforbud da, jeg mener bare at det er ikke 100% krembolle og ha homofile foreldre, homofile kan være like dårlige foreldre som hetrofile.

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Søn 30 Jul 2006, 18:47
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Tro meg - man kan bli mobba noe helt vanvittig for ting som virker helt bagatellmessige. Jeg snakker av egen og andres erfaring.

InnleggSkrevet: Søn 30 Jul 2006, 21:17
Asfrith
Erkegranul
Erkegranul

Enig med Glahn, vil folk mobbe andre, er det grunn god nok. Man kan bli mobba for ting mobberne ser opp til hos andre...

InnleggSkrevet: Tir 01 Aug 2006, 14:20
Knaskerot
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006
Jeg trur kompisen min er homo, men han sier ingenting om det. Aldri hatt dame, aldri vært interessert i damer heller. Det er jo helt greit, bare han sier det sjøl. For jeg tør ikke å spørre lissom.

InnleggSkrevet: Ons 09 Aug 2006, 20:45
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Asfrith
Erkegranul
Erkegranul

Jeg har også en sånn kamerat. Venter vel egentlig bare på at han skal klatre ut av skapet sitt, men det får bli hans avgjørelse...

InnleggSkrevet: Tor 10 Aug 2006, 00:41
Knaskerot
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006
Asfrith skrev:
Jeg har også en sånn kamerat. Venter vel egentlig bare på at han skal klatre ut av skapet sitt, men det får bli hans avgjørelse...

Det er det jeg tenker også, men det er jo ikke lett for ham heller. Så jeg prøver å fiske litt da, men han sier jo ingenting direkte. Får finne en gutt til ham og se om han liker det Wink

InnleggSkrevet: Tor 10 Aug 2006, 17:04
gkel
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 16 Jul 2006
Jeg har en tuba venn som er homo^^! han er såå fet! helt normal liksom.. og kjæresten hans er også tøff:D.. Jeg synes at Homofili er helt greit jeg!
Det er jo tøfft av dem å innrømme det liksom... *bøyer seg i støvet for sin tuba venn* Respekt! .. men min venn vil ikke bli dsgf medlem.. det er teit Sad Laughing

InnleggSkrevet: Fre 11 Aug 2006, 01:06
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004
Å ikke like homofile er så og si det samme som å ikke like folk pga en annen hudfarge!
Pokker heller! Det er jo vanlige mennesker!! HVA er egentlig "feil" med dem???

JA til fritt homofili, eller no sånt!

Very Happy

InnleggSkrevet: Fre 11 Aug 2006, 10:31
gkel
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 16 Jul 2006
Jaqo skrev:
Å ikke like homofile er så og si det samme som å ikke like folk pga en annen hudfarge!
Pokker heller! Det er jo vanlige mennesker!! HVA er egentlig "feil" med dem???

JA til fritt homofili, eller no sånt!

Very Happy

Så enig som bare det Very Happy !! Det er ingenting feil med dem.. De liker bare ett menneske som noen folk mener det er feil å like!

InnleggSkrevet: Lør 12 Aug 2006, 00:05
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Zatharee

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Det er registert homoseksuell adferd i 1500 dyrearter.

Det burde besvare alle diskusjoner om hvor vidt det er "naturlig" eller ikke, i hvert fall. Smile

InnleggSkrevet: Ons 27 Sep 2006, 14:56
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 9 av 11 [206 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 7, 8, 9, 10, 11 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet