|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004 Innlegg: 500 Bosted: Underbevisstheten
|
Ja. Seriøst.
Om man vet at man tar tjangser ved å kysse noen andre enn sin kjære så kan man takke seg selv om man prøver å tøye utøyelige grenser som på forhånd er redegjort for!
Ref: "Don't push me cause i'm close to da eeedge.." 
|
_________________ Same old scenario, same old rain
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Tor 13 Jan 2005, 18:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Ja, men noen ser det jo som normalt å kysse vennene på munnen.
|
Skrevet: Fre 14 Jan 2005, 11:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

|
Ronja skrev: | Ja, men noen ser det jo som normalt å kysse vennene på munnen. |
Scenario:
Om jeg hadde funnet dette normalt, men kjæresten min IKKE hadde gjort det, og hadde følt seg såret og føler dette er utroskap klarer jeg faktisk å la være. For min kjære utvalgte's skyld. Det skulle bare mangle mener jeg da. Såpass høyt elsker jeg henne. Og såpass mye betyr ikke et "vennekyss"
crash
|
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Fre 14 Jan 2005, 12:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
jeg hadde nok ikke likt om typen min hadde kysset med venninnen sin..hadde det vært kameraten hadde jeg syntes det vært morro:P
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Fre 14 Jan 2005, 17:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Moonshade
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Jan 2005 Innlegg: 173
|
Jeg tror det kommer veldig an på personene og forholdet om man kan tilgi utroskap eller ikke. -Og måten man får vite det på, ja! I hvert fall for min egen del, tror jeg jeg lettere ville kunne tilgi noe hvis kjæresen kom og tilstod.. Om han derimot prøvde å skjule det for meg... oooh... Ikke bra! Forhold bygger på tilllit!!
Ut fra den tanken vil jeg også si at om det gjelder følelser for en annen, vil det (tror jeg) faktisk være fordel å fortelle kjæresten om det.. Så vet han/hun hvor han har deg og du viser at du er ærlig og til å stole på... Hadde man villet gjøre noe med det eller hatt mangel på tro på forholdet man er i, ville en vel enten slått opp og sett hva som skjedde med den andre man har følelser for, eller vært utro (og prøvd å skjule det kanskje?)..?
Ellers..
Utroskap definerer jeg som det å ikke være trofast mot kjæresten, uansett om det gjelder tanker eller handlinger. Jeg ville også ta det tyngre om en jeg var sammen med fikk følelser for en annen enn hvis det var et engangstilfelle. Tror jeg, da... Sånt er alltid vanskelig å si uten å ha vært i situasjonen selv. Vet det er folk som har trodd de kunne tilgi.. -bare for å finne ut etter å ha vært utsatt for det, kanskje til og med lenge etter, at de ikke klarte det likevel og faktisk ikke er sikre på å noensinne gjøre det heller.
|
Skrevet: Lør 15 Jan 2005, 00:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 1376 Bosted: Fredrikstad
|
Utroskap er det som går inn under "hva jeg gjør som jeg ikke vil at kjæresten min skal få vite om". Er det noe jeg ikke ville gjort foran ham, så er det bare å la være å gjøre det om han ikke er der også.
|
Skrevet: Lør 15 Jan 2005, 17:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

|
maria skrev: | Utroskap er det som går inn under "hva jeg gjør som jeg ikke vil at kjæresten min skal få vite om". Er det noe jeg ikke ville gjort foran ham, så er det bare å la være å gjøre det om han ikke er der også. |
Mitt første "amen" til deg maria. Godt poeng du har der. *klapp klapp*
enig
|
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Søn 16 Jan 2005, 21:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Jeg har tilgitt utroskap tidligere, det var ikke det som ødela forholdet, det var å se den andre gi opp, når du virkelig legger sjela di i det.
Jeg vet ikke hva jeg ville gjort om jeg var i samme situasjon i dag. Det er veldig komplisert. Jeg har sagt til min kjæreste at im han skulle drite på draget og havne i køya med ei jente en gang (fylla eller edru, spiller ingen trille), og den tingen får ham til i innse at det er meg han elsker (ja, han burde visst det allerede, men uansett), så ikke si noe. Ikke ødelegg forholdet om du aldri kommer til å være utro mot meg igjen, for vet jeg det først blir det aldri det samme igjen. Skjer det mer enn en gang, så er det over og ut! Da elsker han meg ikke. Enkelt og greit.
Får jeg den slengt i trynet at det ikke betydde noe (det være seg kyssing eller sex, ingen av delene er greit for meg) så er det i allefall slutt. Om det ikke betydde noe, hvorfor da gjøre noe som sårer meg så veldig? da er du ikke glad i meg.
Er det følelser i bildet så betydde det noe i det minste.
Alt er ødelagt uansett.
Jeg deler ikke på min mann. Og det skulle jeg ikke behøve heller. Så enkelt er det.
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Fre 14 Jul 2006, 17:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006 Innlegg: 941 Bosted: Larvik/Stjørdal
|
Jeg kan kanskje tilgi utroskap hvis det er unger med i bildet. Man kan ikke alltid sette seg sjøl først når man har unger. Men hvis det er et forhold uten unger er det ingen nåde...
|
_________________ Det finnes ikke problemer, bare utfordringer 
Skrevet: Tir 25 Jul 2006, 19:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Jeg har tilgitt utroskap, men det var på grunn av måten det ble lagt fram for meg, og fordi øynene hennes lyste anger. Er ikke sikker på om jeg vil gjøre det samme på nytt senere, alt er avhengig av situasjonen.
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Ons 26 Jul 2006, 00:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Jeg tror egentlig spørsmålet bare kan besvares av de som har vært nødt til å ta valget. Svaret på det uten å ha vært i situasjonene vil være utrolig vanskelig.
Jeg tror ikke jeg kan tilgi, jeg blir for fort sjalu og usikker. Jeg har aldri vært i situasjonen, så jeg kan ikke være sikker.
|
Skrevet: Ons 26 Jul 2006, 07:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005 Innlegg: 1267
|
Aner ikke, håper jeg slipper 
|
Skrevet: Ons 26 Jul 2006, 17:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Corvus
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006 Innlegg: 599 Bosted: i en hjerteformet spilledåse
|
Selv har tilgitt utroskap, fordi jeg tror på å gi mennesker en ny sjanse, og fordi jeg vet at han angrer. Men gjør han det samme igjen, er jeg ferdig med ham. Bryr han seg ikke nok til å holde seg til meg og anstrenge seg litt for å beholde meg, er det ingen mening i at jeg fortsetter å legge hele sjelen i det. Punktum finale.
|
_________________ Everybody's Fool
Skrevet: Ons 26 Jul 2006, 18:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |